Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
Mag wel....doe maarquote:
Je bent wel enorm goed bezig zeg!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, ik zet alles er ff in 1 x bij.
De laatste lading zit nu in de droger, als het droog is doe ik ff opvouwen en erbij leggen en dan geef ik de einduitslag wel![]()
Uiteraard morgen met boodschapjes doen ook ff hondenkoekies en poezensnoepjes mee nemen![]()
Any word from Ziggy trouwens?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:57 schreef -skippybal- het volgende:
Tvp. Heb volgens mij nog ergens () wat zooi liggen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:57 schreef Harajuku. het volgende:
Hier ben ik
Sigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou top zijn!
[..]En je hebt je sig/ondertitel (weet nooit hoe het nou heet...) ook al aangepast.
![]()
nee, maar ik heb zelf al 2 katten en ik laat eigenlijk altijd de voordeur open zodat de katten in en uit kunnen lopen...quote:
Kan bij andere katten: Neequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:06 schreef Greys het volgende:
Bowie is een katerUitgebreide info: http://www.dierenopvang.com/asiels/dieren.php?lid=2&kid=538
Ik zat ook al te denken, maar niemand in mijn omgeving die een kat blieft of ze hebben al katten. En onbekende mensen vanuit hier naar Rotterdam sturen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:10 schreef Greys het volgende:
Zeker jammer![]()
Maar je kunt wel een kleine donatie geven misschien voor het asiel?![]()
Brutaal he...
Als je dat wilt kan je mailen naar asielactie@gmail.com
Als je het niet wilt, no hard feelings uiteraard!
Voor Bowie moeten we gewoon echt een geschikt baasje vinden voor het einde van de actie, dat zou zo mooi zijn
ik heb nog kattensnoepjes die mijn katten niet lekker vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:10 schreef Greys het volgende:
Zeker jammer![]()
Maar je kunt wel een kleine donatie geven misschien voor het asiel?![]()
Brutaal he...
Als je dat wilt kan je mailen naar asielactie@gmail.com
Als je het niet wilt, no hard feelings uiteraard!
Voor Bowie moeten we gewoon echt een geschikt baasje vinden voor het einde van de actie, dat zou zo mooi zijn
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:14 schreef Prowl het volgende:
Ik heb nog wel een partytent van 3x3 die 1x gebruikt is.
Gratis ophalen, ik kom hem niet brengen
Die mag ZEKER niet in dit topic ontbrekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:28 schreef Re het volgende:
en natuurlijk vergeten we Ziggy Stardust (tcfka tiggy) die we (MB en ik) uit het asiel in Krimpen a/d IJssel hebben gehaald, onze 16-jarige superstar
[afbeelding]
quote:
Een klein wit hondje en een zestal katten werden afgelopen donderdag gedumpt in de buurt van het Dierenopvangcentrum aan de Abraham van Stolkweg in Rotterdam.
In een smerig, klein kooitje zaten de dieren dicht tegen elkaar, en keken angstig naar wat er om hen heen gebeurde. De hond, een kruising Maltezer, zat onder de klitten, het gevolg van het langdurig uitstellen van vachtverzorging. Een van de katten, nog een jong dier, had een grote wond aan de zijkant van het lichaam. Alle dieren zaten onder de vlooien en een paar van de katten hadden daardoor al verschijnselen van bloedarmoede.
De medewerkers van de Dierenopvang waren danig aangedaan bij het zien van zoveel ellende. Zij vragen zich dan ook af wie tot een dergelijke daad in staat is.
Wie deze dieren kent wordt verzocht contact op te nemen met het Dierenopvangcentrum Rotterdam. Dit kan op telefoonnummer: 010 – 437 42 11.
Er zal bij de politie aangifte worden gedaan van verwaarlozing.
Vanavond even een mailtje sturen voor het bankrekeningnummer, met Internetbankieren gaat het tegenwoordig veel sneller...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:47 schreef Greys het volgende:Jij altijd, Doesi!
Re, dank je voor het aanpassen van je sig!
En ik kan me zooo goed voorstellen dat jullie zo ongeduldig zijn!
Zei DonRoyco ook iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat gaat ie lekker! Allemaal nieuwe mensjes hier!![]()
Panningen ligt ergens bij Venlo geloof ik...
Ik ga morgen weer bellen oftie het al doet!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:08 schreef zarGon het volgende:
Is de rekening al geactiveerd?
Mss handig als je me het nummer dan ook doormaildquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:11 schreef Greys het volgende:
Ingetje79, je bent een engeltje. Bedankt voor je mail
Oh, en btw... die banner uit de OP kan nog wel wat beterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:58 schreef Greys het volgende:
Je bent geweldig, donroyco!
(Mailtje is er nog niet, maar komt vast zo binnen!)
Ik kan de mail nog wel een keer sturen hoor....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef Greys het volgende:
Wel naar goede mailadres gestuurd donroyco? Hij komt niet binnen?
asielactie@gmail.com
Ow en mag ik dan OOK nog van je vragenof je het topicnr in je sig wilt wijzigen naar 1066417, dan linkt ie naar dit nieuwe topic. Die andere was nog het vorige topic. Mijn fout, stond nog fout in de OP
Verzonden, heb ook meteen nog een suggestie gedaan per mail, misschien ook nog een goed ideetje om meer aandacht te trekkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef Greys het volgende:
Probeer maar even via gmail als je dat wilt dan, want hij istur nog niet.
Mag ook ander keertje he, no rush
Subtiel, subtiel!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef nokwanda het volgende:
TeVredenPoezen
zag het alquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Subtiel, subtiel!
Wat betreft je sig: in het begin na URL staan nog spaties, daarom werkt ie nog niet goed
De spaties tussen de tekst "Laat jij je dierenhart... enz" mogen weer wel blijven staan!
(Om het makkelijk te maken)
Het zijn echt 3 schatjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:46 schreef purplerose het volgende:
omg jij heb ook al van die heerlijke sjappies![]()
![]()
Een echte damequote:
whehehehehequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zijn echt 3 schatjes![]()
En als Baileys hoort dattie Sjappie genoemd wordt, dan haalt ie zo z'n spulletjes weer uit de doos.
Hij heeft toch een beetje een air, aangezien hij natuurlijk een dure poes is![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef nokwanda het volgende:
Moest ik es doen met die 8 donders hier
Ooooh, ik heb ze gezien, ze zijn zooooo schattigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:10 schreef purplerose het volgende:
Carlo en Casja
[afbeelding]
Omschrijving
Dit leuke duo is in het asiel terecht gekomen omdat hun vorige baasje er niet tegen kon dat zij zich als echte kittens gedroegen. Carlo & Casja zijn broer en zus van ongeveer 6 maanden oud. Carlo is een katertje en Casja een poesje. Wij willen ze graag samen naar een nieuw baasje zien gaan. Ze zijn beide erg lief en speels."
Echt he, WTF
![]()
Laten de asielhondjes het maar niet horen dat het hier een kattentopic is!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa doenTis immers een katten topic en ik wil weten welke katten er achter de users zitten hier
Thumbnails
Hij was ook degene die er over begon, dat hij nog wel wat meer wilde doen voor de actie, bv een speciaal usericonquote:
Ik bedoel uiteraard alle diertjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Laten de asielhondjes het maar niet horen dat het hier een kattentopic is!![]()
Als ik al die mooie poezels van jullie zie, dan vind ik het weer extra zielig voor die tralie-donders die daar nog zitten... Maar ik ben dan ook een enorm watje
MissBliss, had ik al gezegd hoe TOF ik het vind dat je die 16-jarige trien hebt geadopteerd?![]()
IK kan zelfs al niet wachten tot jullie haar gaan halen en laten weten hoe ze het bij jullie heeft, laat staan dat jij de dagen nu aan het aftellen bent...
Zat ik weer niet goed op te lettenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was ook degene die er over begon, dat hij nog wel wat meer wilde doen voor de actie, bv een speciaal usericon
Volgens mij had je het al gezegd jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Laten de asielhondjes het maar niet horen dat het hier een kattentopic is!![]()
Als ik al die mooie poezels van jullie zie, dan vind ik het weer extra zielig voor die tralie-donders die daar nog zitten... Maar ik ben dan ook een enorm watje
MissBliss, had ik al gezegd hoe TOF ik het vind dat je die 16-jarige trien hebt geadopteerd?![]()
IK kan zelfs al niet wachten tot jullie haar gaan halen en laten weten hoe ze het bij jullie heeft, laat staan dat jij de dagen nu aan het aftellen bent...
Ik snap er ook geen reet van, je snapt toch dat als je kittens in huis haalt dat ze energiek zullen zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooh, ik heb ze gezien, ze zijn zooooo schattig![]()
![]()
En kitten-achtigJa, speels, maar het waren geen vervelende beesten ofzo
Het is Photoshop he, dus alles kan weg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:15 schreef purplerose het volgende:
Donroyco, hijs koel!maar dat fok.forum.nl mag niet blijven staan denk ik
Ze is wel heel erg mooiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij had je het al gezegd ja
En ik kan ook niet wachten!!! Slik, nog iets minder dan een maand
Oke... ben al bezigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:16 schreef Greys het volgende:
Donroyco, hij is PRACHTIG!
Wil je echter alle Fok-benoemingen er af halen?We hebben beloofd dat we het niet uit naam van Fok doen namelijk, aan de PR-afdeling hier
In plaats daarvan misschien het mailadres er bij? Een beetje groot?
![]()
Jaaaa, ik ben zo flieftquote:
De oudste 4 ook allemaal asielkatten waarvan er 3 als volwassen katten zijn gekomen en Purrr als kitten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:17 schreef Greys het volgende:
Nokwanda, wat hebben jouw katten het heerlijk bij jou. En wat zijn ze leuk!
Die ene in de wasbak!Lekker koel!
Jaaa!quote:
Ik wilde zo meteen nog even de usericon showen, dan zie je 'm morgen pasquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:44 schreef Greys het volgende:
Scherp, dames! Thanks! Heb het aangevuld!
Ik ga naar bedje! Tot morgen!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik wilde zo meteen nog even de usericon showen, dan zie je 'm morgen pas![]()
Echt super!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef donroyco het volgende:
Eerste versie:
[afbeelding]
zo meteen komt versie 2.1 (beta) met mailadres erbij
Hij is alweer aangepastquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:10 schreef MissBliss het volgende:
Mooooi!
Ik vind alleen de lettertjes van het e-mailadres wat lastig leesbaar, of ligt dat aan mij?
Tof!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij is alweer aangepastJe hebt nu zelfs keus
![]()
![]()
Jep, that's all folksquote:
ff op het linkje klikken, dan rechtermuisklik kopier afbeeldingslocatie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga voor optie 1
Mocht het me ooit lukken tenminste![]()
Thx voor het maken van de banners en de ava's!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jep, that's all folks
* donroyco duikt zijn bedje weer in, morgen weer vroegdag.. en wenst iedereen een fijne nacht!
![]()
Heel erg bedankt! Lief van jequote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jep, that's all folks
* donroyco duikt zijn bedje weer in, morgen weer vroegdag.. en wenst iedereen een fijne nacht!
![]()
Dank je zGquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:21 schreef zarGon het volgende:
De wiki pagina met de oude OP is geupdate naar de OP zoals het nu is.
Leucke plaatjes, donroyco, [afbeelding].
Ik word er een beetje verlegen van...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Thx voor het maken van de banners en de ava's!![]()
supergaaf zijn ze
Truste!
Nog meer...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heel erg bedankt! Lief van je![]()
Trusten!![]()
whehhehehehquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil niet al te blond overkomen, maar eh...hoe krijg ik zo'n gifje ge-upload?![]()
Laat maar....ik gil wel vaker voordat ik klappen krijg![]()
Thx idd ZG!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:21 schreef zarGon het volgende:
De wiki pagina met de oude OP is geupdate naar de OP zoals het nu is.
Leucke plaatjes, donroyco, [afbeelding].
Tnx! Ik ga nu echt hoorquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:16 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja al die katten.. No pun intended.
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mn mooiboiiin het bos.
Gebruik je IE? eigenschappen - link kopieren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Kopieer afbeeldingslocatie? Dat zie ik helemaal niet als ik rechtermuisknop klik![]()
Klein vraagje: werk je als vrijwilliger voor het asiel in Rotterdam?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:35 schreef Greys het volgende:Anthraxx, kom jij hier even binnenvallen met goed nieuws!
Je kunt vast als je wilt op www.dierenopvang.com kijken welke dieren er momenteel zitten! En bedoel je donatie in de vorm van spullen of centjes? De benodigde spullen staan in de openingspost en als je een andere donatie wilt doen kan dat door te mailen naar asielactie@gmail.com
Maar wat super dat je een asielkat gaat nemen!
En wat goed van MissBliss dat ze je op dit topic heeft gewezen
EN NOG MEER GOED NIEUWS:
Heb net met de Postbank gebeld, de rekening is actief!!!!! Maar goed dat ik gebeld heb, want ik krijg pas begin volgende week de bankpas (alsof ik die nodig heb, ga er toch niets vanaf halen) en er kan niets van af geschreven worden, maar er hoeft alleen maar bij geschreven te worden en pas aan het einde van de actie wordt het er afgeschreven.
Ik ga zo dus de mails versturen met de rekeninggegevens!
En mensen wie de rekeninggegevens ook wil ontvangen, gelieve dus te mailen naar asielactie@gmail.com
Was het maar waar! Ik heb al eerder geïnformeerd bij ze om als vrijwilliger te werken, maar je moet dan minstens twee hele dagen beschikbaar zijn voor ze en ik werk fulltime (al zou je dat nu af en toe niet zeggenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klein vraagje: werk je als vrijwilliger voor het asiel in Rotterdam?
Mijn vriendin en ik gaan rond 10:00 weg richting het asiel. Dus rond 10:30 zijn we er. En dan even kijken welke kat we het liefst vinden. We zochten echt een knuffelkat.
We hadden gisteravond al een bezoek gebracht bij het kleine asiel hier in Rozenburg, bij mijn ouders. Daar zaten ook drie hele mooie katten. Ook erg lief. Jammer dat we ze niet allemaal mee kunnen nemen.
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:54 schreef Greys het volgende:
Anthraxx, je vindt het toch niet hypocriet van me he, dat ik wel aan deze actie meedoe en geen vrijwilliger ben?Mocht ik minder gaan werken - maar dat duurt nog wel even - dan zou het een optie zijn, maar nu helaas niet.
beter eerst naar Spijkenisse, in Rotterdam heerst nu de niesziektequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
Is het ook goed als ik eerst kom kijken om een kat mee te nemen? We willen toevallig net een kat uit het asiel halen dus dan is het misschien handig om eerst in Rotterdam een kijkje te nemen.
Oh, en wat is er nodig voor donatie?
(met dank aan MissBlissvoor het linkje naar dit topic).
Echt super!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
We gaan weg. Jullie horen het nog wel.
ze zitten in quarantaine, maar je kan er wel eventueel bij, goed ontsmetten dus als je er geweest bent...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:18 schreef Greys het volgende:
Zitten de arme niesziekte-poezen in quarantaine? Of bedoel je dat je bang bent dat anders de dieren in Spijkenisse besmet kunnen worden?
Yup. Ik zal vandaag eens aan de schuur beginnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Een andere Fok!ster Ik meld haar naam later wel, heeft ook nog wel wat spulletjes over, en die moet ik binnekort even ophalen.
Dan breng ik ze tegen het eind allemaal wel naar Hoogeveen. Dat geldt toch als opslagpunt?
![]()
Haha, arme jij! Maar wel lief hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yup. Ik zal vandaag eens aan de schuur beginnen..
Ik hoop maar dat de ren op tijd gefixed is want konijn staat nog steeds in de schuur.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Haha, arme jij! Maar wel lief hoor![]()
Ik wil graag mn eigen posts terug kunnen vinden, in een paar sec. Het liefst één.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:06 schreef Greys het volgende:
Hoera voor Draculettetje, ChipsZak en de nog mysterieuze andere Fok!ster
Hara, sterkte met de schuur(Vind je de usericon niet mooi van de actie?)
Hahahquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yup. Ik zal vandaag eens aan de schuur beginnen..
Ja, heb ik ook eens geprobeerd maar dat vond ik maar lelijk, vervelend en irritant.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hahah
Er is geen haast bij hoor
Ik denk dat ik het pas breng tegen het eind van de actie
Ik maak er gelijk maar een dagje Hoogeveen van![]()
![]()
edit;
Ik kan mijn posts altijd makkelijk terugvinden, mijn posts heb ik groen gemaakt en die van TS blauw
.
Weetniet, kom ik dan wel achterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook eens geprobeerd maar dat vond ik maar lelijk, vervelend en irritant.
God, wat wil je in godsnaam een hele dag in Hgv doen!
Toen ik Beertender zei werd ik toch vuil aangekeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:56 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG!![]()
Veel succes....maar je hebt de beertender erbij staan zie ik wel![]()
En wat een schetig konijnebeestje![]()
Mwhehe m'n ouders zullen het wel waarderen idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:03 schreef Greys het volgende:
Hahaha, Hara!Wat zullen ze thuis blij met je zijn, dat je de schuur gaat opruimen!
Je zult zien dat het best meevalt volgens mij, wat je al zegt... hoop oud papier. Op een stapel gooien en weg er mee. En de rest een beetje verplaatsen (zo ruim ik ook wel eens op, verplaatsen...)
Ik mail nog even voor het rekeningnummer. Ik help wel mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:56 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt gewelllldig wat je allemaal ingezameld hebt! Voelt goed he?
We maken aan het einde van de actie even goede afspraken over het vervoer hoe/wat en ik zie dat ook helemaal goedkomen!
Ja, diequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:57 schreef Re het volgende:
is Evert de kat die ze van de verdrinkingsdood hebben gered?
die hadden we inderdaad ook gezien maar toen zat tie nog in een van de kooienquote:
Nu ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef Re het volgende:
[..]
die hadden we inderdaad ook gezien maar toen zat tie nog in een van de kooien
We wilden gewoon een kat en dus hebben we besloten om er 1 uit het asiel te halen omdat ze vol zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:01 schreef Greys het volgende:Wat is Evert leuk!!! En wat een mooierd!!!
Anthraxx wat super dat je een asielkat hebt genomenEn wat fijn dat je hem vrijdag al mag halen!
Wat enorm lief van je!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:57 schreef ymme het volgende:
Ik heb nog wel wat spullen hier liggen.
Waaronder oude handdoeken.
Het is op te halen in Pannerden(vlak bij Arnhem) Gelderland.
Zal ook nog ff verder kijken voor spullen
Pfff, ik weet bijna niet wat ik moet zeggen, ook namens de andere initiatiefnemers natuurlijk...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We wilden gewoon een kat en dus hebben we besloten om er 1 uit het asiel te halen omdat ze vol zitten.
Verder wil ik nog wat geld doneren voor deze actie. Nog geen idee hoeveel, maar ik stuur straks wel een mail.
Geweldige actie van jullie. Echt heel top.
Jij is lieffffquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik mail nog even voor het rekeningnummer. Ik help wel mee.
Ik zal vanmiddag ff een doos zoeken, of anders vuilniszak, en daarin alles verzamelen wat we kunnen missenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat enorm lief van je!![]()
Als je weet wat je precies weg wilt/kunt geven aan spullen, wil je dan het laatste lijstje van Ingetje even kopiëren en aanvullen met jouw eigen spulletjes, met de plaatsnaam en je naam erachter? (Veeleisend he...)
Het is geen probleemquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Pfff, ik weet bijna niet wat ik moet zeggen, ook namens de andere initiatiefnemers natuurlijk...
Het is zo fijn om te zien dat er zoveel mensen zijn die het met ons eens zijn, dat de Dierenopvang zoveel goeds doet dat ze wel een steuntje in de rug mogen krijgen
Je bent een schatMet overmorgen een schat van een Evert!
![]()
Wanneer krijgen jullie de kat?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:10 schreef MissBliss het volgende:
Evert!![]()
Wat goed, Anthraxx!
Wat een leuke dikkerd
En je hebt hem vrijdag al! Ik ben jaloers
Ja, over een maand pasquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wanneer krijgen jullie de kat?. Waar hebben jullie hem eigenlijk gehaald? Spijkenisse, Krimpen of Rotterdam?
.
Ze waren trouwens vandaag gesloten in Spijkenisse, maar omdat we zeiden dat we een kat wilde mochten we naar binnen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:39 schreef Greys het volgende:
Bowie zit ook in Krimpen, toch? Had je die nou ook nog gezien, MissBliss?
Je hebt het vast al gezegd, maar ik ben het vergeten
Tot laat wakker he, dus ook laat uit bedquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:02 schreef Greys het volgende:
Purplebeeb!Ik zat je net een PM te sturen dat je zo stil was
Maar daar ben je alIk wilde al het goede nieuws met je delen!
Da's niet zo ver van mij af.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:57 schreef ymme het volgende:
Ik heb nog wel wat spullen hier liggen.
Waaronder oude handdoeken.
Het is op te halen in Pannerden(vlak bij Arnhem) Gelderland.
Zal ook nog ff verder kijken voor spullen
Hier ook geen rijbewijsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's niet zo ver van mij af.
Nogmaals, ik kan het niet ophalen. Geen auto en geen rijbewijs![]()
Top! Desnoods kijk ik mijn schoonvader lief aan, die heeft een stationdinges, dus meer ruimtequote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef purplerose het volgende:
Greys, ik wil uiteraard wel meerijden als je hulp nodig hebt met inladen enzo en dat je niet alleen hoeft te rijden
Heb al aangekaart thuis dat me ouders de 22ste maar vrij moeten houden voor eventueel rijdenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Top! Desnoods kijk ik mijn schoonvader lief aan, die heeft een stationdinges, dus meer ruimte
Heb het net geprobeerd en kreeg geen foutmeldingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef Greys het volgende:
Misschien dat iemand het even wil testen, of het al werkt met internetbankieren?
Iemand die toch al van plan was te storten, uiteraard
Wellicht dat die dan even kan komen melden of hij/zij nog een foutmelding krijgt bij het invoeren van het rekeningnummer of dat het inmiddels goed gaat, of het rekeningnnummer die wel bekend is?![]()
Dankje voor je donatie MoreMark!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef MoreMark het volgende:
[..]
Heb het net geprobeerd en kreeg geen foutmeldingDus denk dat het wel goed moet komen?
Nijmegenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:12 schreef Greys het volgende:
We moeten goed kijken wie wie is nu, met die icons!Maar wel super, Moremark ook bedankt!!!
Nokwanda, waar woon jij ook alweer? Dan zetten we dat er nog even achter in het lijstje, voor de ophaal- en rijplanning later
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:40 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
TVP'tje en even testen of het icon het doet..ja !
O ja.....de "geboorte" van deze aktie was in het "Gruwelijke softy als het om dieren gaat" topic ! Even vergeten....En zo tof he dat er zoveel FOK'kers meedoen, echt geweldig. Dat geeft de burger moed in deze soms egoistische tijden.
Nou, dat ben ik ook hoor, zo'n softie...bij het "Katten met foto's" topic en de kitten topics zit ik ook altijd te oooo and ahhhh'en, zo lief..verhalen van dierenmishandeling kan ik ook erg slecht tegen....
Ik heb ook altijd gedacht dat ik zo'n exentriek kattenvrouwtje zou worden met minstens 10 katten..het is dat ik 40 uur per week werk en 2 dus even het maximum is, maar anders...phoe ! Dan stond ik morgen weer bij het asiel
quote:U heeft een onjuiste Girorekening in het veld 'Naar rekening' ingevuld (Meldingscode: 14.11.1.46)
Ja, van girorekening naar girorekening.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:57 schreef Greys het volgende:
Jah, die foutmelding bedoelde ik dus... Sommigen krijgen die nog. Was dit van Postbank naar Postbank soms?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:41 schreef purplerose het volgende:
Mijn kat is voor het eerst bezig met zn activiteitenbal waar snoepjes in gaan, hij vindt het maar bizar
"Waarom moet ik ineens zoveel moeite doen voor me snoepje denkt ie"
Maar bikkel dat ie is, is die wel de eerste die doorheeft dat je ermee heen en weer moet (ok, hij wilde hem eerst slopen maar het is hem wel gelukt!) en dat dat snoepje er dan uit valtquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
doe mij dat rekeningnummer
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ik moet mailen voor het rekeningnummer zeker?.
Zou je dat willen doen? Dan heb ik alle 'deelnemers' in mijn mailbox staan, voor als er gezamenlijke berichtjes uit moeten enzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ik moet mailen voor het rekeningnummer zeker?.
Ikke blij!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:04 schreef purplerose het volgende:
Ik word er wel een beetje week van hoor
Graag! En als hij het morgen nog niet doet, hang ik gewoon wéér bij de Postbank aan de telefoonquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:17 schreef Memento-Mori het volgende:
hij doet t hiet nog niet dus probeer t morgen weer
Ach, maakt niet uit.. ik wist niet dat ie zo populair zou wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Graag! En als hij het morgen nog niet doet, hang ik gewoon wéér bij de Postbank aan de telefoon![]()
Hoi donroyco! Zie je hoeveel mensen je usericon al gebruiken? Sorry dat ik al naar bed was toen hij klaar was, ik had niet in de gaten dat je die ook gisteravond nog ging maken joh!Ik vind hem super!
Ik durf niet te zeggen hoeveel ik overmaak (ivm studentenbudgetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou je dat willen doen? Dan heb ik alle 'deelnemers' in mijn mailbox staan, voor als er gezamenlijke berichtjes uit moeten enzo![]()
Maar jij hebt ook al enorm bijgedragen door dat heerlijke poezebeest te adopteren, dus eigenlijk hoef jij ook niet meer te doneren hoorAls je het wel graag wilt, dan even mailen alsjeblieft
graag gedaan uiteraard, kleine moeite ff wat te laten kopieren en gelijk verspreidenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:17 schreef Greys het volgende:
En jawel... weer twee nieuwe mailers!
Conleche en Memento-Mori, jullie zijn ontzettend liefBedankt!
En Purple, een topper ben je, dat je die briefjes rond bent gaan brengen! Ik hoop dat je veel reacties krijgt. Ik vind het in elk geval helemaal geweldig van je dat je dat hebt gedaan!
Zo ja echt welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:41 schreef Greys het volgende:
De spulletjes EN de centjes worden allemaal persoonlijk overhandigd aan de beheerster van het asiel in Rotterdam! Zij mag dan zelf kijken of ze een gedeelte aan Spijkenisse en/of Krimpen geeft van de spullen en/of centjes! Dan komt het dus precies terecht waar het hoort
Thanks Purple, voor het klaarzetten van het nieuwe topic! Gaat hard he, met de topics
We blijven die sigs maar aanpassen
Ik denk niet dat een mailtje veel gaat doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
graag gedaan uiteraard, kleine moeite ff wat te laten kopieren en gelijk verspreiden
kwam trouwens net van de foon met me ma en die zei dat het idd klopte dat de dierenbescherming honderden miljoenen die eigenlijk bedoelt is voor de dieren op hun rekening hebben staan, de directeur leeft er goed van en ik zit te denken om de dierenpartij een mailtje te sturen om te zien of hun dat ook al wisten en/of daar wat aan gedaan kan worden.
Ik vind het absoluut niet erg iets voor die heerlijke beesten te doen die in een asiel zitten maar dat de dierenbescherming op miljoenen zit en dat niet gebruikt om de asiels te voorzien van wat ze nodig hebben.![]()
Schandalig!
Gelukkig gaan onze opgehaalde spullen en gelden WEL allemaal naar de dieren!
p.s. volgende topic staat al klaar greys
quote:Opdrachten verzenden [stap 3 van 3]
22 augustus 2007
Uw opdracht(en) zijn verzonden
Ik was om half 3 vannacht wakker dus ben vanmiddag gaan slapen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Greys het volgende:
Hara! Ik was al bang dat je bedolven was onder de beertender in de schuur!
Is het een beetje gelukt met ruimen?
wunderbarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Greys het volgende:
Hara! Ik was al bang dat je bedolven was onder de beertender in de schuur!
Is het een beetje gelukt met ruimen?
Oeh! Oh god ja... dat was het!quote:
Goed plan!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:06 schreef purplerose het volgende:
Naja, ik ga iig een mailtje opzetten en dan doe ik gewoon weer een oproepje of mensen dat mailtje ook willen versturen naar de dierenpartij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |