Ik had dr dan ook al 1 vooraf gefabriceerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:09 schreef MissLuna het volgende:
Zo, lekker snel weer een nieuwe.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:11 schreef Trancelocator het volgende:
- Laevid wordt nog wat 'Zoetemelker' dan hij al was.
1 2 3 4 | Sjefhoelenpapers 16 Sink 6 Qunix 4 |
Mooi mooi, vond vooral mn laatste contest iets te makkelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:11 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
Leuke contest! Hijs wel pittig
1 2 3 4 | MissLuna 17 Sink 6 Qunix 4 |
Ik vind er eigenlijk maar bar weinig aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef Kalahari het volgende:
zitten een paar lekkere tracks tussen
jammer genoeg herken ik maar 2 stukjes![]()
1 2 3 4 | =MissLuna 20,5 Sink 6 Qunix 4 |
1 2 3 4 | MissLuna 20,5 Sink 6 Qunix 4 |
Tja, 't is weer eens wat anders maar ook niet mijn ding. Ik ken er eentje, en dat vind ik dan ook een lekker nummer. Maar ja, 't loont de moeite weer niet he...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:44 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk maar bar weinig aan.
tja, ik moet Curchulain wel gelijk geven.. de laatste 3 contests is m'n gemiddelde score serieus omlaag gegaan.. daarvoor waren er meer herkenbare nummers, meer opzoekwerk, nu ken ik er met moeite 1 of 2quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:32 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Tja, 't is weer eens wat anders maar ook niet mijn ding. Ik ken er eentje, en dat vind ik dan ook een lekker nummer. Maar ja, 't loont de moeite weer niet he...
Wel sjappoo voor 't samenstellen van deze gedurfde compilatie!
Ok helaas, goeie reis!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:09 schreef MissLuna het volgende:
Hmm, ik ga het niet meer inhalen. Vertrek morgen naar Tenerife, dus de uitkomst lees ik pas als ik terugben. Veel succes nog met deze contrest, ik vond hem erg okay.
Best aardige filmquote:[23. Clint Mansell - Pi r Squared
Officiele soundtrack van de film-noir Pi, de eerste lange film van Darren Aronofsky, de regisseur van onder andere 'Requiem for a Dream'. Ook Clint kan goeie Drum & Bass maken.
Ik zal hem komend weekend pas online zetten, eerder gaat niet lukken.quote:Op maandag 10 september 2007 18:48 schreef Curchulain het volgende:
Geen geluk dus, maar wanneer zal 'ie nu online komen?
Poeh hee....dat wordt een flinke tijd nagels bijten In spanning afwachtend op de nieuwe......quote:Op maandag 10 september 2007 21:38 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
[..]
Ik zal hem komend weekend pas online zetten, eerder gaat niet lukken.
Of iemand moet zich geroepen voelen, dat vind ik geen probleem.quote:Op maandag 10 september 2007 22:03 schreef Laevid het volgende:
[..]
Poeh hee....dat wordt een flinke tijd nagels bijten In spanning afwachtend op de nieuwe......
Hmm een Canarische contest van MissLuna, of Sink moet iets produceren. Meer dan een week wachten vind ik persoonlijk een beetje te lang namelijk.quote:Op maandag 10 september 2007 22:06 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
[..]
Of iemand moet zich geroepen voelen, dat vind ik geen probleem.
mijn stem heb jequote:Op dinsdag 11 september 2007 13:43 schreef Curchulain het volgende:
Een andere optie is natuurlijk dat ik er zelf een in elkaar draai. Die zou dan vanavond online kunnen staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |