abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52581778
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:57 schreef Ivo1986 het volgende:
Jullie geven vaak genoeg iemand geen hand, waarom zou Wilders het dan wel moeten doen?
Tis trouwens oud nieuws..
Kijk, en daar ligt nu precies het probleem: bij de Imams EN bij Wilders. Beiden zijn bang voor vooruitgang en beide partijen willen daarom regeltjes opstellen die maar van alles moeten verbieden (of juist verplichten). Wilders die van een imam eist dat hij vrouwen een hand geeft is net zo belachelijk bezig als een imam die eist dat wanneer hij bij Pauw & Witteman zit dat zijn tafelgenoten geen alcohol drinken.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:11:03 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52581905
WIlders heeft gewoon gelijk dat hij niet in dialoog gaat met de Moslimraad. Toen ik hoorde dat de Moslimraad een gesprek wilde, wist ik meteen al dat Wilders dat niet zou gaan doen. Wat heeft het voor zin om te praten met een compromisloos genootschap? Ik vind het wel jammer dat Wilders de zaak zo eenzijdig benadert. Als je de Koran aanvalt, pak dan ook de Bijbel, en dan met name het Oude Testament, even mee. Dat is geen haar beter. De Bijbel staat niet bol van het geweld. Er staan ook hele mooie, inspirerende verhalen in, met name in het Nieuwe Testament. De Koran echter is van letter tot letter gewelddadig, daar valt niets moois in te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_52581957
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 02:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Mensen die zich denken dat ze alles weten mogen zowieso niet praten
Afgezien van die spelfout is het een fantastische reply. .
Wat uitermate kinderachtig dat ie de dialoog niet aandurft. Bewijst maar weer eens wat een slecht politicus het is. .
-
pi_52582040
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 02:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Mensen die zich denken dat ze alles weten mogen zowieso niet praten
Betekent dat dat jij vanaf nu je mond houdt?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_52582303
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Kom niet met de vingers wijzen
Wie is jullie ???

Wat een domme opmerking
Hehe, Meki is goed op dreef.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_52582333
een meki topic... drie dagen nadat het originele bericht al was verspreid en al talloze malen in het 'wilders forum' in POL is genoemd..
Typerend... Meki is back...
pi_52582352
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:34 schreef Frutsel het volgende:
een meki topic... drie dagen nadat het originele bericht al was verspreid en al talloze malen in het 'wilders forum' in POL is genoemd..
Typerend... Meki is back...
Oh noes! Zelfs mods kunnen niet meer inhoudelijk reageren.
pi_52582544
Wilders heeft het volste recht op zijn mening en heeft ook het volste recht om geen dialoog met moslims te willen. Ook heeft hij volste recht om via politieke weg (democratisch) een bepaald doel na te streven.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:50:05 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52582611
Dit kan ook wel even hier:

Yildirim wil opheldering over Wilders

Aan de ene kant heeft Yildirim gelijk: Wilders lokt het zelf uit, dus moet hij ook zelf maar voor de gevolgen opdraaien. Tenslotte heb ik ook besloten m'n mond te houden in de openbaarheid, omdat ik bang ben voor repressailes. Aan de andere kant ben ik blij dat Wilders tenminste wél het lef heeft om zich uit te spreken. Want als hij het niet doet, wie dan wel? Op die manier is Wilders ook een soort martelaar voor de vrijheid van meningsuiting.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:51:48 #30
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_52582652
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:46 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders heeft het volste recht op zijn mening en heeft ook het volste recht om geen dialoog met moslims te willen. Ook heeft hij volste recht om via politieke weg (democratisch) een bepaald doel na te streven.
Maar het is wel in strijd met onze Verlichte-joods-christelijke-rechtsstatelijke traditie om politiek te bedrijven zonder de dialoog aan te gaan met een groot deel van de bevolking. Als lid van de Staten-Generaal behoor je het gehele Nederlandse volk te vertegenwoordigen. Natuurlijk heeft Wilders alle recht hiertoe, maar het maakt hem wel tot een verwerpelijk schepsel.
pi_52582673
quote:
Tuurlijk heeft hij dat. Wat wil je hier nu weer mee zeggen? Ik geloof dat nog niemand heeft gezegd dat Wilders die dialoog niet mag weigeren.

Wij hebben trouwens ook het volste recht om onze mening te geven over besluiten Wilders (althans, nog wel. Wanneer Wilders aan de macht komt is dat nog maar de vraag )

Het woord huilie komt een klein beetje naar boven

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2007 09:53:24 ]
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:01:15 #32
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_52582822
quote:
Jah, want dialogen zijn stom en overleggen is geen onderdeel van de democratie.

Ik denk niet dat jij helemaal begrijpt wat democratie inhoud.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:04:04 #33
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_52582879
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:07 schreef Apropos het volgende:
,,Dat doe ik niet omdat ik de dialoog niet wil, maar omdat een debat niet mogelijk is. Dan is het zinloos'', aldus Wilders.

Hoe kan een volwassen vent zichzelf zo volledig voor schut zetten?
Juist een hele terechte opmerking. Hoe kun je nou debateren met een gemeenschap die het lijdend voorwerp niet ter discussie wil stellen. Heeft geen enkele zin.

edit: ik post in een meki topic
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_52583082
Een "normale discussie" tussen Wilders en een of andere moslimraad is ook totaal kansloos, omdat ze simpelweg te ver uit elkaar staan qua standpunten. De kans dat het een ordinair potje moddergooien word is groter dan dat er uits constructiefs uitkomt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52583109
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:04 schreef LENUS het volgende:

[..]

Juist een hele terechte opmerking. Hoe kun je nou debateren met een gemeenschap die het lijdend voorwerp niet ter discussie wil stellen. Heeft geen enkele zin.

Inderdaad.

Op zich heeft ie wel gelijk, al geeft het een wat dubieus signaal naar de maatschappij (zie dit topic), maar ook ik ben al in staat om te voorspellen hoe dat debat zal gaan, zal weinig vruchtbaars uit voortkomen. Overigens om precies diezelfde reden had Wilders zijn uitspraken over de koran niet hoeven doen, maar dat terzijde.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:16:29 #36
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_52583131
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:04 schreef LENUS het volgende:

[..]

Wilders is gewoon bang, net als de debatten die hij met politici niet aandurft (alexander pechtold o.a.). Hij kan geen debatten aan omdat hij die altijd verliest, hij gaat dan uiteindelijk over op onzinnig 'gelul'. Net als toen het nieuwe kabinet werd gevormd, toen hij de grond werd in geboord.

Het is een zielig persoon, die aandacht wil.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_52583520
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:58 schreef Nielsch het volgende:
Wilders heeft gelijk als hij zegt dat er geen debat mogelijk is, maar hij vergeet er bij te vermelden dat de schuld van dat feit grotendeels bij hemzelf ligt.
daar wint hij zijn stemmen, in het spanningsveld tussen de bevolkingsgroepen, hij zou wel gek zijn om een dialoog aan te gaan die dat spanningsveld zou kunnen verminderen ..
pleased to meet you
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 augustus 2007 @ 10:42:06 #38
163650 Greys
pi_52583669
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:16 schreef Killaht het volgende:

[..]

Wilders is gewoon bang, net als de debatten die hij met politici niet aandurft (alexander pechtold o.a.). Hij kan geen debatten aan omdat hij die altijd verliest, hij gaat dan uiteindelijk over op onzinnig 'gelul'. Net als toen het nieuwe kabinet werd gevormd, toen hij de grond werd in geboord.

Het is een zielig persoon, die aandacht wil.
Je kunt zeggen van Wilders wat je wilt, maar niet dat hij bang is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 augustus 2007 @ 10:45:06 #39
163650 Greys
pi_52583728
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:33 schreef moussie het volgende:

[..]

daar wint hij zijn stemmen, in het spanningsveld tussen de bevolkingsgroepen, hij zou wel gek zijn om een dialoog aan te gaan die dat spanningsveld zou kunnen verminderen ..
En jij kunt niet, in alle eerlijkheid, inzien dat deze betreffende dialoog het spanningsveld alleen maar groter zou maken in plaats van verkleinen? Kom op zeg, dan worden er van weerskanten weer dingen geroepen waar iedereen weer over gaat vallen, dat kan je op je klompen aanvoelen. Of zie jij ze echt gezellig een drankje doen en na afloop elkaar de hand schudden en roepen 'Goh, Geert, ben toch blij dat we dit even hebben uitgesproken'...

De dialoog heeft geen ZIN, omdat beide partijen veel te ver uit elkaar liggen en het nooit eens zullen worden.
Ik vind niet alles van Wilders sterk, maar ik vind dit de juiste beslissing.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:48:05 #40
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_52583790
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Je kunt zeggen van Wilders wat je wilt, maar niet dat hij bang is.
Niet?! Hij is wel degelijk bang anders had hij geen bescherming. Hij is zeker wel bang, anders zou hij wel debatten aangaan. Voor mij kom je dan als een bangerik over.

En waarschijnlijk gaat zijn bescherming niet meer vergoed worden door de staat, omdat hij het er zelf naar maakt. En terecht! weet je hoeveel dat ons dagelijks kost om zo'n geblondeerde rellenschopper te beschermen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')