SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
Sorry, volgende week pasquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:12 schreef m1155 het volgende:
Assen dit weekeind!!!
Het is nu of nooit voor Haga, de Spies Era komt eraan..quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
Het lijkt niet zo spannend te gaan worden als vorige jaren.. ik voorspel Haga en Spies als race winnaars. Van mij mag Haga nu wel eens kampioen worden, zelfs al mag ik hem niet echt, hij heeft het wel verdiend. Spies' tijd komt nog wel.
Zijn Heup gebroken? ofzo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:39 schreef m1155 het volgende:
En hopkins weer uitgeschakeld net als vorig jaar op assen tijdens de motogp.
Stoerquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:47 schreef Ocampa het volgende:
Vandaag ook op Assen geweest en daar onder andere even een praatje kunnen maken met McCoy.
[ afbeelding ]
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:24 schreef TimoBasso het volgende:
Wat zou ik Smrz de overwinning toch gunnen..
Daar gingen er echt veel af ja. Ik heb de valpartijen van Haga en Kiyo van dichtbij mogen aanschouwenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Ik ben bang dat Spies er gewoon vandoor gaat, behalve als Haga een betere setup kan vinden. Trouwens, ze gingen echt bij bosjes neer op de Ruskenhoek, stuk of 10 valpartijen kunnen aanschouwen.
Fabrizio,kan volgend seizoen naar een andere werkgever,denk ik..quote:Op zondag 26 april 2009 18:09 schreef m1155 het volgende:
Eerste race wel een topper met Spies en Haga, die zetten echt alles op alles.
Tweede race was niet zo heel erg spannend. Wat een uilskuiken is die Fabrizio om voor de camera's zo je ruit proberen kapot te slaan (wat niet eens lukte)
2de keer pas in 5 jaar tijd,dat Spies van zijn bike af viel?quote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef m1155 het volgende:
Net als biaggi die in de pits heel driftig een kastje dichtsmijt. Zo dom als je weet dat het publiek met je meekijkt.
quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
Gisteren ook al in de haarbocht. Ik stond te juichen.
* ik neem mijn woorden terug over Fabrizio,quote:Op zondag 26 april 2009 20:12 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Fabrizio,kan volgend seizoen naar een andere werkgever,denk ik..
* Haga & Smrz,![]()
Supersports waren ook echt top
Vandaar dat ie zo furieus was. Ik heb nooit gezien wat er nou precies gebeurd is in die paar bochten voor de Ramshoek.quote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
* ik neem mijn woorden terug over Fabrizio,
De man had problemen met de versnellingsbak in het laatste rondje
Moet ie zijn koppeling maar gebruikenquote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
* ik neem mijn woorden terug over Fabrizio,
De man had problemen met de versnellingsbak in het laatste rondje
Toen Spies viel? Why?quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
Gisteren ook al in de haarbocht. Ik stond te juichen.
Een Japanse rijstkorrel in de grindbak,is toch altijd mooi?quote:
*check !!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:32 schreef m1155 het volgende:
Geluid van de Yamaha is wel heel anders. Zeker iets gedaan met de volgorde van de zuigers?
Ze gebruiken nu hetzelfde 'big-bang' systeem als Ducati ook doet. Maar dan aangepast voor een viercylinder. Ik vind het wel een mooi geluid, anders dan een Ducati en anders dan de andere viercylindersquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:32 schreef m1155 het volgende:
Geluid van de Yamaha is wel heel anders. Zeker iets gedaan met de volgorde van de zuigers?
Voor de spanning wel mooi dat Haga viel en Spiel won.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:27 schreef Fir3fly het volgende:
Inderdaad zeg, wat een fantastische race. Jammer dat race 2 wederom wat saaier was, gelukkig heeft Haga nog steeds een flinke voorsprong.
Als die even snel is als de Suzuki komt het wel goed denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:15 schreef Steffie het volgende:
Wel jammer dat het een 2008 spec is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |