quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik wilde zo meteen nog even de usericon showen, dan zie je 'm morgen pas![]()
Echt super!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef donroyco het volgende:
Eerste versie:
[afbeelding]
zo meteen komt versie 2.1 (beta) met mailadres erbij
Hij is alweer aangepastquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:10 schreef MissBliss het volgende:
Mooooi!
Ik vind alleen de lettertjes van het e-mailadres wat lastig leesbaar, of ligt dat aan mij?
Tof!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij is alweer aangepastJe hebt nu zelfs keus
![]()
![]()
Jep, that's all folksquote:
ff op het linkje klikken, dan rechtermuisklik kopier afbeeldingslocatie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga voor optie 1
Mocht het me ooit lukken tenminste![]()
Thx voor het maken van de banners en de ava's!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jep, that's all folks
* donroyco duikt zijn bedje weer in, morgen weer vroegdag.. en wenst iedereen een fijne nacht!
![]()
Heel erg bedankt! Lief van jequote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jep, that's all folks
* donroyco duikt zijn bedje weer in, morgen weer vroegdag.. en wenst iedereen een fijne nacht!
![]()
Dank je zGquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:21 schreef zarGon het volgende:
De wiki pagina met de oude OP is geupdate naar de OP zoals het nu is.
Leucke plaatjes, donroyco, [afbeelding].
Ik word er een beetje verlegen van...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Thx voor het maken van de banners en de ava's!![]()
supergaaf zijn ze
Truste!
Nog meer...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heel erg bedankt! Lief van je![]()
Trusten!![]()
whehhehehehquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil niet al te blond overkomen, maar eh...hoe krijg ik zo'n gifje ge-upload?![]()
Laat maar....ik gil wel vaker voordat ik klappen krijg![]()
Thx idd ZG!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:21 schreef zarGon het volgende:
De wiki pagina met de oude OP is geupdate naar de OP zoals het nu is.
Leucke plaatjes, donroyco, [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |