Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
Mag wel....doe maarquote:
Je bent wel enorm goed bezig zeg!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, ik zet alles er ff in 1 x bij.
De laatste lading zit nu in de droger, als het droog is doe ik ff opvouwen en erbij leggen en dan geef ik de einduitslag wel![]()
Uiteraard morgen met boodschapjes doen ook ff hondenkoekies en poezensnoepjes mee nemen![]()
Any word from Ziggy trouwens?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:57 schreef -skippybal- het volgende:
Tvp. Heb volgens mij nog ergens () wat zooi liggen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:57 schreef Harajuku. het volgende:
Hier ben ik
Sigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou top zijn!
[..]En je hebt je sig/ondertitel (weet nooit hoe het nou heet...) ook al aangepast.
![]()
nee, maar ik heb zelf al 2 katten en ik laat eigenlijk altijd de voordeur open zodat de katten in en uit kunnen lopen...quote:
Kan bij andere katten: Neequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:06 schreef Greys het volgende:
Bowie is een katerUitgebreide info: http://www.dierenopvang.com/asiels/dieren.php?lid=2&kid=538
Ik zat ook al te denken, maar niemand in mijn omgeving die een kat blieft of ze hebben al katten. En onbekende mensen vanuit hier naar Rotterdam sturen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:10 schreef Greys het volgende:
Zeker jammer![]()
Maar je kunt wel een kleine donatie geven misschien voor het asiel?![]()
Brutaal he...
Als je dat wilt kan je mailen naar asielactie@gmail.com
Als je het niet wilt, no hard feelings uiteraard!
Voor Bowie moeten we gewoon echt een geschikt baasje vinden voor het einde van de actie, dat zou zo mooi zijn
ik heb nog kattensnoepjes die mijn katten niet lekker vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:10 schreef Greys het volgende:
Zeker jammer![]()
Maar je kunt wel een kleine donatie geven misschien voor het asiel?![]()
Brutaal he...
Als je dat wilt kan je mailen naar asielactie@gmail.com
Als je het niet wilt, no hard feelings uiteraard!
Voor Bowie moeten we gewoon echt een geschikt baasje vinden voor het einde van de actie, dat zou zo mooi zijn
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:14 schreef Prowl het volgende:
Ik heb nog wel een partytent van 3x3 die 1x gebruikt is.
Gratis ophalen, ik kom hem niet brengen
Die mag ZEKER niet in dit topic ontbrekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:28 schreef Re het volgende:
en natuurlijk vergeten we Ziggy Stardust (tcfka tiggy) die we (MB en ik) uit het asiel in Krimpen a/d IJssel hebben gehaald, onze 16-jarige superstar
[afbeelding]
quote:
Een klein wit hondje en een zestal katten werden afgelopen donderdag gedumpt in de buurt van het Dierenopvangcentrum aan de Abraham van Stolkweg in Rotterdam.
In een smerig, klein kooitje zaten de dieren dicht tegen elkaar, en keken angstig naar wat er om hen heen gebeurde. De hond, een kruising Maltezer, zat onder de klitten, het gevolg van het langdurig uitstellen van vachtverzorging. Een van de katten, nog een jong dier, had een grote wond aan de zijkant van het lichaam. Alle dieren zaten onder de vlooien en een paar van de katten hadden daardoor al verschijnselen van bloedarmoede.
De medewerkers van de Dierenopvang waren danig aangedaan bij het zien van zoveel ellende. Zij vragen zich dan ook af wie tot een dergelijke daad in staat is.
Wie deze dieren kent wordt verzocht contact op te nemen met het Dierenopvangcentrum Rotterdam. Dit kan op telefoonnummer: 010 – 437 42 11.
Er zal bij de politie aangifte worden gedaan van verwaarlozing.
Vanavond even een mailtje sturen voor het bankrekeningnummer, met Internetbankieren gaat het tegenwoordig veel sneller...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:47 schreef Greys het volgende:Jij altijd, Doesi!
Re, dank je voor het aanpassen van je sig!
En ik kan me zooo goed voorstellen dat jullie zo ongeduldig zijn!
Zei DonRoyco ook iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat gaat ie lekker! Allemaal nieuwe mensjes hier!![]()
Panningen ligt ergens bij Venlo geloof ik...
Ik ga morgen weer bellen oftie het al doet!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:08 schreef zarGon het volgende:
Is de rekening al geactiveerd?
Mss handig als je me het nummer dan ook doormaildquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:11 schreef Greys het volgende:
Ingetje79, je bent een engeltje. Bedankt voor je mail
Oh, en btw... die banner uit de OP kan nog wel wat beterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:58 schreef Greys het volgende:
Je bent geweldig, donroyco!
(Mailtje is er nog niet, maar komt vast zo binnen!)
Ik kan de mail nog wel een keer sturen hoor....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef Greys het volgende:
Wel naar goede mailadres gestuurd donroyco? Hij komt niet binnen?
asielactie@gmail.com
Ow en mag ik dan OOK nog van je vragenof je het topicnr in je sig wilt wijzigen naar 1066417, dan linkt ie naar dit nieuwe topic. Die andere was nog het vorige topic. Mijn fout, stond nog fout in de OP
Verzonden, heb ook meteen nog een suggestie gedaan per mail, misschien ook nog een goed ideetje om meer aandacht te trekkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef Greys het volgende:
Probeer maar even via gmail als je dat wilt dan, want hij istur nog niet.
Mag ook ander keertje he, no rush
Subtiel, subtiel!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef nokwanda het volgende:
TeVredenPoezen
zag het alquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Subtiel, subtiel!
Wat betreft je sig: in het begin na URL staan nog spaties, daarom werkt ie nog niet goed
De spaties tussen de tekst "Laat jij je dierenhart... enz" mogen weer wel blijven staan!
(Om het makkelijk te maken)
Het zijn echt 3 schatjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:46 schreef purplerose het volgende:
omg jij heb ook al van die heerlijke sjappies![]()
![]()
Een echte damequote:
whehehehehequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zijn echt 3 schatjes![]()
En als Baileys hoort dattie Sjappie genoemd wordt, dan haalt ie zo z'n spulletjes weer uit de doos.
Hij heeft toch een beetje een air, aangezien hij natuurlijk een dure poes is![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef nokwanda het volgende:
Moest ik es doen met die 8 donders hier
Ooooh, ik heb ze gezien, ze zijn zooooo schattigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:10 schreef purplerose het volgende:
Carlo en Casja
[afbeelding]
Omschrijving
Dit leuke duo is in het asiel terecht gekomen omdat hun vorige baasje er niet tegen kon dat zij zich als echte kittens gedroegen. Carlo & Casja zijn broer en zus van ongeveer 6 maanden oud. Carlo is een katertje en Casja een poesje. Wij willen ze graag samen naar een nieuw baasje zien gaan. Ze zijn beide erg lief en speels."
Echt he, WTF
![]()
Laten de asielhondjes het maar niet horen dat het hier een kattentopic is!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa doenTis immers een katten topic en ik wil weten welke katten er achter de users zitten hier
Thumbnails
Hij was ook degene die er over begon, dat hij nog wel wat meer wilde doen voor de actie, bv een speciaal usericonquote:
Ik bedoel uiteraard alle diertjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Laten de asielhondjes het maar niet horen dat het hier een kattentopic is!![]()
Als ik al die mooie poezels van jullie zie, dan vind ik het weer extra zielig voor die tralie-donders die daar nog zitten... Maar ik ben dan ook een enorm watje
MissBliss, had ik al gezegd hoe TOF ik het vind dat je die 16-jarige trien hebt geadopteerd?![]()
IK kan zelfs al niet wachten tot jullie haar gaan halen en laten weten hoe ze het bij jullie heeft, laat staan dat jij de dagen nu aan het aftellen bent...
Zat ik weer niet goed op te lettenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was ook degene die er over begon, dat hij nog wel wat meer wilde doen voor de actie, bv een speciaal usericon
Volgens mij had je het al gezegd jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Laten de asielhondjes het maar niet horen dat het hier een kattentopic is!![]()
Als ik al die mooie poezels van jullie zie, dan vind ik het weer extra zielig voor die tralie-donders die daar nog zitten... Maar ik ben dan ook een enorm watje
MissBliss, had ik al gezegd hoe TOF ik het vind dat je die 16-jarige trien hebt geadopteerd?![]()
IK kan zelfs al niet wachten tot jullie haar gaan halen en laten weten hoe ze het bij jullie heeft, laat staan dat jij de dagen nu aan het aftellen bent...
Ik snap er ook geen reet van, je snapt toch dat als je kittens in huis haalt dat ze energiek zullen zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooh, ik heb ze gezien, ze zijn zooooo schattig![]()
![]()
En kitten-achtigJa, speels, maar het waren geen vervelende beesten ofzo
Het is Photoshop he, dus alles kan weg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:15 schreef purplerose het volgende:
Donroyco, hijs koel!maar dat fok.forum.nl mag niet blijven staan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |