Kom niet met de vingers wijzenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:57 schreef Ivo1986 het volgende:
Jullie geven vaak genoeg iemand geen hand, waarom zou Wilders het dan wel moeten doen?
Tis trouwens oud nieuws..
Jaja, maar als Moslims een keer aankomen met 'zij doen het ook!' dan moeten ze niet zo kinderachtig doenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:57 schreef Ivo1986 het volgende:
Jullie geven vaak genoeg iemand geen hand, waarom zou Wilders het dan wel moeten doen?
Mensen die zich denken dat ze alles weten mogen zowieso niet pratenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:57 schreef mvingerhoets het volgende:
Mensen die denken een mening te moeten hebben over politiek mogen zich wel eens inlezen.
Scheeld erg veel van dit soort *kuch* "onwetende" topics....
Alsof die moslims de dialoog willen aangaan. Pure propaganda dit. Kijk naar ons, wij willen best maar Wilders wil nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:56 schreef zarGon het volgende:
Gaan de moslims een keer de dialoog aan, zien zij de rug van Wilders.
Whehehe..
Pure propoganda is het juist van Wilders. die met een marketingmix op moslims speelt en met zich een doel heeftquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:12 schreef Michelle84 het volgende:
[..]
Alsof die moslims de dialoog willen aangaan. Pure propaganda dit. Kijk naar ons, wij willen best maar Wilders wil niet... Zij weten best dat zij Wilders niet op andere gedachten kunnen brengen.
Ja, daar geef ik je ook gelijk in. Wilders is geen haar beter.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Pure propoganda is het juist van Wilders. die met een marketingmix op moslims speelt en met zich een doel heeft
Mijn geloof in de politiek is 35 jaar geleden al weg gegaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:23 schreef _Qmars_ het volgende:
Mijn geloof in politiek is de afgelopen drie jaar weggegaan..
Het hypocriete van Wilders is dan wel weer dat hij "strijd" voor het Christelijk-Joodse gedachtengoed. Echter, hoge Joodse geestelijken geven vrouwen ook absoluut geen hand, maar daar hoor je hem dan weer niet overquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:57 schreef Ivo1986 het volgende:
Kijk, en daar ligt nu precies het probleem: bij de Imams EN bij Wilders. Beiden zijn bang voor vooruitgang en beide partijen willen daarom regeltjes opstellen die maar van alles moeten verbieden (of juist verplichten). Wilders die van een imam eist dat hij vrouwen een hand geeft is net zo belachelijk bezig als een imam die eist dat wanneer hij bij Pauw & Witteman zit dat zijn tafelgenoten geen alcohol drinken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:57 schreef Ivo1986 het volgende:
Afgezien van die spelfout is het een fantastische reply.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Mensen die zich denken dat ze alles weten mogen zowieso niet praten
Betekent dat dat jij vanaf nu je mond houdt?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Mensen die zich denken dat ze alles weten mogen zowieso niet praten
Hehe, Meki is goed op dreef.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Kom niet met de vingers wijzen
Wie is jullie ???
Wat een domme opmerking
Oh noes! Zelfs mods kunnen niet meer inhoudelijk reageren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:34 schreef Frutsel het volgende:
een meki topic... drie dagen nadat het originele bericht al was verspreid en al talloze malen in het 'wilders forum' in POL is genoemd..
Typerend... Meki is back...
Maar het is wel in strijd met onze Verlichte-joods-christelijke-rechtsstatelijke traditie om politiek te bedrijven zonder de dialoog aan te gaan met een groot deel van de bevolking. Als lid van de Staten-Generaal behoor je het gehele Nederlandse volk te vertegenwoordigen. Natuurlijk heeft Wilders alle recht hiertoe, maar het maakt hem wel tot een verwerpelijk schepsel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:46 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders heeft het volste recht op zijn mening en heeft ook het volste recht om geen dialoog met moslims te willen. Ook heeft hij volste recht om via politieke weg (democratisch) een bepaald doel na te streven.
Tuurlijk heeft hij dat. Wat wil je hier nu weer mee zeggen? Ik geloof dat nog niemand heeft gezegd dat Wilders die dialoog niet mag weigeren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:46 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders heeft het volste recht op zijn mening en heeft ook het volste recht om geen dialoog met moslims te willen. Ook heeft hij volste recht om via politieke weg (democratisch) een bepaald doel na te streven.
Jah, want dialogen zijn stom en overleggen is geen onderdeel van de democratie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:46 schreef Elfletterig het volgende:
Juist een hele terechte opmerking. Hoe kun je nou debateren met een gemeenschap die het lijdend voorwerp niet ter discussie wil stellen. Heeft geen enkele zin.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:07 schreef Apropos het volgende:
,,Dat doe ik niet omdat ik de dialoog niet wil, maar omdat een debat niet mogelijk is. Dan is het zinloos'', aldus Wilders.
Hoe kan een volwassen vent zichzelf zo volledig voor schut zetten?
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:04 schreef LENUS het volgende:
[..]
Juist een hele terechte opmerking. Hoe kun je nou debateren met een gemeenschap die het lijdend voorwerp niet ter discussie wil stellen. Heeft geen enkele zin.
edit: ik post in een meki topic![]()
Wilders is gewoon bang, net als de debatten die hij met politici niet aandurft (alexander pechtold o.a.). Hij kan geen debatten aan omdat hij die altijd verliest, hij gaat dan uiteindelijk over op onzinnig 'gelul'. Net als toen het nieuwe kabinet werd gevormd, toen hij de grond werd in geboord.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:04 schreef LENUS het volgende:
[..]
Juist een hele terechte opmerking. Hoe kun je nou debateren met een gemeenschap die het lijdend voorwerp niet ter discussie wil stellen. Heeft geen enkele zin.
edit: ik post in een meki topic![]()
daar wint hij zijn stemmen, in het spanningsveld tussen de bevolkingsgroepen, hij zou wel gek zijn om een dialoog aan te gaan die dat spanningsveld zou kunnen verminderen ..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:58 schreef Nielsch het volgende:
Wilders heeft gelijk als hij zegt dat er geen debat mogelijk is, maar hij vergeet er bij te vermelden dat de schuld van dat feit grotendeels bij hemzelf ligt.
Je kunt zeggen van Wilders wat je wilt, maar niet dat hij bang is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:16 schreef Killaht het volgende:
[..]
Wilders is gewoon bang, net als de debatten die hij met politici niet aandurft (alexander pechtold o.a.). Hij kan geen debatten aan omdat hij die altijd verliest, hij gaat dan uiteindelijk over op onzinnig 'gelul'. Net als toen het nieuwe kabinet werd gevormd, toen hij de grond werd in geboord.
Het is een zielig persoon, die aandacht wil.![]()
En jij kunt niet, in alle eerlijkheid, inzien dat deze betreffende dialoog het spanningsveld alleen maar groter zou maken in plaats van verkleinen? Kom op zeg, dan worden er van weerskanten weer dingen geroepen waar iedereen weer over gaat vallen, dat kan je op je klompen aanvoelen. Of zie jij ze echt gezellig een drankje doen en na afloop elkaar de hand schudden en roepen 'Goh, Geert, ben toch blij dat we dit even hebben uitgesproken'...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:33 schreef moussie het volgende:
[..]
daar wint hij zijn stemmen, in het spanningsveld tussen de bevolkingsgroepen, hij zou wel gek zijn om een dialoog aan te gaan die dat spanningsveld zou kunnen verminderen ..
Niet?! Hij is wel degelijk bang anders had hij geen bescherming. Hij is zeker wel bang, anders zou hij wel debatten aangaan. Voor mij kom je dan als een bangerik over.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt zeggen van Wilders wat je wilt, maar niet dat hij bang is.
Dan heb jij werkelijk geen idee van wat ons dagelijks het moslimextremenisme kost.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:48 schreef Killaht het volgende:
[..]
Niet?! Hij is wel degelijk bang anders had hij geen bescherming. Hij is zeker wel bang, anders zou hij wel debatten aangaan. Voor mij kom je dan als een bangerik over.
En waarschijnlijk gaat zijn bescherming niet meer vergoed worden door de staat, omdat hij het er zelf naar maakt. En terecht! weet je hoeveel dat ons dagelijks kost om zo'n geblondeerde rellenschopper te beschermen.
Wat dan?! Ohja er is zo'n groot gevaar... Kom op zeg niet iedere moslim is een terrorist. Jij denkt net als vele andere wilders meelopers dat iedere moslim een mohammed B is. Mohammed B is noggeneens een moslim te noemen, omdat hij iemand ten eerste gedood heeft en daarnaast het deed tijdens de Ramadan wat ten strengste verboden is. Tevens is het een psychisch onstabiel iemand die denkt te werken via de Koran.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan heb jij werkelijk geen idee van wat ons dagelijks het moslimextremenisme kost.
En bang zijn? Nee, zolang er idioten rondlopen die mensen willen vermoorden om hun mening is het nodig om deze te beveiligen.
Je legt de schuld bij het slachtoffer inplaats van de dader(s)
Doe even normaal zeg, waar heb ik geschreven dat iedere moslim een terrorist is?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:10 schreef Killaht het volgende:
[..]
Wat dan?! Ohja er is zo'n groot gevaar... Kom op zeg niet iedere moslim is een terrorist. Jij denkt net als vele andere wilders meelopers dat iedere moslim een mohammed B is.
Komt het even niet gelegen dan is het uiteraard geen moslim.quote:Mohammed B is noggeneens een moslim te noemen, omdat hij iemand ten eerste gedood heeft en daarnaast het deed tijdens de Ramadan wat ten strengste verboden is. Tevens is het een psychisch onstabiel iemand die denkt te werken via de Koran.
Wat je maar zeer klein noemt................ Short van memory? WTC, Spanje, London, Frankrijk, Iran, Irak, Rusland, Turkeye, Israël............. moet ik doorgaan?quote:Extremisme is slechts een zeer tot zeer kleine percentage. Nederland moet zich eens gaan richten op het rechtsextremisme, wat vele malen groter is dan het moslimextremisme wat opgeblazen is.
Nogmaals, doe even normaal. Als je het niet eens bent met uitspraken van anderen is de enige weg via de rechter en niet het geweld.quote:Echt?! niet als ze het zelf uitlokken. Ohja hij is zo onschuldig. Hij roept het zelf allemaal over zich. Ik vind dat hij dat dan zelf van zijn salaris mag bekostigen. Inplaats dat wij ervoor moeten betalen.
Hypothetisch gelul.quote:Owee als hij hetzelfde over het christendom zou zeggen, dan zou hij gelijk uit het kabinet gezet worden en er een hele oproer geweest zijn. Met 2 maten meten is het.
Dat zeg ik ook niet, maar ik denk dat jij zo denkt. N.a.v. je uitspraken eerder dit topic. Ja, maar laten we het bij Nederland houden, tuurlijk wordt er geld gestoken tegen terrorisme dus?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg, waar heb ik geschreven dat iedere moslim een terrorist is?
[..]
Komt het even niet gelegen dan is het uiteraard geen moslim.
[..]
Wat je maar zeer klein noemt................ Short van memory? WTC, Spanje, London, Frankrijk, Iran, Irak, Rusland, Turkeye, Israël............. moet ik doorgaan?
[..]
Nogmaals, doe even normaal. Als je het niet eens bent met uitspraken van anderen is de enige weg via de rechter en niet het geweld.
[..]
Hypothetisch gelul.
Laat het denken over aan mensen die verschoond zijn van religiehersenblokkade.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:29 schreef Killaht het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar ik denk dat jij zo denkt. N.a.v. je uitspraken eerder dit topic. Ja, maar laten we het bij Nederland houden, tuurlijk wordt er geld gestoken tegen terrorisme dus?
Tuurlijk niet. Wilders scoort zetels doordat hij drijft op de problemen die er in de samenleving bestaan met de allochtonen. Wanneer die problemen opgelost zouden worden heeft zijn partij geen bestaansrecht meer en dan kunnen Wilders en z'n kornuiten niet plakken op het pluche.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:37 schreef Seneca het volgende:
Tja, dat is Wilders, en zijn partij voor de VRIJHEID. Hij mag zeggen wat hij wil, maar politici die het niet met hem eens zijn krijgen een motie van wantrouwen (in de vorm van een kamervraag) zonder dat er een debat gevoerd is, groepen die niet in het straatje van Wilders liggen moeten de mond gesnoerd worden, of in ieder geval minder rechten krijgen, enz. enz.
Je zou verwachten dat, aangezien Wilders de Moslims aanvalt, en hij zo prat gaat op vrijheid, dat hij de aangevallen partij in ieder geval de kans geeft om zich te verdedigen. Maar nee.
Aan de andere kant zegt Yildirim hier eigenlijk dat het normaal is dat je vermoord wordt om wat je zegt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:50 schreef Viking84 het volgende:
Dit kan ook wel even hier:
Yildirim wil opheldering over Wilders
Aan de ene kant heeft Yildirim gelijk: Wilders lokt het zelf uit, dus moet hij ook zelf maar voor de gevolgen opdraaien.
Het zou mooi zijn als die problemen opgelost zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Wilders scoort zetels doordat hij drijft op de problemen die er in de samenleving bestaan met de allochtonen. Wanneer die problemen opgelost zouden worden heeft zijn partij geen bestaansrecht meer en dan kunnen Wilders en z'n kornuiten niet plakken op het pluche.
Tuurlijk, maar daar streeft Wilders echt niet naar. Zijn methode van werken is (a la Adolf Hitler) de verstandshouding tussen de twee partijen te verslechteren door het opwerpen van allerlei beperkende maatregelen, het uitvergroten van problemen en soms het daadwerkelijk verzinnen van problemen. Hiermee wil ik trouwens niet ontkennen dat er problemen zijn, maar Wilders streeft absoluut niet naar oplossingen. Want ja, wanneer er geen probleem is, is Wilders zijn partij overbodig en zitten hij en z'n kornuiten zonder werk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als die problemen opgelost zijn.
Eh, ja, 6 minuten geleden zei je precies hetzelfde. Wordt het meer waar door het vaak te herhalen? In hetzelfde topic nog wel!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar daar streeft Wilders echt niet naar. Zijn methode van werken is (a la Adolf Hitler) de verstandshouding tussen de twee partijen te verslechteren door het opwerpen van allerlei beperkende maatregelen, het uitvergroten van problemen en soms het daadwerkelijk verzinnen van problemen. Hiermee wil ik trouwens niet ontkennen dat er problemen zijn, maar Wilders streeft absoluut niet naar oplossingen. Want ja, wanneer er geen probleem is, is Wilders zijn partij overbodig en zitten hij en z'n kornuiten zonder werk.
Ach ja, hetzelfde zeggen of totaal niet zeggen (zoals jij), who caresquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Eh, ja, 6 minuten geleden zei je precies hetzelfde. Wordt het meer waar door het vaak te herhalen? In hetzelfde topic nog wel!
Je maakt nu een oordeel over iemand, waar je niks van weet. Alweer vooroordeel johquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Laat het denken over aan mensen die verschoond zijn van religiehersenblokkade.
inhoudelijk reageren op een topic van meki ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oh noes! Zelfs mods kunnen niet meer inhoudelijk reageren.
nicely spokenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar daar streeft Wilders echt niet naar. Zijn methode van werken is (a la Adolf Hitler) de verstandshouding tussen de twee partijen te verslechteren door het opwerpen van allerlei beperkende maatregelen, het uitvergroten van problemen en soms het daadwerkelijk verzinnen van problemen. Hiermee wil ik trouwens niet ontkennen dat er problemen zijn, maar Wilders streeft absoluut niet naar oplossingen. Want ja, wanneer er geen probleem is, is Wilders zijn partij overbodig en zitten hij en z'n kornuiten zonder werk.
Nee, met zo'n houding en dergelijke vooroordelen komen we er welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Laat het denken over aan mensen die verschoond zijn van religiehersenblokkade.
Gelukkig zijn jouw meningen wel heel genuanceerd en gebaseerd op wederzijds respect en een dialoogquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:06 schreef dJ-Zcore het volgende:
Die kutmoslims moeten niet zo dom doen.
Ze willen het liefst dat alles om dat tyfusgeloof van ze draait, en als er iemand commentaar heeft willen ze meteen een discussie waarbij ze toch niet naar een ander luisteren.
Respect en dialoog eindigen waar bedreigingen en geweld beginnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw meningen wel heel genuanceerd en gebaseerd op wederzijds respect en een dialoog![]()
Komt op mij meer over als dementie, maar goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:03 schreef Nielsch het volgende:
Bovendien kan m'n tweede post gezien worden als een aanvulling. Dag![]()
niet helemaal, respect en dialoog eindigen als de beledigingen beginnen, bedreigingen en geweld krijg je pas daarna ..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:16 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Respect en dialoog eindigen waar bedreigingen en geweld beginnen.
Ik zie niet in waarom. Ook al vind ik dat Wilders te ver doorslaat in zijn uitlatingen, ik weet niet wat er verwerpelijk aan is. Hij mag best vinden dat de Koran verboden moet worden. Wilders vertegenwoordigt niet het hele volk, hij zit er voor de mensen die op hem hebben gestemd; ongeveer 6 procent van de kiezers. Overigens is Wilders ook niet in de positie om de dialoog met anderen aan te gaan. Hij draagt geen regeringsverantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:51 schreef Pool het volgende:
Maar het is wel in strijd met onze Verlichte-joods-christelijke-rechtsstatelijke traditie om politiek te bedrijven zonder de dialoog aan te gaan met een groot deel van de bevolking. Als lid van de Staten-Generaal behoor je het gehele Nederlandse volk te vertegenwoordigen. Natuurlijk heeft Wilders alle recht hiertoe, maar het maakt hem wel tot een verwerpelijk schepsel.
Heeft niks met huilie te maken. Ik wil gewoon aangeven dat Wilders in zijn recht staat en dat hij niemand een dialoog is verschuldigd. Ik reageer op de topicstarter, die Wilders als een soort lafbek neerzet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:52 schreef Nielsch het volgende:
Tuurlijk heeft hij dat. Wat wil je hier nu weer mee zeggen? Ik geloof dat nog niemand heeft gezegd dat Wilders die dialoog niet mag weigeren. Wij hebben trouwens ook het volste recht om onze mening te geven over besluiten Wilders (althans, nog wel. Wanneer Wilders aan de macht komt is dat nog maar de vraag) Het woord huilie komt een klein beetje naar boven
Als ie niet bang was zou hij alle bewaking weghalen. en gewoon op straat lopenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt zeggen van Wilders wat je wilt, maar niet dat hij bang is.
Absoluut is de meneer een lafbekquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom. Ook al vind ik dat Wilders te ver doorslaat in zijn uitlatingen, ik weet niet wat er verwerpelijk aan is. Hij mag best vinden dat de Koran verboden moet worden. Wilders vertegenwoordigt niet het hele volk, hij zit er voor de mensen die op hem hebben gestemd; ongeveer 6 procent van de kiezers. Overigens is Wilders ook niet in de positie om de dialoog met anderen aan te gaan. Hij draagt geen regeringsverantwoordelijkheid.
[..]
Heeft niks met huilie te maken. Ik wil gewoon aangeven dat Wilders in zijn recht staat en dat hij niemand een dialoog is verschuldigd. Ik reageer op de topicstarter, die Wilders als een soort lafbek neerzet.
Ik begrijp prima wat democratie inhoudt. Democratie is OOK dat je bewust GEEN dialoog met bepaalde partijen wilt. Dialogen zijn in de praktijk vaak bestemd om situaties te sussen en te kalmeren. Daar is Wilders niet op uit. Wilders wil de verhoudingen juist op scherp zetten; tegen het provocerende aan. Maar - en daar blijf ik bij - daar heeft hij het volste recht toe. Er zijn ook moslims in Nederland die weigeren om mensen een hand te geven, om nog maar te zwijgen van alle conservatieve opvattingen die ze erop nahouden. Wilders heeft gewoon voor zichzelf bepaald dat een dialoog met deze mensen geen zin heeft. De meeste andere partijen denken daar anders over.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:01 schreef t-8one het volgende:
Jah, want dialogen zijn stom en overleggen is geen onderdeel van de democratie.
Ik denk niet dat jij helemaal begrijpt wat democratie inhoud.
Een heel goed punt Mekiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut is de meneer een lafbek
erger hij praat alleen over MOSLIMS maar praat niet met MOSLIMS
Nee, natuurlijk niet, hij wil nog wat langer leven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Tja, maar hij zegt weer NIET dat moslims dood moeten omdat ze moslim zijn. Dit in tegenstelling tot groepen moslims, die vinden dat homo's, ongelovigen en afvalligen mogen worden gedood. En zich daarbij baseren op de Koran.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:28 schreef Meki het volgende:
Weet jij veel... misschien is hij daar zelf helemaal niet bang voor, maar vindt hij het sneu voor zijn vrouw als hij omgelegd zou worden. Kan zomaar zijn. Hij weet wat er met eerdere personen is gebeurd die hun hoofd boven het maaiveld uit durfden steken, dus ik blijf er bij dat ik hem geen bangerd vind. Dat jij daar anders over denkt, daar kijk ik uiteraard niet van opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Als ie niet bang was zou hij alle bewaking weghalen. en gewoon op straat lopen
Jah, want alle moslims steken iedereen die ze tegenspreekt neer....................quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, hij wil nog wat langer leven.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, maar hij zegt weer NIET dat moslims dood moeten omdat ze moslim zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet je eens uit je slachtofferrol kruipen, in plaats van zo verongelijkt te doen over het commentaar van Wilders? In Nederland heeft een politicus recht op een mening.
Leuk leesvoer: http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/59/index.html
erger nog hij wilt onze vrijheden inperken en die van anderen weer niet
en op zijn website gaat 99% kamervragen over Moslims
de weggehaalde tekst is gebaseerd op vooroordelen en onzin
Mischien moet jij maar eens daar wegkruipen. Als jij voor democratie was , was je tegen Wilders
En Elsevier lees ik niet staat vol met onzinVoor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet jij veel... misschien is hij daar zelf helemaal niet bang voor, maar vindt hij het sneu voor zijn vrouw als hij omgelegd zou worden. Kan zomaar zijn. Hij weet wat er met eerdere personen is gebeurd die hun hoofd boven het maaiveld uit durfden steken, dus ik blijf er bij dat ik hem geen bangerd vind. Dat jij daar anders over denkt, daar kijk ik uiteraard niet van op
Ja, jij bent inderdaad het lichtend voorbeeld dat er wel degelijk een volwassen discussie over mogelijk is...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:42 schreef Meki het volgende:
Als Wilders ballen had kwam hij NU met met mij in GESPREK over zijn uitspraken
Erger nog? Het inperken van vrijheden vind je dus erger dan het doden van mensen? Daar denk ik toch echt wat anders over.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:41 schreef Meki het volgende:
Erger nog hij wilt onze vrijheden inperken en die van anderen weer niet
Dat is zijn goed recht. De aanwezigheid van moslims zorgt namelijk voor nogal wat problemen in Nederland. Er wordt haatgezaaid in diverse moskeeën en veel allochtone jongeren (waaronder veel moslims) zorgen voor de nodige overlast in grote steden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:41 schreef Meki het volgende:
en op zijn website gaat 99% kamervragen over Moslims
Als jij dat vindt, dan heb je zojuist je eigen religie betiteld tot een geloof vol vooroordelen en onzin. Terecht trouwens. Een ex-moslim als Jami wordt in elkaar getrimd omdat hij afvallig is. Zijn Duitse collega (die in Duitsland een comité voor ex-moslims leidt) leeft noodgedwongen ondergedoken en wordt regelmatig bedreigd. Homoseksuele mannen in Amsterdam worden mishandeld door allochtone moslimjongeren. Onzin? - Ga kranten lezen ofzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:41 schreef Meki het volgende:
de weggehaalde tekst is gebaseerd op vooroordelen en onzin
Lekker makkelijk. Elke mening die jou niet welgevallig is, afdoen als onzin. Nee dat is nog eens een dialoog zeg. Een simpele Fok-discussie met iemand als jij en je begrijpt meteen waarom Wilders niets ziet in een dialoog met moslims.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:41 schreef Meki het volgende:
Mischien moet jij maar eens daar wegkruipen. Als jij voor democratie was , was je tegen Wilders
En Elsevier lees ik niet staat vol met onzin
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erger nog? Het inperken van vrijheden vind je dus erger dan het doden van mensen? Daar denk ik toch echt wat anders over.
[..]
Dat is zijn goed recht. De aanwezigheid van moslims zorgt namelijk voor nogal wat problemen in Nederland. Er wordt haatgezaaid in diverse moskeeën en veel allochtone jongeren (waaronder veel moslims) zorgen voor de nodige overlast in grote steden.
[..]
Als jij dat vindt, dan heb je zojuist je eigen religie betiteld tot een geloof vol vooroordelen en onzin. Terecht trouwens. Een ex-moslim als Jami wordt in elkaar getrimd omdat hij afvallig is. Zijn Duitse collega (die in Duitsland een comité voor ex-moslims leidt) leeft noodgedwongen ondergedoken en wordt regelmatig bedreigd. Homoseksuele mannen in Amsterdam worden mishandeld door allochtone moslimjongeren. Onzin? - Ga kranten lezen ofzo.
[..]
Lekker makkelijk. Elke mening die jou niet welgevallig is, afdoen als onzin. Nee dat is nog eens een dialoog zeg. Een simpele Fok-discussie met iemand als jij en je begrijpt meteen waarom Wilders niets ziet in een dialoog met moslims.
En trouwens: ik ben geen fan van Wilders en heb er ook niet op gestemd. Maar ik ben nog veel minder fan van intolerante moslims. Er daar hebben we er in Nederland te veel van.
Toevallig zijn de moslims het snelste beledigd en gaan ze over tot bedreigingen en geweld.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:25 schreef moussie het volgende:
[..]
niet helemaal, respect en dialoog eindigen als de beledigingen beginnen, bedreigingen en geweld krijg je pas daarna ..
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:01 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Toevallig zijn de moslims het snelste beledigd en gaan ze over tot bedreigingen en geweld.
Tot zover de dialoog met een moslim. Wilders heeft de situatie volledig goed ingeschat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef Meki het volgende:
Dit gaat nergens meer over. Ik wil me tijd hier niet meer in verspillen. Ik kan jou niet meer van gedachten veranderen.
het ergste moet nog komen. Jij bent verblind met Wilders het lijkt wel of Wilders je vriendje is.
Beledigd komt niet in het woordenboek van moslims voor?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:03 schreef Meki het volgende:
Beledigd komt niet in onze woordenboek voor. Wij worden aangevallen op onze vrijheden en daar moeten we iets aan doen.
Kritisch zijn over de koran is toch ook vrijheid? Kenmerk van de democratie? Niet naar een debat gaan, is toch ook een vrije keuze?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Beledigd komt niet in onze woordenboek voor. Wij worden aangevallen op onze vrijheden en daar moeten we iets aan doen
Democratie geldt voor iedereen . Pak dat niet van ons af
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot zover de dialoog met een moslim. Wilders heeft de situatie volledig goed ingeschat.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kritisch zijn over de koran is toch ook vrijheid? Kenmerk van de democratie? Niet naar een debat gaan, is toch ook een vrije keuze?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik moslim ben en hou de vooroordelen voor je je kent me niet eens
Dat zeg jezelf.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Beledigd komt niet in onze woordenboek voor. Wij worden aangevallen op onze vrijheden en daar moeten we iets aan doen
Democratie geldt voor iedereen . Pak dat niet van ons af
onze staat er toch niet ik moslimquote:
Het is een wedstrijd?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:01 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Toevallig zijn de moslims het snelste beledigd en gaan ze over tot bedreigingen en geweld.
ik ook, daar niet van ..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij kunt niet, in alle eerlijkheid, inzien dat deze betreffende dialoog het spanningsveld alleen maar groter zou maken in plaats van verkleinen? Kom op zeg, dan worden er van weerskanten weer dingen geroepen waar iedereen weer over gaat vallen, dat kan je op je klompen aanvoelen. Of zie jij ze echt gezellig een drankje doen en na afloop elkaar de hand schudden en roepen 'Goh, Geert, ben toch blij dat we dit even hebben uitgesproken'...![]()
De dialoog heeft geen ZIN, omdat beide partijen veel te ver uit elkaar liggen en het nooit eens zullen worden.
Ik vind niet alles van Wilders sterk, maar ik vind dit de juiste beslissing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |