wie sprak er jou nu aan met Akelaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:27 schreef wonderer het volgende:
Tering.
Ga je even eten
En Stroek, waar HEB je het in vredesnaam over...
maar niet als jij om 6.00 uur alweer aanstalten maakt om richting je werk te gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:28 schreef DR34M3R het volgende:
nou, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.. en denk eraan.. morgenochtend wil ik zien dat we minimaal op pag. 3 staan..
tot morgenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:28 schreef DR34M3R het volgende:
nou, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.. en denk eraan.. morgenochtend wil ik zien dat we minimaal op pag. 3 staan..
dan ben ik net wakker.... geef me dan nog een half uurtje, drie kwartier.. dan zit je wel goed...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar niet als jij om 6.00 uur alweer aanstalten maakt om richting je werk te gaan![]()
Oh, Bassiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie sprak er jou nu aan met Akela![]()
sterker nog ik kruip er weer inquote:
Wij gaan zo House s3 kopenquote:
Hipquote:
Wij zijn allebei flieftquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hip.
Ik heb niet veel afleveringen gezien, ik heb een beetje een haat liefde verhouding met die serie.
De ene ep. vind ik geweldig de andere vind ik echt geen fuck aan.
sorry Maedelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:58 schreef maedel het volgende:
piem0ls
Ja ja ik heb teruggelezen
Goedemorgen allemaal!
Stroek waar blijft die koffie?![]()
*zelf maar zet
geen klachten aan deze kantquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:43 schreef liefie_ het volgende:
goed en met jullie hier?
alleen wil ik terug naar Zuid Africa om in Johannesburg in de bagage hal alsnog mijn koffer terug te vinden en op te halenquote:
ja ik ben al ruim 10 dagen hier, en de koffer staat nog steeds ergens, alleen niemand weer waar preciesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:09 schreef liefie_ het volgende:
is ie kwijt geraakt?
ja geeft zo'n gedoe met verzekering en zoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:12 schreef liefie_ het volgende:
ow dat is vervelend ja
op de website van KLM staat dus dat er een opsporingsverzoek uitgezet is en dat de zoekaktie gaande is en check later nog eensquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:33 schreef maedel het volgende:
is ie echt kwijt? Of is het een douanekwestie?
Dat heb ik ook wel eens gehoord, dat iemand z'n koffer veel later kreeg omdat die doorzocht moest worden (was wel net na 9/11)
Nou zo spannend was het hier vanochtend niet hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:26 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb niks teruggelezen, maar word er wel nieuwsgierig van!
Moet zo weer beginnen met werken, pauze is bijna voorbij.
Dat moet ik zeker nog doen dan!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou zo spannend was het hier vanochtend niet hoor
dat is de laatste bladzijde van het vorige topic veel leuker, waar Dr34m3r heel vunzig bezig was![]()
ik vond het in elk geval amusantquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet ik zeker nog doen dan!![]()
ja jij ook een goeden ochtendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef wonderer het volgende:
Mogguh allemaal.
Nee hoor. Op Arthurs bureau was iets dat ze een speciale homo-dag gingen houden of zo, dus Arthur helemaal in paniek.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lag dat toch nog aan die Akela opmerking van gisteravond ?
Allebei.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:09 schreef NanKing het volgende:
Als je over Arthur droomt, droom je dan over hem in de 3de persoon (dus jij bent toeschouwer ofzoot?) of droom je over hem in de eerste persoon (dat jij 'm bent)?
Niet alleen als ik over Arthur droom hoor (en dat is pas twee of drie keer gebeurd...). Meestal wisselt het in de droom zelf een paar keer af.quote:
En, wat vond je ervan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Gister gekocht en vandaag gekeken
Ging hier laatst over in dit topic.
Schönquote:
Is dat die waar Nirak en ik het over hadden?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Gister gekocht en vandaag gekeken
Ging hier laatst over in dit topic.
Jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Is dat die waar Nirak en ik het over hadden?
Die wij allbei niks vonden?
volgens mij is het boek nog veel ergerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaJullie hebben gewoon geen smaak
ja, de mijne heb ik, ik weet niet hoe het met de jouwe is?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Is de doos al gevonden?
Hallo, het is een film die de BAFTA heeft gewonnen en inmiddels in de arthouse quality collection zit, gene lesbian soft pron!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:40 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij is het boek nog veel erger
En bovendien, echt steamy scenes zaten er ook al niet in![]()
Daarvoor moeten we toch teruggrijpen op het inmiddels al 30 jaar (ofzoiets) oude Claire of the moon.
Is het dan niet zo dat je de hoofdpersoon BENT, maar dat je tegelijkertijd weet dat je het niet bent(omdat je bv een vent bent die Gerard heet, weet ik veel)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet alleen als ik over Arthur droom hoor (en dat is pas twee of drie keer gebeurd...). Meestal wisselt het in de droom zelf een paar keer af.
Of eigenlijk is het tegelijk, meestal. Ik kijk toe en ben de hoofdpersoon tegelijkertijd.
Nou de mijne was ik niet kwijt gelukkig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:44 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, de mijne heb ik, ik weet niet hoe het met de jouwe is?
maedel toch...![]()
Ik heb er vanmiddag nog twee leeggehaaldquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:52 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nou de mijne was ik niet kwijt gelukkig. [afbeelding]
Jij bent niet mijn collega E die mij die twee lege dozen gaf hč?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er vanmiddag nog twee leeggehaald![]()
En volgestopt trouwens ook.
Nee, maar een beetje actie mag toch wel?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, het is een film die de BAFTA heeft gewonnen en inmiddels in de arthouse quality collection zit, gene lesbian soft pron!!
Nee, ik werk ergens anders.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij bent niet mijn collega E die mij die twee lege dozen gaf hč?
De lege doosch van E grapte ik al op kantoor....![]()
Ik vond het einde op zich wel ok.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, maar een beetje actie mag toch wel?![]()
Ach, ik weet niet, ik vond het een k-boek, en de samenvatting van de film lijkt eigenlijk niet meer op het boek. Dat zou kunnen betekenen dat het wel een leuke film is natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste, zo zag ik ;t.L'Amour menaēant:
Qui que tu sois, voici ton maītre. Il l'est, le fūt ou le doit źtre.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het einde op zich wel ok.Het einde schijnt in de film echt totaal anders te zijn als in het boek. Mij is de logica van het eind in het boek gewoon helemaal niet duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste, zo zag ik ;t.
Ach wie weet, kets ik er wel een keer een tientje tegenaan en koop ik die dvd.
Binnenkort komt The Gymnast uit en die wil ik zien, dus dan ga ik toch bestellen.Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
Ik weet bijna niets meer van Claire of the moon, alleen dat ik het echt geen leuke film vond.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:40 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij is het boek nog veel erger
En bovendien, echt steamy scenes zaten er ook al niet in![]()
Daarvoor moeten we toch teruggrijpen op het inmiddels al 30 jaar (ofzoiets) oude Claire of the moon.
blijkbaar zijn de dames elders want in het verleden werkte die truc over schoenen wel als een tierelier en ging er bijna een compleet topic aan volquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik kan gewoon niet meepraten over die films...
![]()
Ik leef met je meequote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben een vrouw.
Ik mag dus even melden dat ik een geweldig paar schoenen heb gezien en dat ik ontzettend baal dat ze ze niet in mijn maat hadden.
Ik ga vrijdag even erug en dan kijk ik of ze ze misschien kunnen bestellen, want ik loop nu al vanaf maandag aan die dingen te denken, erg he.
Ik heb dat ook eigenlijk nooit (meer) dus vind ik dat ik ze gewoon moet hebben...
Ik heb 38/39, dus vrij standaard.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Ik heb zo'n klote maat en ze hebben mijn maat bijna nooit of ze vallen te groot/te klein etc.
Ik vind Fucking Amal heel leukquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik weet bijna niets meer van Claire of the moon, alleen dat ik het echt geen leuke film vond.
Maar de meeste van die overhypte lesbo films vind ik echt bout, High Art bijv..
De enige overhypte film die nog steeds leuk is Better Than Chocolate![]()
Nee. Ik ben me er zelden van bewust dat ik droom. Het is gewoon een dubbele perceptie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is het dan niet zo dat je de hoofdpersoon BENT, maar dat je tegelijkertijd weet dat je het niet bent(omdat je bv een vent bent die Gerard heet, weet ik veel)
Dat heb ik altijd.
Ik heb maat 37/37,5.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb 38/39, dus vrij standaard.
Alleen ka ik geen lage schoenen aan(ik bedoel niet dat er geen hak onder mag zitten), want ik heb kennelijk nogal rare hakken waar geen schoenen op blijven hangen, die glijden altijd eruit als ik loop.
Ik moet schoenen hebben die boven mijn enkels zitten, das af en toe best jammer, zeker de laatste tijd zijn er erg veel leuke lage schoenen.
Fucking Amal is een uitermate lieve filmquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Fucking Amal heel leuk
[afbeelding]
Ik weet ook niet dat ik droom, maar wel dat ik niet diegene ben die ik ben in mijn droom.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Ik ben me er zelden van bewust dat ik droom. Het is gewoon een dubbele perceptie.
ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb 38/39, dus vrij standaard.
Alleen ka ik geen lage schoenen aan(ik bedoel niet dat er geen hak onder mag zitten), want ik heb kennelijk nogal rare hakken waar geen schoenen op blijven hangen, die glijden altijd eruit als ik loop.
Ik moet schoenen hebben die boven mijn enkels zitten, das af en toe best jammer, zeker de laatste tijd zijn er erg veel leuke lage schoenen.
Ik kreeg er gewoon helemaal kriebels van in m'n buik. Da's het mooie van die film. Of het nou 2 meisjes, 2 jongens, of een man en een vrouw zijn, dat boeit niet echt. Hij's gewoon heel liefquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Fucking Amal is een uitermate lieve film.
Heel realistisch gebracht ook.
Gaan we samen sippen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb maat 37/37,5.
Ja! Ik snap precies wat je bedoelt, ik heb precies 't zelfde. Ik heb vrij zwakke enkels dus kan ook geen lage schoenen aan.
quote:
Oh. Nee, ik weet soms wel wie ik ben (zoals in dit geval Arthur) maar niet dat ik dat niet ben. Maar vaak ben ik "mezelf".quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet dat ik droom, maar wel dat ik niet diegene ben die ik ben in mijn droom.
Maat 37 is vaak net iets goedkoper, vooral met sneakers. Dat is dan wel weer fijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Gaan we samen sippen.
Jij hebt best kleine veoten, das idd lastig.
Maar jou zouden die schoenen die ik zo mooi vind misschien wel passen.
Mijn moeder heeft 36, die wijkt ooit maar uit naar de kinderschoenen.
Ik ben bijna nooit mezelf.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh. Nee, ik weet soms wel wie ik ben (zoals in dit geval Arthur) maar niet dat ik dat niet ben. Maar vaak ben ik "mezelf".
Ze zijn suede(achtig iig) lichtgrijs en hebben zo'n puntteen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Maat 37 is vaak net iets goedkoper, vooral met sneakers. Dat is dan wel weer fijn.
Nou dan pas ik die schoenen wel voor je.
Ik ben meestal wie ik zou moeten zijn, wie ik in mijn hoofd ben. Of klinkt dat stom? Ik ben in mijn dromen meer mezelf dan IRL, zeg maar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit mezelf.
Ik heb ook meestal filmdromen.
Al droomde ik laatst wel dat ik aan het kussen was met iemand, ik heb alleen geen idee wie, want ik had mijn ogen dicht, het was iig niet vriendlief.
Ik meestal ook eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:58 schreef NanKing het volgende:
Sorry bij puntteen haakte ik af.
Mjah, het probleem is; ik nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Wel heel meisjesachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |