Mss handig als je me het nummer dan ook doormaildquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:11 schreef Greys het volgende:
Ingetje79, je bent een engeltje. Bedankt voor je mail
Oh, en btw... die banner uit de OP kan nog wel wat beterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:58 schreef Greys het volgende:
Je bent geweldig, donroyco!
(Mailtje is er nog niet, maar komt vast zo binnen!)
Ik kan de mail nog wel een keer sturen hoor....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef Greys het volgende:
Wel naar goede mailadres gestuurd donroyco? Hij komt niet binnen?
asielactie@gmail.com
Ow en mag ik dan OOK nog van je vragenof je het topicnr in je sig wilt wijzigen naar 1066417, dan linkt ie naar dit nieuwe topic. Die andere was nog het vorige topic. Mijn fout, stond nog fout in de OP
Verzonden, heb ook meteen nog een suggestie gedaan per mail, misschien ook nog een goed ideetje om meer aandacht te trekkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef Greys het volgende:
Probeer maar even via gmail als je dat wilt dan, want hij istur nog niet.
Mag ook ander keertje he, no rush
Subtiel, subtiel!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef nokwanda het volgende:
TeVredenPoezen
zag het alquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Subtiel, subtiel!
Wat betreft je sig: in het begin na URL staan nog spaties, daarom werkt ie nog niet goed
De spaties tussen de tekst "Laat jij je dierenhart... enz" mogen weer wel blijven staan!
(Om het makkelijk te maken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |