toe nou, nog even hierblijvenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef NanKing het volgende:ik ga me storten op de playstation.
voor wie wil, en alvast trusten.
Veel plezier.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef NanKing het volgende:ik ga me storten op de playstation.
voor wie wil, en alvast trusten.
Welk spel>quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:15 schreef NanKing het volgende:
Ben ik al weer.
Ik haat het als ik geen vooruit meer boek met een spel.
your wish is our commandquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:07 schreef DR34M3R het volgende:
hoi!
Het is harder gegaan vandaag dan de laatste dagen, ik ga ff teruglezen
Ja, blijkbaar... ff kijken bovenaan pag 3 hoe laat dat was....quote:
welke heb je gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:16 schreef liefie_ het volgende:
nu weet ik t zeker:
indiana jones is niet mijn ding
Ugh, jaquote:
nee we mistten hier uw stimulerende werking tot extra postgedragquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:24 schreef DR34M3R het volgende:
ohhhhh, dat was heul niet vanochtend..
![]()
De PC versie, en geprobeerd in de winkel. Niks voor mij.quote:
jij ging hele gekke bekken trekken en lag bijna proestend van het lachen op de grond omdat ik gepost had dat ik hem voor vannacht nog ging proberen vol te makenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
Stroek... *streng kijkt*... Ik was helemaal niet vunzig bezig.. En ik bleef nergens op terugkomen! Het was die dirty mind van jou die dat er van maakte...
![]()
Ik vind 't zó leukquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
De PC versie, en geprobeerd in de winkel. Niks voor mij.
the last crusade of zoietsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welke heb je gezien
mijn indiana ontmaagding was the Temple of Doom
en toen heb ik een week lang overal en alles beantwoord met Doctor Jones, first you must come to Pankot Palace![]()
Kun je geen extra liedjes downloaden of zo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind 't zó leuk.
Alleen ik ben een beetje uitgekeken op de liedjes en het lukt me nagenoeg niet om een niveau hoger te gaan spelen (Hard)
Oh da's de laatste van de 3quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
the last crusade of zoiets
omdat ik in de jordanie stemming wou blijven en een deel in petra is opgenomen
ik zoek eik lawrence of arabia maar om de een of andere reden hebben videotheken die niet meer![]()
Nope.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je geen extra liedjes downloaden of zo?
Dat ligt er maar net aan hoe laat je wilt gaan kokenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:57 schreef wonderer het volgende:
Krijgen we hem nog vol voor ik ga koken?
net klaarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef Stroekie het volgende:
en Dr34m3r is nog druk bezig om alle topic van vandaag en gisteren nog terug te lezen ?
we moeten nog ruim 1 bladzijdequote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe laat je wilt gaan koken![]()
die collega die er morgen weer is en de dag begint met een vergadering ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:04 schreef DR34M3R het volgende:
opschieten dan.. ik krijg net de opdracht van mijn dierbare collega om te gaan slapen..
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:04 schreef DR34M3R het volgende:
opschieten dan.. ik krijg net de opdracht van mijn dierbare collega om te gaan slapen..
O FUCK!!! Het is maar goed dat je dat zegt want ik moet dus een half uur eerder op1quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die collega die er morgen weer is en de dag begint met een vergadering ?
STALKER!quote:
Nu, ongeveerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe laat je wilt gaan koken![]()
ehhhh... eerlijk gezegd... ik weet het niet... heb me niet zoveel beziggehouden met het werk deze weekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O FUCK!!! Het is maar goed dat je dat zegt want ik moet dus een half uur eerder op1
DREAMEEEEEEEEER.... gata ie door ja? ook al is D er niet? O wacht, W en R en P zijn er natuurlijk wel. DAMIT!
Nou dan zal ik maar gewoon om half 9 beginnen i.p.v. 9:00.... dammitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhhh... eerlijk gezegd... ik weet het niet... heb me niet zoveel beziggehouden met het werk deze week![]()
je hebt nu alweer niks aan me. Fijn om terug te zijn, nietwaarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan zal ik maar gewoon om half 9 beginnen i.p.v. 9:00.... dammitvoor de zekerheid
Fijn dromen, dromerquote:
ja dat stomme olifantengeheugen ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O FUCK!!! Het is maar goed dat je dat zegt want ik moet dus een half uur eerder op1
DREAMEEEEEEEEER.... gata ie door ja? ook al is D er niet? O wacht, W en R en P zijn er natuurlijk wel. DAMIT!
dat is ook niet zo vreemdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhhh... eerlijk gezegd... ik weet het niet... heb me niet zoveel beziggehouden met het werk deze week![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |