wie sprak er jou nu aan met Akelaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:27 schreef wonderer het volgende:
Tering.
Ga je even eten
En Stroek, waar HEB je het in vredesnaam over...
maar niet als jij om 6.00 uur alweer aanstalten maakt om richting je werk te gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:28 schreef DR34M3R het volgende:
nou, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.. en denk eraan.. morgenochtend wil ik zien dat we minimaal op pag. 3 staan..
tot morgenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:28 schreef DR34M3R het volgende:
nou, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.. en denk eraan.. morgenochtend wil ik zien dat we minimaal op pag. 3 staan..
dan ben ik net wakker.... geef me dan nog een half uurtje, drie kwartier.. dan zit je wel goed...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar niet als jij om 6.00 uur alweer aanstalten maakt om richting je werk te gaan![]()
Oh, Bassiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie sprak er jou nu aan met Akela![]()
sterker nog ik kruip er weer inquote:
Wij gaan zo House s3 kopenquote:
Hipquote:
Wij zijn allebei flieftquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hip.
Ik heb niet veel afleveringen gezien, ik heb een beetje een haat liefde verhouding met die serie.
De ene ep. vind ik geweldig de andere vind ik echt geen fuck aan.
sorry Maedelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:58 schreef maedel het volgende:
piem0ls
Ja ja ik heb teruggelezen
Goedemorgen allemaal!
Stroek waar blijft die koffie?![]()
*zelf maar zet
geen klachten aan deze kantquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:43 schreef liefie_ het volgende:
goed en met jullie hier?
alleen wil ik terug naar Zuid Africa om in Johannesburg in de bagage hal alsnog mijn koffer terug te vinden en op te halenquote:
ja ik ben al ruim 10 dagen hier, en de koffer staat nog steeds ergens, alleen niemand weer waar preciesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:09 schreef liefie_ het volgende:
is ie kwijt geraakt?
ja geeft zo'n gedoe met verzekering en zoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:12 schreef liefie_ het volgende:
ow dat is vervelend ja
op de website van KLM staat dus dat er een opsporingsverzoek uitgezet is en dat de zoekaktie gaande is en check later nog eensquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:33 schreef maedel het volgende:
is ie echt kwijt? Of is het een douanekwestie?
Dat heb ik ook wel eens gehoord, dat iemand z'n koffer veel later kreeg omdat die doorzocht moest worden (was wel net na 9/11)
Nou zo spannend was het hier vanochtend niet hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:26 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb niks teruggelezen, maar word er wel nieuwsgierig van!
Moet zo weer beginnen met werken, pauze is bijna voorbij.
Dat moet ik zeker nog doen dan!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou zo spannend was het hier vanochtend niet hoor
dat is de laatste bladzijde van het vorige topic veel leuker, waar Dr34m3r heel vunzig bezig was![]()
ik vond het in elk geval amusantquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet ik zeker nog doen dan!![]()
ja jij ook een goeden ochtendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef wonderer het volgende:
Mogguh allemaal.
Nee hoor. Op Arthurs bureau was iets dat ze een speciale homo-dag gingen houden of zo, dus Arthur helemaal in paniek.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lag dat toch nog aan die Akela opmerking van gisteravond ?
Allebei.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:09 schreef NanKing het volgende:
Als je over Arthur droomt, droom je dan over hem in de 3de persoon (dus jij bent toeschouwer ofzoot?) of droom je over hem in de eerste persoon (dat jij 'm bent)?
Niet alleen als ik over Arthur droom hoor (en dat is pas twee of drie keer gebeurd...). Meestal wisselt het in de droom zelf een paar keer af.quote:
En, wat vond je ervan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Gister gekocht en vandaag gekeken
Ging hier laatst over in dit topic.
Schönquote:
Is dat die waar Nirak en ik het over hadden?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Gister gekocht en vandaag gekeken
Ging hier laatst over in dit topic.
Jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Is dat die waar Nirak en ik het over hadden?
Die wij allbei niks vonden?
volgens mij is het boek nog veel ergerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaJullie hebben gewoon geen smaak
ja, de mijne heb ik, ik weet niet hoe het met de jouwe is?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Is de doos al gevonden?
Hallo, het is een film die de BAFTA heeft gewonnen en inmiddels in de arthouse quality collection zit, gene lesbian soft pron!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:40 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij is het boek nog veel erger
En bovendien, echt steamy scenes zaten er ook al niet in![]()
Daarvoor moeten we toch teruggrijpen op het inmiddels al 30 jaar (ofzoiets) oude Claire of the moon.
Is het dan niet zo dat je de hoofdpersoon BENT, maar dat je tegelijkertijd weet dat je het niet bent(omdat je bv een vent bent die Gerard heet, weet ik veel)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet alleen als ik over Arthur droom hoor (en dat is pas twee of drie keer gebeurd...). Meestal wisselt het in de droom zelf een paar keer af.
Of eigenlijk is het tegelijk, meestal. Ik kijk toe en ben de hoofdpersoon tegelijkertijd.
Nou de mijne was ik niet kwijt gelukkig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:44 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, de mijne heb ik, ik weet niet hoe het met de jouwe is?
maedel toch...![]()
Ik heb er vanmiddag nog twee leeggehaaldquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:52 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nou de mijne was ik niet kwijt gelukkig. [afbeelding]
Jij bent niet mijn collega E die mij die twee lege dozen gaf hè?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er vanmiddag nog twee leeggehaald![]()
En volgestopt trouwens ook.
Nee, maar een beetje actie mag toch wel?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, het is een film die de BAFTA heeft gewonnen en inmiddels in de arthouse quality collection zit, gene lesbian soft pron!!
Nee, ik werk ergens anders.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij bent niet mijn collega E die mij die twee lege dozen gaf hè?
De lege doosch van E grapte ik al op kantoor....![]()
Ik vond het einde op zich wel ok.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, maar een beetje actie mag toch wel?![]()
Ach, ik weet niet, ik vond het een k-boek, en de samenvatting van de film lijkt eigenlijk niet meer op het boek. Dat zou kunnen betekenen dat het wel een leuke film is natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste, zo zag ik ;t.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het einde op zich wel ok.Het einde schijnt in de film echt totaal anders te zijn als in het boek. Mij is de logica van het eind in het boek gewoon helemaal niet duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste, zo zag ik ;t.
Ach wie weet, kets ik er wel een keer een tientje tegenaan en koop ik die dvd.
Binnenkort komt The Gymnast uit en die wil ik zien, dus dan ga ik toch bestellen.Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
Ik weet bijna niets meer van Claire of the moon, alleen dat ik het echt geen leuke film vond.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:40 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij is het boek nog veel erger
En bovendien, echt steamy scenes zaten er ook al niet in![]()
Daarvoor moeten we toch teruggrijpen op het inmiddels al 30 jaar (ofzoiets) oude Claire of the moon.
blijkbaar zijn de dames elders want in het verleden werkte die truc over schoenen wel als een tierelier en ging er bijna een compleet topic aan volquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik kan gewoon niet meepraten over die films...
![]()
Ik leef met je meequote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben een vrouw.
Ik mag dus even melden dat ik een geweldig paar schoenen heb gezien en dat ik ontzettend baal dat ze ze niet in mijn maat hadden.
Ik ga vrijdag even erug en dan kijk ik of ze ze misschien kunnen bestellen, want ik loop nu al vanaf maandag aan die dingen te denken, erg he.
Ik heb dat ook eigenlijk nooit (meer) dus vind ik dat ik ze gewoon moet hebben...
Ik heb 38/39, dus vrij standaard.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Ik heb zo'n klote maat en ze hebben mijn maat bijna nooit of ze vallen te groot/te klein etc.
Ik vind Fucking Amal heel leukquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik weet bijna niets meer van Claire of the moon, alleen dat ik het echt geen leuke film vond.
Maar de meeste van die overhypte lesbo films vind ik echt bout, High Art bijv..
De enige overhypte film die nog steeds leuk is Better Than Chocolate![]()
Nee. Ik ben me er zelden van bewust dat ik droom. Het is gewoon een dubbele perceptie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is het dan niet zo dat je de hoofdpersoon BENT, maar dat je tegelijkertijd weet dat je het niet bent(omdat je bv een vent bent die Gerard heet, weet ik veel)
Dat heb ik altijd.
Ik heb maat 37/37,5.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb 38/39, dus vrij standaard.
Alleen ka ik geen lage schoenen aan(ik bedoel niet dat er geen hak onder mag zitten), want ik heb kennelijk nogal rare hakken waar geen schoenen op blijven hangen, die glijden altijd eruit als ik loop.
Ik moet schoenen hebben die boven mijn enkels zitten, das af en toe best jammer, zeker de laatste tijd zijn er erg veel leuke lage schoenen.
Fucking Amal is een uitermate lieve filmquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Fucking Amal heel leuk
[afbeelding]
Ik weet ook niet dat ik droom, maar wel dat ik niet diegene ben die ik ben in mijn droom.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Ik ben me er zelden van bewust dat ik droom. Het is gewoon een dubbele perceptie.
ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb 38/39, dus vrij standaard.
Alleen ka ik geen lage schoenen aan(ik bedoel niet dat er geen hak onder mag zitten), want ik heb kennelijk nogal rare hakken waar geen schoenen op blijven hangen, die glijden altijd eruit als ik loop.
Ik moet schoenen hebben die boven mijn enkels zitten, das af en toe best jammer, zeker de laatste tijd zijn er erg veel leuke lage schoenen.
Ik kreeg er gewoon helemaal kriebels van in m'n buik. Da's het mooie van die film. Of het nou 2 meisjes, 2 jongens, of een man en een vrouw zijn, dat boeit niet echt. Hij's gewoon heel liefquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Fucking Amal is een uitermate lieve film.
Heel realistisch gebracht ook.
Gaan we samen sippen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb maat 37/37,5.
Ja! Ik snap precies wat je bedoelt, ik heb precies 't zelfde. Ik heb vrij zwakke enkels dus kan ook geen lage schoenen aan.
quote:
Oh. Nee, ik weet soms wel wie ik ben (zoals in dit geval Arthur) maar niet dat ik dat niet ben. Maar vaak ben ik "mezelf".quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet dat ik droom, maar wel dat ik niet diegene ben die ik ben in mijn droom.
Maat 37 is vaak net iets goedkoper, vooral met sneakers. Dat is dan wel weer fijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Gaan we samen sippen.
Jij hebt best kleine veoten, das idd lastig.
Maar jou zouden die schoenen die ik zo mooi vind misschien wel passen.
Mijn moeder heeft 36, die wijkt ooit maar uit naar de kinderschoenen.
Ik ben bijna nooit mezelf.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh. Nee, ik weet soms wel wie ik ben (zoals in dit geval Arthur) maar niet dat ik dat niet ben. Maar vaak ben ik "mezelf".
Ze zijn suede(achtig iig) lichtgrijs en hebben zo'n puntteen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Maat 37 is vaak net iets goedkoper, vooral met sneakers. Dat is dan wel weer fijn.
Nou dan pas ik die schoenen wel voor je.
Ik ben meestal wie ik zou moeten zijn, wie ik in mijn hoofd ben. Of klinkt dat stom? Ik ben in mijn dromen meer mezelf dan IRL, zeg maar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit mezelf.
Ik heb ook meestal filmdromen.
Al droomde ik laatst wel dat ik aan het kussen was met iemand, ik heb alleen geen idee wie, want ik had mijn ogen dicht, het was iig niet vriendlief.
Ik meestal ook eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:58 schreef NanKing het volgende:
Sorry bij puntteen haakte ik af.
Mjah, het probleem is; ik nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Wel heel meisjesachtig.
kan je er geen foto van laten zien want ik kan mij dan weer niets voorstellen bij het woord puntteenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Wel heel meisjesachtig.
Van die puntschoenen ken je toch wel?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je er geen foto van laten zien want ik kan mij dan weer niets voorstellen bij het woord puntteen![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Wel heel meisjesachtig.
Ik wel, en volgens mij wordt dat niet minder, ik houd van meisjesdingen(zie mijn fiets, wonderer vindt hem verschrikkelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mjah, het probleem is; ik niet!
je bedoelt gewoon met een puntige neus van de schoen ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Van die puntschoenen ken je toch wel?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bedoelt gewoon met een puntige neus van de schoen ?
Dit is niet de schoen, lijkt er niet eens op, maar wel zo'n teen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je er geen foto van laten zien want ik kan mij dan weer niets voorstellen bij het woord puntteen![]()
Nou ik ben ook geen fan van jouw fietsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel, en volgens mij wordt dat niet minder, ik houd van meisjesdingen(zie mijn fiets, wonderer vindt hem verschrikkelijk)
Een echte potquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ik ben ook geen fan van jouw fiets![]()
.
Sommige dingen ben ik wel een verschrikkelijk wijf hoor, ik heb een roze nespresso, tig Pooh knuffeltjes ed.
Maar voor de rest ben ik heul stoer.
Hmpf, de tijd dat ik me er voor schaamde dat mensen me te potteus (quote:
Is dat een woord?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hmpf, de tijd dat ik me er voor schaamde dat mensen me te potteus () vonden heb ik wel gehad hoor
.
wordt het toch nog een leerzame avondquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Dit is niet de schoen, lijkt er niet eens op, maar wel zo'n teen.
kan dat volledig bevestigenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:08 schreef NanKing het volgende:.
Maar voor de rest ben ik heul stoer.
Ik denk dat jij en JB nek aan nek gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:14 schreef liefie_ het volgende:
welke fiets?
ik denk dat ze niet veel gilry-er worden dan ik
Zullen WIJ een clubje oprichten dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef soapie het volgende:
Haaaaaai,
Stoer anti meisjes dingen typje meld zich.....
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zullen WIJ een clubje oprichten dan?
Hell yeah. En overhemden en stoere mountainbikes.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:34 schreef soapie het volgende:
[..]
Met spijkerbroeken en sneakers!!!!!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hell yeah. En overhemden en stoere mountainbikes.
Dat klinkt ernstig. Moet je niet naar de dokter?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:36 schreef liefie_ het volgende:
bleeegh op vakantie was ik ziek geweest (best erg) dus ik voel me alsof er geen vitamine meer in mn lichaam zit
maar nu nog steeds als ik iets eet voel ik me vreselijk...
maar ik heb honger in vitamientjes!
lastig hoor
Val je ook dat type vrouwen of ga je dan toch weer voor meisje-meisjes?quote:
neuhquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat klinkt ernstig. Moet je niet naar de dokter?
Geen van beide... Ben hetro.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Val je ook dat type vrouwen of ga je dan toch weer voor meisje-meisjes?
Hm, paprika's eten? Volgens mij zijn die best licht verteerbaar en daar zitten veel vitaminen in.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neuh
het meeste van mn eten blijft goed binnen als het maar licht voedsel is en zo
het is alleen dat ik me zo enorm vreselijk moe en futloos voel
quote:
ja? ik zal t eens proberenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, paprika's eten? Volgens mij zijn die best licht verteerbaar en daar zitten veel vitaminen in.
Je zou ze eventueel kunnen roosteren of roerbakken, dan worden ze zachter en kun je het velletje eraf halen. Geen idee of dat wat uitmaakt, maar misschien eet het fijnerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja? ik zal t eens proberen
zit nu aan de wortel
ja das misschien wel waarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef soapie het volgende:
Paprika ligt als een blok op je maag.. Bij mij iig wel. Zou ik in dit geval niet zo snel kiezen. Ik zou extra vitamine tabletten gaan slikken.
Citroen en / of grapefruit erdoor...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:47 schreef NanKing het volgende:
Voor een vitamine bommetje kun je beter een sinaasappeltje of verse sap eten/drinken.
Lekker, dat zuur op je arme maag...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:48 schreef soapie het volgende:
[..]
Citroen en / of grapefruit erdoor...
I know maar ik haat sinasappelsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:47 schreef NanKing het volgende:
Voor een vitamine bommetje kun je beter een sinaasappeltje of verse sap eten/drinken.
ja vind ik zelf ookquote:
ooeeeeeehquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:08 schreef NanKing het volgende:
Alicey!
Ik zat van de week nog aan je te denken.
al helemaal ooeeeeeehquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:10 schreef Alicey het volgende:
liefie_!wonderer!
NanKing!
Toevallig NanKing, ik ook aan jou.![]()
Wat grappigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:10 schreef Alicey het volgende:
liefie_!wonderer!
NanKing!
Toevallig NanKing, ik ook aan jou.![]()
Ik heb zo mijn momentenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:12 schreef liefie_ het volgende:
wat ben je toch een lief persoon nan!
Gaat eigenlijk allemaal wel goed met me. Eindelijk weer eens vakantie nu.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat grappig.
Hoe is het met je? Ik moest eigenlijk aan je denken omdat ik je al zo lang niet gesproken had en me af vroeg of alles ok met je ging.
Tof!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk allemaal wel goed met me. Eindelijk weer eens vakantie nu.
Het gaat eik wel okquote:Hoe is het met jou? Jou heb ik ook niet veel meer gesproken of zelfs maar op fok gezien..
Je kwam nog wel zo lief over..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:14 schreef NanKing het volgende:
Voor de rest ben ik ook een biatch hoor.
Ik ga langs onze Oosterburen en dan door naar Tjechie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tof!
Ga je nog weg of blijf je lekker thuis?
Lekker!quote:Het gaat eik wel ok.
Hoe kwam dat zo?quote:Ik ben heel lang niet online geweest, niet op msn, niet op FOK! etc dus bijna niemand heeft me gesproken.
Leukquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ga langs onze Oosterburen en dan door naar Tjechie.
Niet echt iets superbijzonders ofzoot, beetje druk gehad, geen zin geen behoefte etc.quote:Hoe kwam dat zo?
Trein en vliegtuigquote:
Ah kj.. Ken het.quote:Niet echt iets superbijzonders ofzoot, beetje druk gehad, geen zin geen behoefte etc.
Dank je!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:22 schreef NanKing het volgende:
Leuk met de trein en 't vliegtuig.
Veel plezier alvast.
domme mensen zijn ook soms wel irritant.. Niet altijd, zijn ook hele leuke domme mensen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:29 schreef liefie_ het volgende:
blegh mn ex zit domme onzin uit te kramen op msn en er word van me verwacht dat ik enthousiast doe maar ik kan t echt niet opbrengen
domme mensen zijn irritant (dit klinkt even echt heel onaardig maar ik voel me ff onaardig haha)
ik kijk trouwens nu mn eerste indiana jones film ooit
hoe on-girly
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:30 schreef liefie_ het volgende:
mama heeft trouwens mn favoriete groene shirt gewassen met iets roods dat af gafnu is ie nogal ernstig verknalt
I know soms is t schattigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
domme mensen zijn ook soms wel irritant.. Niet altijd, zijn ook hele leuke domme mensen!
Te vaak en op het verkeerde moment. Dat gaat vervelen iidd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
I know soms is t schattig
maar niet keer op keer en tijdens mn eerste indiana jones ervaring
Ben je al zo tegen haar uitgevallen dat ze je de eerste 2 maanden niet aankijkt?quote:en nadat mama mn shirtje verknalt heeftdan ben ik al wat prikkelbaar haha
idd! en vooral omdat het uit is en ie nog steeds elke keer als ik online ben meteen tegen me begint te lullen en zoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Te vaak en op het verkeerde moment. Dat gaat vervelen iidd.
[..]
Ben je al zo tegen haar uitgevallen dat ze je de eerste 2 maanden niet aankijkt?Of is ze te dom om te zien dat je geirriteerd bent?
Huh.... Ik ben vast ook een beetje dom, want ik volg je hier niet meer helemaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idd! en vooral omdat het uit is en ie nog steeds elke keer als ik online ben meteen tegen me begint te lullen en zo
eerst was ik uitgevallen maar ze vond t zelf ook vervelend dus besloot ik het maar over een andere boeg te gooien en te kijken of we het kunnen verven
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
Hee Alicey, ik ben bijna klaar met de tweede versie van Lot.
Volgens mij was het trouwens Liefie die de naam had verzonnen.
nou dan kan je dat heel goed verbergenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:14 schreef NanKing het volgende:
Voor de rest ben ik ook een biatch hoor.
deel een over de ex of deel 2 over het shirtje?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Huh.... Ik ben vast ook een beetje dom, want ik volg je hier niet meer helemaal.![]()
oeh was ik dat?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
Hee Alicey, ik ben bijna klaar met de tweede versie van Lot.
Volgens mij was het trouwens Liefie die de naam had verzonnen.
Jij kwam toch met Liselotte?quote:
Ah het gaat over die 2 onderwerpen tegelijk, nu vat ik hem weer!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
deel een over de ex of deel 2 over het shirtje?
Kan dat zomaar?quote:ik gok deel 2 dus:
ik was eerst een beetje boos geworden op mama maar ze had het niet expres gedaan (en ik had het kunnen weten want ze laat alles verkleuren dus is het ook mijn schuld) dus toen vond ik het niet eerlijk om boos te zijn
dus toen heb ik gevraagd of ze kan helpen met het eventueel verven van het shirtje, terug in een effen kleur groen
ja dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah het gaat over die 2 onderwerpen tegelijk, nu vat ik hem weer!
[..]
Kan dat zomaar?
Oei, lief doen om een snoepje te krijgenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook niet
daarom leek het me ook verstandiger om lief tegen mama te doen omdat ze dat soort dingen wel weet en ze zei dat het vast kon
maar misshien was dat dan omdat ik dan zou stoppen met nukken haha
Lot is de hoofdpersoon van mijn semi-auto-bio-verhaal dat ik ga insturen voor een wedstrijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:49 schreef NanKing het volgende:
Wat of wie of hoe is Lot?
Hoe tofquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lot is de hoofdpersoon van mijn semi-auto-bio-verhaal dat ik ga insturen voor een wedstrijd
Mja. Ik wil er online ook niet te veel over zeggen omdat ik de jury niet wil beinvloedenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe tof.
Dat wisdt ik heul niet!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. Ik wil er online ook niet te veel over zeggen omdat ik de jury niet wil beinvloeden
En je mag het pas lezen als je Arthur uit hebt
works all the timequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oei, lief doen om een snoepje te krijgen![]()
Voel je niet bezwaard, mijn moeder heeft het al sinds begin mei in huis en die heeft het ook nog niet gelezenquote:
nee het is ontzettend slimquote:
toe nou, nog even hierblijvenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef NanKing het volgende:ik ga me storten op de playstation.
voor wie wil, en alvast trusten.
Veel plezier.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef NanKing het volgende:ik ga me storten op de playstation.
voor wie wil, en alvast trusten.
Welk spel>quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:15 schreef NanKing het volgende:
Ben ik al weer.
Ik haat het als ik geen vooruit meer boek met een spel.
your wish is our commandquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:07 schreef DR34M3R het volgende:
hoi!
Het is harder gegaan vandaag dan de laatste dagen, ik ga ff teruglezen
Ja, blijkbaar... ff kijken bovenaan pag 3 hoe laat dat was....quote:
welke heb je gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:16 schreef liefie_ het volgende:
nu weet ik t zeker:
indiana jones is niet mijn ding
Ugh, jaquote:
nee we mistten hier uw stimulerende werking tot extra postgedragquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:24 schreef DR34M3R het volgende:
ohhhhh, dat was heul niet vanochtend..
![]()
De PC versie, en geprobeerd in de winkel. Niks voor mij.quote:
jij ging hele gekke bekken trekken en lag bijna proestend van het lachen op de grond omdat ik gepost had dat ik hem voor vannacht nog ging proberen vol te makenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
Stroek... *streng kijkt*... Ik was helemaal niet vunzig bezig.. En ik bleef nergens op terugkomen! Het was die dirty mind van jou die dat er van maakte...
![]()
Ik vind 't zó leukquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
De PC versie, en geprobeerd in de winkel. Niks voor mij.
the last crusade of zoietsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welke heb je gezien
mijn indiana ontmaagding was the Temple of Doom
en toen heb ik een week lang overal en alles beantwoord met Doctor Jones, first you must come to Pankot Palace![]()
Kun je geen extra liedjes downloaden of zo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind 't zó leuk.
Alleen ik ben een beetje uitgekeken op de liedjes en het lukt me nagenoeg niet om een niveau hoger te gaan spelen (Hard)
Oh da's de laatste van de 3quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
the last crusade of zoiets
omdat ik in de jordanie stemming wou blijven en een deel in petra is opgenomen
ik zoek eik lawrence of arabia maar om de een of andere reden hebben videotheken die niet meer![]()
Nope.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je geen extra liedjes downloaden of zo?
Dat ligt er maar net aan hoe laat je wilt gaan kokenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:57 schreef wonderer het volgende:
Krijgen we hem nog vol voor ik ga koken?
net klaarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef Stroekie het volgende:
en Dr34m3r is nog druk bezig om alle topic van vandaag en gisteren nog terug te lezen ?
we moeten nog ruim 1 bladzijdequote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe laat je wilt gaan koken![]()
die collega die er morgen weer is en de dag begint met een vergadering ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:04 schreef DR34M3R het volgende:
opschieten dan.. ik krijg net de opdracht van mijn dierbare collega om te gaan slapen..
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:04 schreef DR34M3R het volgende:
opschieten dan.. ik krijg net de opdracht van mijn dierbare collega om te gaan slapen..
O FUCK!!! Het is maar goed dat je dat zegt want ik moet dus een half uur eerder op1quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die collega die er morgen weer is en de dag begint met een vergadering ?
STALKER!quote:
Nu, ongeveerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe laat je wilt gaan koken![]()
ehhhh... eerlijk gezegd... ik weet het niet... heb me niet zoveel beziggehouden met het werk deze weekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O FUCK!!! Het is maar goed dat je dat zegt want ik moet dus een half uur eerder op1
DREAMEEEEEEEEER.... gata ie door ja? ook al is D er niet? O wacht, W en R en P zijn er natuurlijk wel. DAMIT!
Nou dan zal ik maar gewoon om half 9 beginnen i.p.v. 9:00.... dammitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhhh... eerlijk gezegd... ik weet het niet... heb me niet zoveel beziggehouden met het werk deze week![]()
je hebt nu alweer niks aan me. Fijn om terug te zijn, nietwaarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan zal ik maar gewoon om half 9 beginnen i.p.v. 9:00.... dammitvoor de zekerheid
Fijn dromen, dromerquote:
ja dat stomme olifantengeheugen ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O FUCK!!! Het is maar goed dat je dat zegt want ik moet dus een half uur eerder op1
DREAMEEEEEEEEER.... gata ie door ja? ook al is D er niet? O wacht, W en R en P zijn er natuurlijk wel. DAMIT!
dat is ook niet zo vreemdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhhh... eerlijk gezegd... ik weet het niet... heb me niet zoveel beziggehouden met het werk deze week![]()
Tuurlijk niet, je hoeft het jezelf niet moeilijker te maken dan het is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef liefie_ het volgende:
is dat erg dan?
toen zat ik in de treinquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Goeiemorgen, is Stroekie er niet, ik mis de thee!![]()
gij feestvarkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
ik denk da'k beternjaar bed kan gaan aldus zodoende... *hips*
Even nog speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:14 schreef liefie_ het volgende:
welke fiets?
ik denk dat ze niet veel gilry-er worden dan ik
Hij is alleen niet practisch, dus ik ga er een andere op laten zetten.quote:
Nuja, een beetje ja,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:30 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh!
@vanitas: wilde gok: had je gedronken vannacht?
De kater valt meequote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gij feestvarken![]()
![]()
![]()
ik gok erop dat we vandaag heel de dag tegen je moeten fluisteren![]()
hoe kan dat nu zo zonder dat ik aanwezig wasquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nuja, een beetje ja,
Was echt een ontzettend gezellig feestje;
(was mijn verjaardagsfeestje)
volgens mij heb jij wel meer gedronken dan alleen 2 glazen waterquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
De kater valt mee
heb ook 2 glazen water gedronken voordat ik naar bed ging.
Nu ja, en een stuk of wat biertjes en glaasjes rosequote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb jij wel meer gedronken dan alleen 2 glazen water![]()
groot gelijk, maar k vind andermans verjaardag wel altijd leuker omdat je als gastheer zelf toch heel de tijd aan het hollen bent om iedereen op tijd van een natje en droogje te voorzien en niet echt tijd kan maken om met mensen te pratenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, en een stuk of wat biertjes en glaasjes rose
Ach, ik vindt 't wel leuk om gastheer te zijn hoor,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
groot gelijk, maar k vind andermans verjaardag wel altijd leuker omdat je als gastheer zelf toch heel de tijd aan het hollen bent om iedereen op tijd van een natje en droogje te voorzien en niet echt tijd kan maken om met mensen te praten
Ja vroeger was dat gemakkelijker, dan ging ik gewoon bij m'n ouders in de schuur zitten en zette links en rechts wat gekoelde kratten bier neer en voor de rest was het zelfbediening
en had je de inspectiedienst met haviksogen ook al op bezoek gehadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, ik vindt 't wel leuk om gastheer te zijn hoor,
m'n kamer lekker gezellig aankleden, kaarsjes, zacht muziekje, beetje wierook.
En ik mag er graag om bewonderd worden![]()
je pm staat uitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Mijn eigen woorden?
Oh jee, dat weet ik dan dus helemaal niet meer.
dat enveloppje om je berichtjes direct toe te sturen werkt nu niet bij berichtjes jouw kant uitquote:
oeh gaat goed hierzo, maak de ene tikfout na de anderequote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ik dacht ook al...
Grappig om dat soort stukjes terug te lezenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat enveloppje om je berichtjes direct toe te sturen werkt nu niet bij berichtjes jouw kant uit
maar lang leve de zoekfunctie van Fok!
die deze pagina
[Lesbeau #24] Iedereen houdt van mij!
goed dat je dat zegtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Grappig om dat soort stukjes terug te lezen
Eigenlijk zou Nan dat moeten doen....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we zijn er nog niet uit wie we de eer geven om het jubileum topic te openen
maar jij hebt dus ook aan een fraaie OP klaar staan ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
ow wacht even, ik ben nog een beetje lam van gister
nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij hebt dus ook aan een fraaie OP klaar staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |