abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52578477
TERDAM - Fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) wil geen gesprek met de Nederlandse Moslimraad. Dit zegt hij zaterdag in het AD.
Wilders slaat de uitnodiging van de moslims voor een ,,goed gesprek'' af. ,,Dat doe ik niet omdat ik de dialoog niet wil, maar omdat een debat niet mogelijk is. Dan is het zinloos'', aldus Wilders.
De Moslimraad had Wilders uitgenodigd na diens fel bekritiseerde uitspraak in de Volkskrant dat de Koran moet worden verboden. De Moslimraad wilde met een ,,constructieve dialoog'' met de politicus polarisatie en angstgevoelens in de Nederlandse samenleving bestrijden.
Wilders bestrijdt in het AD dat hij haat zaait. ,,Dat doet de Koran. Het is een fascistisch boek. Dit is geen boek dat we hier moeten hebben. Misschien als je al die foute verzen eruit haalt, maar dan blijft er weinig over. Dan is de Koran net zo dik als de Donald Duck.''

(ANP)

http://www.ad.nl/binnenland/article1593754.ece

Dit is echt absoluut een schandelijke manier van wegkomen
Hij praat over MOSLIMS maar niet met Moslims
Ik wil nogmaals de PVV stemmers bedanken dat ze op een idioot hebben gestemd die maar een doel heeft over moslims
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_52579111
Gaan de moslims een keer de dialoog aan, zien zij de rug van Wilders.

Whehehe. .
pi_52579130
Jullie geven vaak genoeg iemand geen hand, waarom zou Wilders het dan wel moeten doen?
Tis trouwens oud nieuws..

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2007 00:58:28 ]
pi_52579153
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:57 schreef Ivo1986 het volgende:
Jullie geven vaak genoeg iemand geen hand, waarom zou Wilders het dan wel moeten doen?
Kom niet met de vingers wijzen
Wie is jullie ???

Wat een domme opmerking
pi_52579219
Touche meki voor het eerst ben ik het met je eens...
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_52579292

E don' want t talk!
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_52579328
,,Dat doe ik niet omdat ik de dialoog niet wil, maar omdat een debat niet mogelijk is. Dan is het zinloos'', aldus Wilders.

Hoe kan een volwassen vent zichzelf zo volledig voor schut zetten?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_52579644
Doe die hoofdletter weg, dat zijn ze niet waard.
pi_52579973
Beetje jammer.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52579991
quote:
Jaja, maar als Moslims een keer aankomen met 'zij doen het ook!' dan moeten ze niet zo kinderachtig doen
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_52580035
Mensen die denken een mening te moeten hebben over politiek mogen zich wel eens inlezen.
Scheeld erg veel van dit soort *kuch* "onwetende" topics....
pi_52580129
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:57 schreef mvingerhoets het volgende:
Mensen die denken een mening te moeten hebben over politiek mogen zich wel eens inlezen.
Scheeld erg veel van dit soort *kuch* "onwetende" topics....
Mensen die zich denken dat ze alles weten mogen zowieso niet praten
  woensdag 22 augustus 2007 @ 02:12:36 #13
184915 Michelle84
of gewoon Michelle...
pi_52580179
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:56 schreef zarGon het volgende:
Gaan de moslims een keer de dialoog aan, zien zij de rug van Wilders.

Whehehe. .
Alsof die moslims de dialoog willen aangaan. Pure propaganda dit. Kijk naar ons, wij willen best maar Wilders wil niet ... Zij weten best dat zij Wilders niet op andere gedachten kunnen brengen.
pi_52580189
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 02:12 schreef Michelle84 het volgende:

[..]

Alsof die moslims de dialoog willen aangaan. Pure propaganda dit. Kijk naar ons, wij willen best maar Wilders wil niet ... Zij weten best dat zij Wilders niet op andere gedachten kunnen brengen.
Pure propoganda is het juist van Wilders. die met een marketingmix op moslims speelt en met zich een doel heeft
  woensdag 22 augustus 2007 @ 02:14:49 #15
184915 Michelle84
of gewoon Michelle...
pi_52580203
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 02:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Pure propoganda is het juist van Wilders. die met een marketingmix op moslims speelt en met zich een doel heeft
Ja, daar geef ik je ook gelijk in. Wilders is geen haar beter.
pi_52580727
Moslims spelen het ook slim. Ze wisten gewoon dat hij de dialoog niet zou aangaan, en hem op deze manier in een kwaad daglicht te zetten.

Maar ik ben totaal niet voor Wilders. Mijn geloof in politiek is de afgelopen drie jaar weggegaan..
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 04:26:53 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_52580732
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 04:23 schreef _Qmars_ het volgende:
Mijn geloof in politiek is de afgelopen drie jaar weggegaan..
Mijn geloof in de politiek is 35 jaar geleden al weg gegaan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_52580810
Weer zo'n overtrokken topictitel verzonnen door onze slimme mootje...

Nee, ik zou met een ratelslang ook geen dialoog aangaan.
pi_52581701
Wilders heeft gelijk als hij zegt dat er geen debat mogelijk is, maar hij vergeet er bij te vermelden dat de schuld van dat feit grotendeels bij hemzelf ligt.
pi_52581748
quote:
Het hypocriete van Wilders is dan wel weer dat hij "strijd" voor het Christelijk-Joodse gedachtengoed. Echter, hoge Joodse geestelijken geven vrouwen ook absoluut geen hand, maar daar hoor je hem dan weer niet over
pi_52581778
quote:
Kijk, en daar ligt nu precies het probleem: bij de Imams EN bij Wilders. Beiden zijn bang voor vooruitgang en beide partijen willen daarom regeltjes opstellen die maar van alles moeten verbieden (of juist verplichten). Wilders die van een imam eist dat hij vrouwen een hand geeft is net zo belachelijk bezig als een imam die eist dat wanneer hij bij Pauw & Witteman zit dat zijn tafelgenoten geen alcohol drinken.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:11:03 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52581905
WIlders heeft gewoon gelijk dat hij niet in dialoog gaat met de Moslimraad. Toen ik hoorde dat de Moslimraad een gesprek wilde, wist ik meteen al dat Wilders dat niet zou gaan doen. Wat heeft het voor zin om te praten met een compromisloos genootschap? Ik vind het wel jammer dat Wilders de zaak zo eenzijdig benadert. Als je de Koran aanvalt, pak dan ook de Bijbel, en dan met name het Oude Testament, even mee. Dat is geen haar beter. De Bijbel staat niet bol van het geweld. Er staan ook hele mooie, inspirerende verhalen in, met name in het Nieuwe Testament. De Koran echter is van letter tot letter gewelddadig, daar valt niets moois in te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_52581957
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 02:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Afgezien van die spelfout is het een fantastische reply. .
Wat uitermate kinderachtig dat ie de dialoog niet aandurft. Bewijst maar weer eens wat een slecht politicus het is. .
-
pi_52582040
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 02:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Betekent dat dat jij vanaf nu je mond houdt?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_52582303
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Kom niet met de vingers wijzen
Wie is jullie ???

Wat een domme opmerking
Hehe, Meki is goed op dreef.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown