Fabrizio,kan volgend seizoen naar een andere werkgever,denk ik..quote:Op zondag 26 april 2009 18:09 schreef m1155 het volgende:
Eerste race wel een topper met Spies en Haga, die zetten echt alles op alles.
Tweede race was niet zo heel erg spannend. Wat een uilskuiken is die Fabrizio om voor de camera's zo je ruit proberen kapot te slaan (wat niet eens lukte)
2de keer pas in 5 jaar tijd,dat Spies van zijn bike af viel?quote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef m1155 het volgende:
Net als biaggi die in de pits heel driftig een kastje dichtsmijt. Zo dom als je weet dat het publiek met je meekijkt.
quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
Gisteren ook al in de haarbocht. Ik stond te juichen.
* ik neem mijn woorden terug over Fabrizio,quote:Op zondag 26 april 2009 20:12 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Fabrizio,kan volgend seizoen naar een andere werkgever,denk ik..
* Haga & Smrz,![]()
Supersports waren ook echt top
Vandaar dat ie zo furieus was. Ik heb nooit gezien wat er nou precies gebeurd is in die paar bochten voor de Ramshoek.quote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
* ik neem mijn woorden terug over Fabrizio,
De man had problemen met de versnellingsbak in het laatste rondje
Moet ie zijn koppeling maar gebruikenquote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
* ik neem mijn woorden terug over Fabrizio,
De man had problemen met de versnellingsbak in het laatste rondje
Toen Spies viel? Why?quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
Gisteren ook al in de haarbocht. Ik stond te juichen.
Een Japanse rijstkorrel in de grindbak,is toch altijd mooi?quote:
*check !!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:32 schreef m1155 het volgende:
Geluid van de Yamaha is wel heel anders. Zeker iets gedaan met de volgorde van de zuigers?
Ze gebruiken nu hetzelfde 'big-bang' systeem als Ducati ook doet. Maar dan aangepast voor een viercylinder. Ik vind het wel een mooi geluid, anders dan een Ducati en anders dan de andere viercylindersquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:32 schreef m1155 het volgende:
Geluid van de Yamaha is wel heel anders. Zeker iets gedaan met de volgorde van de zuigers?
Voor de spanning wel mooi dat Haga viel en Spiel won.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:27 schreef Fir3fly het volgende:
Inderdaad zeg, wat een fantastische race. Jammer dat race 2 wederom wat saaier was, gelukkig heeft Haga nog steeds een flinke voorsprong.
Als die even snel is als de Suzuki komt het wel goed denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:15 schreef Steffie het volgende:
Wel jammer dat het een 2008 spec is.
Goed voor de spanning in het WK. Alleen Spies doet wel wat er in de AMA ook gebeurde, totaal geen spanning als hij of Mladen aan kop lag.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:13 schreef M.Melandri het volgende:
Spies nog maar op 14punten van Haga
Barry op p6 ook netjes!
Normaal gesproken wordt dan de uitslag toch bepaald aan de hand van de situatie bij start/finish streep van laatste volledig afgelegd ronde?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:57 schreef m1155 het volgende:
Hele rare wending in de 1e race van BSB superbike. De 1e 5 werden onderuit gekegeld waardoor er nog meer vielen (stuk of 10 man). Rode vlak komt uit en de nummer 7 wint de race omdat de rest op dat moment niet op de motor zat.
Airwaves Yamaha dus 1 en 2 terwijl ze 7e en 10e in de race waren. Lijkt wel of ze gematst worden, haha
Laat me raden: Jeroen v/d Ploeg?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:19 schreef m1155 het volgende:
Met alle respect maar had de commentator op eurosport zich op zaterdag avond niet even in kunnen lezen over de superbike:
* Biaggi kijkt in zijn spiegels![]()
* Biaggi op de Ducati![]()
* De tweede BMW met in het zadel.... wie was het ook alweer![]()
* Wie was dat met die crash (stond onder in beeld)
* Kaas op de molen voor Haga (koren op de molen lijkt me beter.)
Jammer voor Spies dat fabrizio z'n camikaze actie uithaalde en dus beide onderuit
Nee die niet dacht ik. Een wat oudere kerel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn het downloaden waard. Mooie vertraagde close-up beelden op het einde van elke race.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:13 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb het gemist, maar het wordt vast nog wel herhaald.
Go Haga!
Ik denk Haslam.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:44 schreef Fir3fly het volgende:
Vermeulen zeer waarschijnlijk naar Kawasaki. Ik ben benieuwd wat Suzuki gaat doen...
Ik denk dat die eerder bij Stiggy blijft en op een Yammie komt.quote:
We zullen zien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat die eerder bij Stiggy blijft en op een Yammie komt.
Volgens mij kan je het alleen spannend maken door iedereen dezelfde motor te geven, zoals in de Red Bull rookie cupquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:54 schreef m1155 het volgende:
De races van vandaag waren niet superspannend maar beter dan de MotoGP.
quote:
kuch...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat die eerder bij Stiggy blijft en op een Yammie komt.
Nou ja hij was nogal ontevreden bij Suzuki... Ze moeten daar toch echt wat aan hun rijdersbeleid doen. Spies raakten ze ook al kwijt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:16 schreef Paracelsus het volgende:
Neukirchner naar Ten Kate. Verrassend.
http://www.crash.net/worl(...)lstare_for_2010.htmlquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:31 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
[..]
kuch...
http://www.racesport.nl/n(...)en+samenwerking.html
Let maar op, die gaat naar Alstare.
Veel plezier! Het gaat echt spannend worden denk ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:48 schreef Ocampa69 het volgende:
Nog drie nachtjes slapen en dan ga ik naar Portimao. Heb er zin in!
Maak foto's voor ons.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:48 schreef Ocampa69 het volgende:
Nog drie nachtjes slapen en dan ga ik naar Portimao. Heb er zin in!
Zozo dan heeft Haga wat te doen...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:50 schreef M.Melandri het volgende:
Spies pole, Haga p10.
Mooi circuit overigens dat portimao.
edit: p9 voor Haga.quote:
Ik zie Spies eigenlijk nog wel een foutje maken morgen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:36 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, Haga gaat het toch niet weer weggeven he?
Nou, wel dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:36 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, Haga gaat het toch niet weer weggeven he?
Leuk joh, ook nog van de races genoten? Was het druk of had je 3 banken voor je eigen ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:02 schreef Ocampa69 het volgende:
Nou, ik ben imiddels terug gekeerd uit Portimao, heb echt een superweekend gehad! Zal later een uitvoerig verslage typen. Wat een schitterende circuit daar jongens, en wat een facaliteiten! En dan het weer....... gisteren nog in korte broek en t-shirt (zie foto) vandaag hier in NL koud, winderig en regen...
Ja, hele mooie races he! 's Morgens in de paddock naar de MotoGP gekeken en daarna naar de tribune voor de races ter plekke. De hoofdtribune zat bij lange na niet vol maar dat is ook wel zo'n immens ding, ik denk dat die tribune in z'n eentje wel 5 keer de capacitiet heeft van de hoofdtribune in Assen. Op de overige tribunes zaten hier en daar wel plukjes mensen maar toch overwegend veel lege plekken. Maar ja, er zijn ook zo enorm veel tribuneplaatsen dat ik me niet voor kan stellen dat ze die vaak helemaal gaan vol krijgen. Misschien alleen als de F1 er komt. Maar op de hoofdstribune was het (laat ik het dan zo noemen) "gezellig druk". Je zat niet hutje mutje maar het was nou ook weer niet zo dat je languit op de stoelen kon gaan liggen, daarvoor was het te druk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:34 schreef m1155 het volgende:
[..]
Leuk joh, ook nog van de races genoten? Was het druk of had je 3 banken voor je eigen ?
Ja AMA werd vorig jaar overgenomen door Daytona motorsports, of het spec chassis is geworden weet ik niet...quote:Op maandag 21 december 2009 10:57 schreef TargaFlorio het volgende:
AMA is toch een spec chassis serie geworden, of ben ik nu in de war met een concurerende Superbike serie in Amerika?
Mooi punt is dat vanuit de veenslang. Moet je precies op het rempunt gaan staan achter het hek. Machtig hoe je dan die motor hoort afremmen in zijn toeren. (alleen die chicane is weg daar he ?)quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef Fir3fly het volgende:
zondag waarschijnlijk bij de Ruskenhoek.
Nee niet weg, maar een stuk verlegd en wat langer gemaakt, waardoor ze met veel meer snelheid aankomen en bijna in de bocht gaan remmen. Ziet er zeer spectaculair uitquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:00 schreef m1155 het volgende:
[..]
Mooi punt is dat vanuit de veenslang. Moet je precies op het rempunt gaan staan achter het hek. Machtig hoe je dan die motor hoort afremmen in zijn toeren. (alleen die chicane is weg daar he ?)
Hm als het nog maar wel goed inhalen is ?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee niet weg, maar een stuk verlegd en wat langer gemaakt, waardoor ze met veel meer snelheid aankomen en bijna in de bocht gaan remmen. Ziet er zeer spectaculair uit.
Is idd een stuk lastiger geworden, eigenlijk kun je alleen bij de GT nog goed inhalen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:02 schreef m1155 het volgende:
[..]
Hm als het nog maar wel goed inhalen is ?
Welke races heb jij gekeken dan? In zowel de superbike als supersport races heb ik ook voldoende inhaalacties gezien bij de Haarbocht, Ossebroeken, De Bult, Mandeveen en Hoge Heide. Jonathan Rae nam in de tweede race bijvoorbeeld de leiding over bij Hoge Heide en vervolgens nog een keer bij de Haarbocht. Kortom, de meest beslissende inhaalactie vond niet eens plaats in de GT.quote:Op zondag 25 april 2010 17:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is idd een stuk lastiger geworden, eigenlijk kun je alleen bij de GT nog goed inhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |