Leuk joh, ook nog van de races genoten? Was het druk of had je 3 banken voor je eigen ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:02 schreef Ocampa69 het volgende:
Nou, ik ben imiddels terug gekeerd uit Portimao, heb echt een superweekend gehad! Zal later een uitvoerig verslage typen. Wat een schitterende circuit daar jongens, en wat een facaliteiten! En dan het weer....... gisteren nog in korte broek en t-shirt (zie foto) vandaag hier in NL koud, winderig en regen...
Ja, hele mooie races he! 's Morgens in de paddock naar de MotoGP gekeken en daarna naar de tribune voor de races ter plekke. De hoofdtribune zat bij lange na niet vol maar dat is ook wel zo'n immens ding, ik denk dat die tribune in z'n eentje wel 5 keer de capacitiet heeft van de hoofdtribune in Assen. Op de overige tribunes zaten hier en daar wel plukjes mensen maar toch overwegend veel lege plekken. Maar ja, er zijn ook zo enorm veel tribuneplaatsen dat ik me niet voor kan stellen dat ze die vaak helemaal gaan vol krijgen. Misschien alleen als de F1 er komt. Maar op de hoofdstribune was het (laat ik het dan zo noemen) "gezellig druk". Je zat niet hutje mutje maar het was nou ook weer niet zo dat je languit op de stoelen kon gaan liggen, daarvoor was het te druk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:34 schreef m1155 het volgende:
[..]
Leuk joh, ook nog van de races genoten? Was het druk of had je 3 banken voor je eigen ?
Ja AMA werd vorig jaar overgenomen door Daytona motorsports, of het spec chassis is geworden weet ik niet...quote:Op maandag 21 december 2009 10:57 schreef TargaFlorio het volgende:
AMA is toch een spec chassis serie geworden, of ben ik nu in de war met een concurerende Superbike serie in Amerika?
Mooi punt is dat vanuit de veenslang. Moet je precies op het rempunt gaan staan achter het hek. Machtig hoe je dan die motor hoort afremmen in zijn toeren. (alleen die chicane is weg daar he ?)quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef Fir3fly het volgende:
zondag waarschijnlijk bij de Ruskenhoek.
Nee niet weg, maar een stuk verlegd en wat langer gemaakt, waardoor ze met veel meer snelheid aankomen en bijna in de bocht gaan remmen. Ziet er zeer spectaculair uitquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:00 schreef m1155 het volgende:
[..]
Mooi punt is dat vanuit de veenslang. Moet je precies op het rempunt gaan staan achter het hek. Machtig hoe je dan die motor hoort afremmen in zijn toeren. (alleen die chicane is weg daar he ?)
Hm als het nog maar wel goed inhalen is ?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee niet weg, maar een stuk verlegd en wat langer gemaakt, waardoor ze met veel meer snelheid aankomen en bijna in de bocht gaan remmen. Ziet er zeer spectaculair uit.
Is idd een stuk lastiger geworden, eigenlijk kun je alleen bij de GT nog goed inhalen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:02 schreef m1155 het volgende:
[..]
Hm als het nog maar wel goed inhalen is ?
Welke races heb jij gekeken dan? In zowel de superbike als supersport races heb ik ook voldoende inhaalacties gezien bij de Haarbocht, Ossebroeken, De Bult, Mandeveen en Hoge Heide. Jonathan Rae nam in de tweede race bijvoorbeeld de leiding over bij Hoge Heide en vervolgens nog een keer bij de Haarbocht. Kortom, de meest beslissende inhaalactie vond niet eens plaats in de GT.quote:Op zondag 25 april 2010 17:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is idd een stuk lastiger geworden, eigenlijk kun je alleen bij de GT nog goed inhalen.
ja gezienquote:Op zondag 27 februari 2011 17:09 schreef m1155 het volgende:
Iemand de 2011 openings races gezien ?
Superbike is nu een beetje de plaats voor uitgepieste MotoGP mannen, die doen het erg goed aan de kop van het SBK.
pssst ,quote:Op maandag 9 mei 2011 20:07 schreef Beach het volgende:
Ja was een geweldig raceweekend weer.
Goed van Laverty zeg. Zo uit de supersport en dan telkens vooraan meedoen.
Volgen er hier trouwens mensen het British Superbike kampioenschap?
Dat is ook erg leuk, met mensen zoals John Hopkins, Kiyonari, Shakey Byrne, Michael en James Laverty en ook mannen die meedoen aan de straatraces van Man of de NW200 (Rutter, Kennaugh) en de tweelingbroer van Sam Lows van de WSS, namelijk Alex.
Toffe circuits daar ook in GB; kom daar maar eens om in Nederland.
British Eurosport 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |