Op het moment is het spanneder dan MotoGP. Die stoner die bij de start weg is heb ik ook wel een beetje gezien....quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:50 schreef TimoBasso het volgende:
Ik heb erg eigenlijk helemaal niks mee..
Alleen de supersport volg ik wel eens... Charpentier![]()
Klopt maar er zijn wel iets meer gevechten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:56 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, spannend... Toseland is al praktisch kampioen.
1e race Hagaquote:Op zondag 9 september 2007 18:50 schreef Fir3fly het volgende:
Haga had de eerste race gewonnen, ook de tweede dus?
Ik hoop dat Toseland alsnog kampioen wordt, ik gun het Ten Kate natuurlijk. Hemzelf wat minder, maar Haga en Yamaha nog weer minder.
Ja inderdaad, terwijl het z'n mooie klasse is!!quote:Op maandag 3 maart 2008 07:48 schreef Ocampa het volgende:
Lekker actief topic! Superbike leeft op FOK!
Is toch nog niks zeker ?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:32 schreef TimoBasso het volgende:
Ik kan niet wachten op Ben Spies..
Superbike of MotoGP .. een van de twee zal het wel wordenquote:
Was vanmiddag rond half 5 op RTL7...quote:Op zondag 15 juni 2008 11:51 schreef TimoBasso het volgende:
Komen de Superbikes vandaag wel live op tv?
Zijn er ergens beelden van die crash? Heb het niet gezien; schakelde pas later in. Ze hadden het er iig over dat hij nog bij bewustzijn was toen hij werd afgevoerd. Verder was het wel een lekkere race trouwens.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:58 schreef m1155 het volgende:
Vervelende crash voor Craig Jones. Hij word in kunstmatige coma gehouden.
Aan het einde van de 14e ronde was er vervelend ongeval voor Craig Jones die in de snelle bocht voor start-finish onderuit ging en daarna geraakt werd door Pitt om vervolgens roerloos op de baan te blijven liggen. De race werd meteen stil gelegd als afgelopen verklaard waarbij Rea de overwinning pakte voor Jones
Bron Racesport.nl
Dat zou zonde zijn...quote:Op maandag 4 augustus 2008 04:26 schreef sander89 het volgende:
Beelden staan al op youtube:
Op de RTL GP site staat dat die overleden is![]()
![]()
![]()
http://www.rtl.nl/(/sport(...)03_craig_jones_2.xml
2 jaar in SS op de Suzuki. Altijd goed om een paar jaartjes bij hetzelfde te blijven en door te ontwikkelen. Zie Schumacher, Doohan en Rossi.quote:Op zondag 2 november 2008 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer van Barry, weet iemand waar hij volgend jaar zit? En Bayliss, wat een held.
Zoiezo het laatse jaar dat er 250 is dacht ik. Komt een nieuwe klasse voor in de plaats (600 4 takt). Vind het een rare move want wat is er voor verschil tussen 600 en 800 proto's ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:48 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm dat is wel jammer. Ik vond die commentatoren op Eurosport zeer goed (de Engelse versie dan he). De BBC moet maar voldoen, die gaan toch wel ook de 125 en 250 uitzenden?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:56 schreef m1155 het volgende:
Foto's van de 1e test in portugal: http://www.racesport.nl/n(...)dag+in+Portimao.html
Kijk zo uit naar de 1e race. zoveel verschillende namen en nieuwe instroom!!
Kan ook niet wachten!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef TimoBasso het volgende:
Yamaha met Ben Spies & Tom Sykes,toch wel een erg jong en fris team..
En Haga op een Duc,Mad Max op een Aprilia,can't wait..
1 Maart
Ik zal eens zoeken. En nu weet ik ook wat ik dit weekeinde te doen heb!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:39 schreef m1155 het volgende:
Lord, zoek eens op Racing Underground.
Dit weekeind weer Superbike !!!!
Inderdaad, geweldige kerel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:41 schreef zBus het volgende:
Ik hoop nog steeds op een goed presterende shakey byrne. Ik vond de man al geweldig in de BSB. Nu hoop ik dat hij diezelfde goede lijn kan door trekken in de WSB. \
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:35 schreef m1155 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
Sorry, volgende week pasquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:12 schreef m1155 het volgende:
Assen dit weekeind!!!
Het is nu of nooit voor Haga, de Spies Era komt eraan..quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
Het lijkt niet zo spannend te gaan worden als vorige jaren.. ik voorspel Haga en Spies als race winnaars. Van mij mag Haga nu wel eens kampioen worden, zelfs al mag ik hem niet echt, hij heeft het wel verdiend. Spies' tijd komt nog wel.
Zijn Heup gebroken? ofzo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:39 schreef m1155 het volgende:
En hopkins weer uitgeschakeld net als vorig jaar op assen tijdens de motogp.
Stoerquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:47 schreef Ocampa het volgende:
Vandaag ook op Assen geweest en daar onder andere even een praatje kunnen maken met McCoy.
[ afbeelding ]
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:24 schreef TimoBasso het volgende:
Wat zou ik Smrz de overwinning toch gunnen..
Daar gingen er echt veel af ja. Ik heb de valpartijen van Haga en Kiyo van dichtbij mogen aanschouwenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Ik ben bang dat Spies er gewoon vandoor gaat, behalve als Haga een betere setup kan vinden. Trouwens, ze gingen echt bij bosjes neer op de Ruskenhoek, stuk of 10 valpartijen kunnen aanschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |