Tuurlijk niet, je hoeft het jezelf niet moeilijker te maken dan het is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef liefie_ het volgende:
is dat erg dan?
toen zat ik in de treinquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Goeiemorgen, is Stroekie er niet, ik mis de thee!![]()
gij feestvarkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
ik denk da'k beternjaar bed kan gaan aldus zodoende... *hips*
Even nog speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:14 schreef liefie_ het volgende:
welke fiets?
ik denk dat ze niet veel gilry-er worden dan ik
Hij is alleen niet practisch, dus ik ga er een andere op laten zetten.quote:
Nuja, een beetje ja,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:30 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh!
@vanitas: wilde gok: had je gedronken vannacht?
De kater valt meequote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gij feestvarken![]()
![]()
![]()
ik gok erop dat we vandaag heel de dag tegen je moeten fluisteren![]()
hoe kan dat nu zo zonder dat ik aanwezig wasquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nuja, een beetje ja,
Was echt een ontzettend gezellig feestje;
(was mijn verjaardagsfeestje)
volgens mij heb jij wel meer gedronken dan alleen 2 glazen waterquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
De kater valt mee
heb ook 2 glazen water gedronken voordat ik naar bed ging.
Nu ja, en een stuk of wat biertjes en glaasjes rosequote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb jij wel meer gedronken dan alleen 2 glazen water![]()
groot gelijk, maar k vind andermans verjaardag wel altijd leuker omdat je als gastheer zelf toch heel de tijd aan het hollen bent om iedereen op tijd van een natje en droogje te voorzien en niet echt tijd kan maken om met mensen te pratenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, en een stuk of wat biertjes en glaasjes rose
Ach, ik vindt 't wel leuk om gastheer te zijn hoor,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
groot gelijk, maar k vind andermans verjaardag wel altijd leuker omdat je als gastheer zelf toch heel de tijd aan het hollen bent om iedereen op tijd van een natje en droogje te voorzien en niet echt tijd kan maken om met mensen te praten
Ja vroeger was dat gemakkelijker, dan ging ik gewoon bij m'n ouders in de schuur zitten en zette links en rechts wat gekoelde kratten bier neer en voor de rest was het zelfbediening
en had je de inspectiedienst met haviksogen ook al op bezoek gehadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, ik vindt 't wel leuk om gastheer te zijn hoor,
m'n kamer lekker gezellig aankleden, kaarsjes, zacht muziekje, beetje wierook.
En ik mag er graag om bewonderd worden![]()
je pm staat uitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Mijn eigen woorden?
Oh jee, dat weet ik dan dus helemaal niet meer.
dat enveloppje om je berichtjes direct toe te sturen werkt nu niet bij berichtjes jouw kant uitquote:
oeh gaat goed hierzo, maak de ene tikfout na de anderequote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ik dacht ook al...
Grappig om dat soort stukjes terug te lezenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat enveloppje om je berichtjes direct toe te sturen werkt nu niet bij berichtjes jouw kant uit
maar lang leve de zoekfunctie van Fok!
die deze pagina
[Lesbeau #24] Iedereen houdt van mij!
goed dat je dat zegtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Grappig om dat soort stukjes terug te lezen
Eigenlijk zou Nan dat moeten doen....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we zijn er nog niet uit wie we de eer geven om het jubileum topic te openen
maar jij hebt dus ook aan een fraaie OP klaar staan ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
ow wacht even, ik ben nog een beetje lam van gister
nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij hebt dus ook aan een fraaie OP klaar staan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |