Ik sleep je er doorheen want zo ben ik!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:43 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een gejank weer van Nadia...
ik ga dit geen dag meer volhouden zo op deze manier...
![]()
Logisch tochquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:45 schreef tipsch het volgende:
volgens Brian betekent tonti hetzelfde als tonto, alleen dan afgekort
Wie zei dat dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:44 schreef 2live het volgende:
Voortje vochtig te conserveren? Intrigerend, wat is dat?
Daar hou ik je aan...mag ik morgenochtend op consult?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik sleep je er doorheen want zo ben ik!
Het is ook niet normaal hoor. Eerst vond ik het nog wel grappig, toen een beetje sneu, toen echt triest en nu vind ik ziek.
Dat laat ik aan je fantasie over.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Ruud in de OP, en hij legt het niet uit.![]()
Gewoon vragen dusquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Ruud in de OP, en hij legt het niet uit.![]()
Klopt...iedereen weet dat al behalve dennix die denkt dat het meganieuws isquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:20 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat heeft Huub toch allang zelf gezegd op de streams? Toen tegen Lieke, maar dat weet Dennix niet?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat laat ik aan je fantasie over.![]()
Wat daar achter de zit???quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:18 schreef grazygirl het volgende:
wat is die nix obsessed door huub, ben benieuwd wat daar achter zit
Mag dat hier nogquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:52 schreef beequeen het volgende:
Nada gaat nu verder met haar gesprek bij Amanda en Brian, that's my cue. Welterusten, slaap lekker en tot morgen.
Succes voor de nachtploeg.![]()
Ja, het leek wel een beetje op het afluisteren van Dennis zijn privé telefoongesprek door Lieke, vind je ook niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:33 schreef beequeen het volgende:
Jaap moet dus weer TV maken. De privépost van een ander lezen, hoe onbeschoft en de redactie werkt gezellig mee.
Ze zeggen zoveel, hij roept dat toch ook over Lieke dat hij achtergrond informatie over haar heeftquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
Maar waarom zegt dat vreemde zusje, dat als Dennix dat grote geheim zou zeggen over Huub zijn zus.
Dat hij dan gegarandeerd een exit zou krijgen?
En op het lezen en uitprinten van de privebrief van Lieke naar haar vriendin door Natasjaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het leek wel een beetje op het afluisteren van Dennis zijn privé telefoongesprek door Lieke, vind je ook niet?
Ik vind het ook VER beneden peil.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
Dat vind ik echt smerig: Dennis' zusje wordt uitgescholden voor anorexiahoer, omdat Huub zoiets zei.
Daar moet je die smeerlappen op aanspreken die het zeggen! Dennis heeft het als eerste verteld op de streams...
Maar dat zei dat zusje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:55 schreef Ning het volgende:
[..]
Ze zeggen zoveel, hij roept dat toch ook over Lieke dat hij achtergrond informatie over haar heeft
Wat ik ook bedoel: Brian, Nadia en Dennis geven Huub er de schuld van, en dat is natuurlijk niet waar. Hij is niet verantwoordelijk voor wat andere mensen zeggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het ook VER beneden peil.![]()
Ik herinner me dat Radna (Huubs zus) een bijzonder hartige brief aan Brian had geschreven in maart of zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
Maar waarom zegt dat vreemde zusje, dat als Dennix dat grote geheim zou zeggen over Huub zijn zus.
Dat hij dan gegarandeerd een exit zou krijgen?
Anders had Dennis het wel eerder geroepen dat hij achtergrond info heeft. Hoe vaak heb ik hem wel niet horen zeggen, ik weet dingen over Lieke. Dan had hij dat ook wel over Huub gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat zei dat zusje.
Of zou zusje soms een soort van Netty 2 zijn?
Dat mocht hij niet van 'achter'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:00 schreef Ning het volgende:
[..]
Anders had Dennis het wel eerder geroepen dat hij achtergrond info heeft. Hoe vaak heb ik hem wel niet horen zeggen, ik weet dingen over Lieke. Dan had hij dat ook wel over Huub gedaan
denk dat het allemaal meer toeval is bij brianquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:58 schreef rooie3 het volgende:
Die Brian heeft het mooi voor elkaar.Hij krijgt nu de meeste informatie van alle kanten.En zelf blijft hij steeds buiten schot .Vind het wel slim gespeeld.
no mercyquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef avonne het volgende:
Nu krijg ik ECHT medelijden met Dennis.
WTF ze kraakt hem volledig af. Wat een gemeen kreng, dat verdient hij niet.
en wat heeft hij haar nu werkelijk aangedaan? Niks! Precies zoals Dennis is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef avonne het volgende:
Nu krijg ik ECHT medelijden met Dennis.
WTF ze kraakt hem volledig af. Wat een gemeen kreng, dat verdient hij niet.
let's find some dirt about Kennix mijn stoere HELD!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef riri het volgende:
[..]
Wat daar achter de zit???
De sleutel tot de miljoenen....Huub is daarom voor Nix een grote sta in de weg.
Dennix heeft er alles voor over om Huub zwart te maken en de familie van Dennix doet daar graag aan mee
Wat een verschil met Huub zijn familie....
Dat mens gaat gewoon voor het Gouden Kalf voor drama queen of the year.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:04 schreef noekje het volgende:
[..]
en wat heeft hij haar nu werkelijk aangedaan? Niks! Precies zoals Dennis is.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef avonne het volgende:
Nu krijg ik ECHT medelijden met Dennis Brain.
WTF ze het kraakt hem volledig af. Wat een gemeen kreng, dat verdient hij niet.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:04 schreef noekje het volgende:
[..]
en wat heeft hij haar nu werkelijk aangedaan? Niks! Precies zoals Dennis is.
Ik had per ongeluk de volume wat harder...schrok me de kolere!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:05 schreef tipsch het volgende:
Zo, dat klonk not amused
Lijkt me leuk, zo'n prijsuitreiking met allemaal dokters in de coulissen wachten op het seintje wanneer ze haar plat moeten spuiten omdat ze te hysterisch is omdat ze het Anita Witzier toch zo gunde. Wedden dat ze dan niet fluistert!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat mens gaat gewoon voor het Gouden Kalf voor drama queen of the year.
Je kunt ook gewoon een keer ophouden met praten,quote:
Ik weet gelijk hoe die man eruit ziet. Ik heb er gelijk een beeld bij en de beelden zijn niet mooi!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk de volume wat harder...schrok me de kolere!![]()
Dat is pas in het nighttime script, een uurtje geduld dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een keer ophouden met praten,
kiss and make up, kan iemand dat niet zeggen daar.![]()
Het telefoontje van Dennis naar de Febo: "Hoe vond je dat met die roos" vond ik echt prachtig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat script vond ik gisteren wel grappig. Out of the blue kwam die butler met het verwijderen van die roos aanzetten (tegen Dennis). Dat was hij in de hitte van de strijd helemaal vergeten en bracht het nogal een beetje ongelukkig in.
Een vol uur? Ik kan haast niet wachten.......quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is pas in het nighttime script, een uurtje geduld dus
Ja, volgens script is hij wél boos. Nadia heeft hier wel gelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:17 schreef mootie het volgende:
N: Dan kan je wel weer boos worden!
D: Ik ben helemaal niet boos?
N: Je bent harstikke boos!
Dat moet nog groeien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:21 schreef riri het volgende:
Dat babygedrag van Dennix....waar is de man in die knul
En ze schiet direct erna in de lachquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:20 schreef mootie het volgende:
Dennis hugged Nadia, en kriebelt haar rug, Nadia leest ondertussen haar brief op het beeldscherm. Nadia: Ik ben zooooo boos op jou.
Frambosensaptap, hoe laat, doe eens een gokje? Ik denk 2:20u.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Je moet niet denken dat het weer goed is want dat is het niet...
mag ik een teiltje?
o-oh wat een misser. Ik ga gauw pm-enquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef burtbeej het volgende:
Natasia door vriend gedumpt en bestolen
hihihi
Dat is als ze om 2.15u. naar bed gaan dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Frambosensaptap, hoe laat, doe eens een gokje? Ik denk 2:20u.
Tegen de spiegel en dan frambosensap morsen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Frambosensaptap, hoe laat, doe eens een gokje? Ik denk 2:20u.
Op een doordeweeksedag moeten ze om een uur of negen, half tien, weer klaar zitten voor het ontbijt. Gaat lukkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat is als ze om 2.15u. naar bed gaan dan.![]()
Ik gok 2.12u.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat is als ze om 2.15u. naar bed gaan dan.![]()
Dat gaat ook echt wel gebeuren, om 2:13uquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
Kunnen Nadia en Dennis niet gewoon gaan neuken, deze nepruzie, waar ze steeds hetzelfde zeggen en constant in de lach schieten, is te slecht voor woorden.![]()
ze schijnt nu zelfs dood te zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef burtbeej het volgende:
Natasia door vriend gedumpt en bestolen
hihihi
tsjeringquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Je moet niet denken dat het weer goed is want dat is het niet...
mag ik een teiltje?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:40 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ze schijnt nu zelfs dood te zijn
http://www.nu.nl/news/120(...)ringsritueel%27.html
Ik denk dat ze de opdracht hebben gekregen om hun ruzei's vaak te herhalen omdat ze zulke slechte acteurs zijn en dat er op die manier toch nog 5 minuten TV uit te halen is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
Kunnen Nadia en Dennis niet gewoon gaan neuken, deze nepruzie, waar ze steeds hetzelfde zeggen en constant in de lach schieten, is te slecht voor woorden.![]()
Vind het geen zeiken.Huub zit er al aardig lang en heeft alles gegeven altijd.Nu zit het hele spel vast en dat door lui die er amper twee maanden zitten.quote:
Daar zit dan wel wat in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het geen zeiken.Huub zit er al aardig lang en heeft alles gegeven altijd.Nu zit het hele spel vast en dat door lui die er amper twee maanden zitten.
Vind het ook raar dat er nu zo nog iemand kan winnen die net voor 23september binnen komt.quote:
Misschien dat dat verklaart dat de laatste twee toevoegingen zulke slapjanussen zijn. Opvulling in een poging nog wat TV te maken, maar geen lange termijn spelers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat er nu zo nog iemand kan winnen die net voor 23september binnen komt.
Brian zit er dan al een jaar.
Dat is al erg genoegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat er nu zo nog iemand kan winnen die net voor 23september binnen komt.
Vind het echt jammer dat we nu niks beter meer kunnen verwachten dan deze zooi.Zonder stelletjes was alles veel mooier geweest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Misschien dat dat verklaart dat de laatste twee toevoegingen zulke slapjanussen zijn. Opvulling in een poging nog wat TV te maken, maar geen lange termijn spelers.
2 grote ego'squote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef riri het volgende:
Wat een ongelovelijk SICK stel die Dennix en Nadia
Nog nooit zulke mensen gezien
De hele Gouden kooi is na intrede van die twee ontzettend verslechterd....duurt niet lang meer en ik kjk er niet meer naar.
Dit is ontzettend om naar te luisteren....
Luister je toch naar Huub en Lieke.Ik luister echt al niet meer naar die twee andere loosers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef riri het volgende:
Wat een ongelovelijk SICK stel die Dennix en Nadia
Nog nooit zulke mensen gezien
De hele Gouden kooi is na intrede van die twee ontzettend verslechterd....duurt niet lang meer en ik kjk er niet meer naar.
Dit is ontzettend om naar te luisteren....
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef mootie het volgende:
Dennis moet zijn mega-ego in de vriezer zetten van Nadia, en eens aan haar denken.
Ik gok zo dat het ego van Nadia 5 keer zo groot is als dat van Dennis.
Klopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het echt jammer dat we nu niks beter meer kunnen verwachten dan deze zooi.Zonder stelletjes was alles veel mooier geweest.
5 keer nix blijft nix....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef mootie het volgende:
Dennis moet zijn mega-ego in de vriezer zetten van Nadia, en eens aan haar denken.
Ik gok zo dat het ego van Nadia 5 keer zo groot is als dat van Dennis.
Daarom is toch ook die jackpot ingesteld (al zijn de meeste die alweer kwijt door die achterlijke boetes)?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar ben ik meteen voor. Oudere mensen hebben ook vaak meer levenservaring en hebben ook nog iets te vertellen. Deze mensen hebben weinig tot niets.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Klopt.
Het vormen van drie stelletjes hadden ze moeten voorkomen (bijvoorbeeld door er nog wat oudere mensen in te gooien).
tja alleen jammer dat ze telkens vergeten waar ze zijn, bij bezoekers smeken om ze eruit te halen omdat ze alleen gelaten zijn, alles kapotstoten met die stinkrollatorsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar ben ik meteen voor. Oudere mensen hebben ook vaak meer levenservaring en hebben ook nog iets te vertellen. Deze mensen hebben weinig tot niets.
Huub word het gewoon een beetje zat.En de verveling slaat toe.Er is toch helemaal geen tegenstand meer en het spel zit vast.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat Huub nogal wat tegenstrijdige wartaal uitslaat......ben ik de enige?
Huub heeft een zeur uurtje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat Huub nogal wat tegenstrijdige wartaal uitslaat......ben ik de enige?
Ik vraag mij eerlijk gezegd af of die gozer wel gevoel heeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eric vertelde een keer iets over "ik kan nooit van jullie (Natasia en Brian) winnen"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Aangezien hij net bijna moest huilen toen hij even aan zn mams dacht: Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vraag mij eerlijk gezegd af of die gozer wel gevoel heeft.
Jij slaat het ook welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja daarom snap ik er ook niks van.Na een jaar zitten kan je pas winnen.En die villa na twee jaar zitten.Ze hebben er zelf een zooitje van gemaakt en weten zelf denk ook niet meer hoe ze hier moeten uitkomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Eric vertelde een keer iets over "ik kan nooit van jullie (Natasia en Brian) winnen"
Ik begreep het niet echt, maar het had iets te maken met langer dan een jaar moeten zitten.
De jackpot is gerelateerd aan het aantal dagen dat je hebt gezeten. De villa na 2 jaar, geloof ik.
Maar wat Eric precies bedoelde weet ik niet.
Vinden de meeste streamers ook, jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub word het gewoon een beetje zat.En de verveling slaat toe.Er is toch helemaal geen tegenstand meer en het spel zit vast.
nada speelt veel meer met zijn gevoelens...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een aartsleugenaar die Dennix, hij zegt net doodleuk tegen Nadia dat ie absoluut niet met haar gevoelens speelt...
Ik ben het volkomen met je eens, wat een triest wijf, en nix is ook zielig..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:10 schreef maril het volgende:
Ik weet dat julie het anders zien, maar wat mij betrefd komt volgende week niet Dennis, maar Nadia op de stoel en dat ze jankend de poort uit mag lopen.
Ik erger me ook meer aan Nadia dan aan Dennis.Dat mens is echt gestoord.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:10 schreef maril het volgende:
Ik weet dat julie het anders zien, maar wat mij betrefd komt volgende week niet Dennis, maar Nadia op de stoel en dat ze jankend de poort uit mag lopen.
Wat mij betreft ook maar Amanda zal Nadia nooit laten gaan. Maar nog een dikke maand dan worden spelers niet meer vervangen. Ik denk wel dat wanneer nix op de stoel komt de andere wannabee's hem even goed duidelijk zullen maken waarom hij op die stoel zit wat mij interessanter lijkt dan Nadia bashen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:10 schreef maril het volgende:
Mag hopen dat ze naast Jaap gaat liggen en Jaap spontaan veel lucht in zijn darmen krijgt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:12 schreef Casshern het volgende:
nog steeds denk ik dat nadia niet naast dennix gaat liggen straks
Gaat het wel goed met je.Mag best hoor ,had ik met Brian ook per ongeluk toen hij Natas liet gaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:16 schreef maril het volgende:
Ik word week, had ff medelijde met Huub.
Hier ook niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:19 schreef STAP01 het volgende:
Stream 1 heeft geen geluid bij mij....
Vind je het gek, dat doet Dennix al vanaf het beginquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nada speelt veel meer met zijn gevoelens...
Zelf vind ik haar nog een tandje erger dan Dennis, zij is de player.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Vind je het gek, dat doet Dennix al vanaf het begin
En wat ze ook probeerde, de mislukte player met het grote ego wil zich niet laten kennen
En nu pakt ze hem dus keihard terug, logisch...![]()
nadia lult al vanaf het begin dat ze hem ziek gaat maken... Ik vind nix ook nix, maar in deze mag mevr. de luchtbediende tocht echt wel bij haarzelf te rade gaan..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Vind je het gek, dat doet Dennix al vanaf het begin
En wat ze ook probeerde, de mislukte player met het grote ego wil zich niet laten kennen
En nu pakt ze hem dus keihard terug, logisch...![]()
Jammer dat je bij Nadia nooit weet of ze eerlijk en open isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:23 schreef akveor het volgende:
Leuk dat Nadia ook wat meer open is tegen Huub en Lieke.
[afbeelding]
Ik dacht dat 'ziek maken' betrekking had op seks maar je kan het ook anders opvattenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nadia lult al vanaf het begin dat ze hem ziek gaat maken... Ik vind nix ook nix, maar in deze mag mevr. de luchtbediende tocht echt wel bij haarzelf te rade gaan..
Ik bedoel meer als mensen niet met elkaar babbelen het ook moeilijk is om het spel te spelen (nix z'n insteek). De wannabees blijven dan maar hangen in een gevoel dat misschien wel niet eens de juiste is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jammer dat je bij Nadia nooit weet of ze eerlijk en open is
Ik herken wel veel in nix z'n laat maar gedrag.... daarom heb ik waarschijnlijk ook z'n 'hekel' aan die gast.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ziek maken' betrekking had op seks maar je kan het ook anders opvatten
Feit blijft dat Nix zichzelf is tegengekomen, hij voegt nog steeds helemaal NIX toe met z'n passieve kutgedrag...
Hij is zo'n player dat ik denk dat hij dat speeltquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Aangezien hij net bijna moest huilen toen hij even aan zn mams dacht: Ja![]()
Naar dat enge zieke wijf?? Een kluitje met treurwilgen hooguit! Hou toch op!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik herken wel veel in nix z'n laat maar gedrag.... daarom heb ik waarschijnlijk ook z'n 'hekel' aan die gast.
Maar als het een echte vent was geweest had ie vandaag geprobeert recht et ztten wat ie verkeerd heeft gedaan. Maar helaas ook daar was ie niet toe in staat. Heb weinig gezien vandaag maar hij had toch op z'n minst iets leuks kunnen laten bezorgen voor haar.
Iedereen gaat anders met de dood om, daar kun je niet iemand om veroordelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij is zo'n player dat ik denk dat hij dat speeltIk heb hem een aantal keren in actie gezien. Zelfs het verdriet van de dood van één van de users haar vader (was overleden toen ze in de gouden kooi zat) gebruiken om een geintje uit te halen tegen Jaap. Ik kan het dus haast niet geloven dat die tranen echt zijn.
Sylvia bedoel je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij is zo'n player dat ik denk dat hij dat speeltIk heb hem een aantal keren in actie gezien. Zelfs het verdriet van de dood van één van de users haar vader (was overleden toen ze in de gouden kooi zat) gebruiken om een geintje uit te halen tegen Jaap. Ik kan het dus haast niet geloven dat die tranen echt zijn.
Misschien zitten ze wel te YouTuben!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:37 schreef akveor het volgende:
Waar is iedereen? Was de terror van gisteren te laat voor veel users?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Naar dat enge zieke wijf?? Een kluitje met treurwilgen hooguit! Hou toch op!
Tnx... die had ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Misschien zitten ze wel te YouTuben!
http://www.youtube.com/watch?v=NlnTQfT7hRQ
Hij gebruikte het verdriet om Jaap te jennen. Was met een vuil lachje (genoeg mensen gezien) dus geloof niet dat hij zich druk maakte over de dood van de vader van een andere bewoner. Kwam hem gewoon goed uit. Tenminste zo interpreteerden wij datquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen gaat anders met de dood om, daar kun je niet iemand om veroordelen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Misschien zitten ze wel te YouTuben!
http://www.youtube.com/watch?v=NlnTQfT7hRQ
Stream 2 heeft toch geluid?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:47 schreef F04 het volgende:
Stream 1 is gewoon een verkapte stream-geluidslock.
Voordat ze neerstort gaat ze nog ff makeuppen....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:46 schreef Prospera het volgende:
Nadia over haar stewardess verleden:
In juli mocht ze weer gaan vliegen na haar ongeluk door te hard rijden.
Ze mag zo weer naar KLM weer terug komen, dat wat nog te bezien na haar DgK deelname
Die oude pursurs, zijn verzuurde mensen.
Ik begrijp het niet welke user?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij gebruikte het verdriet om Jaap te jennen. Was met een vuil lachje (genoeg mensen gezien) dus geloof niet dat hij zich druk maakte over de dood van de vader van een andere user. Kwam hem gewoon goed uit. Tenminste zo interpreteerden wij dat![]()
Te laatquote:
En zij geilt er op dat mannen voor haar vechtenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:42 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
nix is toch zo verliefd? Dan mag ie er ook wel eens wat voor doen. nix lijkt me het ook type mannetje dat graag wil dat z'n vrouwtje een paar meter achter hem aan loopt.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:59 schreef maril het volgende:
Weltruste ga naar het mandje.
Dat kwam bij mij ontzettend nep over, net als alles van haarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:59 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet dat Nadia stewardess is. Je moet daarvoor toch behoorlijk stabiel zijn en stevig in je schoenen staan. Als ik d'r dan zie huilen omdat d'r haar verkeerd gekleurd is dan komt ze behoorlijk labiel over. Het klopt gewoon niet met die Nadia.
D'r looks zullen wel geholpen hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:59 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet dat Nadia stewardess is. Je moet daarvoor toch behoorlijk stabiel zijn en stevig in je schoenen staan. Als ik d'r dan zie huilen omdat d'r haar verkeerd gekleurd is dan komt ze behoorlijk labiel over. Het klopt gewoon niet met die Nadia.
Elke seconde je pony stylenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
D'r looks zullen wel geholpen hebben![]()
6 navelsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:15 schreef Prospera het volgende:
Ze gaan slapen: Nadia heeft een six-pack
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:15 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:15 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft wel wat meer dan dat geroepenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:05 schreef Casshern het volgende:
hahaha lieke is aan het kreunen en opeens roept jaap heel hard: WAT??
hehe ja na die WAT kwam er nog veel meer uit jaapquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat meer dan dat geroepen![]()
Was het voor die tijd wel wat danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:12 schreef Cowboy24 het volgende:
Het is er niet leuker op geworden met de overgang naar RTL![]()
Gewoon allemaal saai dus, óók Huub en Liekequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:07 schreef FSR het volgende:
Een hele goedemorgen allemaal...
De 1e bak koffie en de neuswarmers zitten er al weer op.
Wat zal de dag van vandaag gaan brengen?
Huub die zich stierlijk verveelt Huub die tot drie uur in zijn nest ligt en daarna nergens te bekennen valt.
Lieke die hier en daar wat kolen op het vuur gooit Lieke die nergens te bekennen valt behalve voor de spiegel.
Nadia die weer alles bij elkaar jankt
Denix die.... euhm hmja gewoon weer nix (vandaag zeker voor 100% zeker weten)
Amanda die denkt dat zij nu de leading lady in het huis is.
Bwian die de goede schaapsheerder wil zijn
Jaap die weer verder leert voor groenteboer
Gaap... RTL tijd...
Palmaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:24 schreef HiDiHo het volgende:
Goede morgen beste cossers![]()
Staat er nog iets op de agenda?
[afbeelding]
Ah fijnquote:
Is dat de jeukpoeder van Huub die z'n werk doet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:36 schreef Morwen het volgende:
Amanda heeft jeuk..........op haar rug deze keer![]()
[afbeelding]
Ligt daar voorin nou een paprika-kapje?quote:
Een halve gele paprika, volgens mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt daar voorin nou een paprika-kapje?
Morgen.
en daaronder een aangevroten rodequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een halve gele paprika, volgens mij![]()
Die mand is van gisteren, daar had Jaap dus al van gegeten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt daar voorin nou een paprika-kapje?
Morgen.
En? Vond ie het lekker?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die mand is van gisteren, daar had Jaap dus al van gegeten.![]()
Ik denk niet dat ze dat mogen lezen, knippen ze er gewoon uit .quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:10 schreef pullup het volgende:
Ik verheug me al op de levering van de telegraaf van vandaag in de kooi![]()
Morgen!!!
Hij zal wel moeten, veel keus heeft hij nietquote:
Maar toch, zouden ze het niet al weten? Misschien stond dit wel in die brief die ze van Natasia op de computer hadden gevonden en werd er daarom een streamlock op gegooit iedere keer als ze het erover hadden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:10 schreef pullup het volgende:
Morgen!!!
Staat daar iets bijzonders in dan?????quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:10 schreef pullup het volgende:
Morgen!!!
Nog niet gelezen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Staat daar iets bijzonders in dan?????
Bedankt voor de link maar ik dacht dat er iets recenters bekend geworden was. En toch fijn voor haar wordt ze alsnog een BN erquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog niet gelezen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)NATASIA!.html?p=25,1
Met je platte reet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:23 schreef beequeen het volgende:
Ja, we zien je wel hoor.
![]()
[afbeelding]
Mooie cap met die weerspiegelingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:23 schreef beequeen het volgende:
Ja, we zien je wel hoor.
![]()
[afbeelding]
gatver, kan dat kind niet eens wat aantrekken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
Standje Nada, altijd met dat linkerbeen in de "sexy"stand.
[afbeelding]
Nadia kan volgens mij geen respect meer voor hem opbrengen. Dwingt ie zelf ook op geen enkele manier af trouwens. Of hij vindt nog snel ergens in z´n linkerteen een restje zelfrespect of ze knapt echt volledig op hem af.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:42 schreef NG het volgende:
Jezus wat een ongemakkelijk knuffel zo.. Dennix probeert nadia maar wat vast te pakken terwijl die doorgaat met opmaken
Ze heeft bovenop een speld in haar haar die het heel strak naar achteren trekt omdat het haar helemaal afgebroken is .quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:54 schreef Verida het volgende:
Het lijkt wel of amanda's haargrens verder naar achteren is gegaan. zou ze het toch verbrand hebben gisteren? Ze krijgt nu een soort natasia voorhoofd
Klopt, is als zo sinds vannacht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:54 schreef crimescene het volgende:
Ik heb linksboven geen audio, bij meer mensen toevallig?
Lekker rustigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:54 schreef crimescene het volgende:
Ik heb linksboven geen audio, bij meer mensen toevallig?
Dat heb ik bij elke stream waarop ze zich aan het opmaken is (2 uur 's morgens. 2 uur 's middags en 3 uur 's avonds). Ik kijk dan nog liever naar streamlocksquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:42 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
gatver, kan dat kind niet eens wat aantrekken?Iedere keer die billen van Nadia en Amanda die onder een rokje uitsteken. Hoe langer het duurt hoe meer ik me er aan ga storen.
Ik heb het helemaal gehad daarmee en ben flink pissig dat we dat elke keer zo uitgebreid in beeld moeten hebben. Zelfs die plantjes op stream 3 en 4 bevatten meer leven dan het haar van die twee en zijn interessanterquote:
Het is een ziekelijk stel die twee, players van het zuiverste water en vooral Dennix is bang om zijn enige back-up te verliezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:57 schreef DrsH het volgende:
Laten we even eerlijk zijn hoe kun je in een paar weken tijd nou een normale relatie opbouwen. De relatie zou zich dan in een stadium van verliefdheid en verlangen moeten bevinden. Ook de intimiteit en spanning zou men op een hoog peil moeten beleven. Daarbij zijn het werpen van psudo wulpse blikken in de camera totaal uit den boze. Eigenlijk is er bij Dennix en Nadia naar mijn mening nooit sprake geweest van een relatie, liefde en intimiteit maar was het meer een exhibitionistisch zijstapje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het feit dat dat nu over lijkt te zijn levert zeker voor Dennixje een hoop gezichtsverlies op maar de "pijn"zal tot een minimum beperkt blijven en dus ook de psychische schade![]()
![]()
![]()
Uiteraard dit behoort tot het ochtendritueel en moet daar waar mogelijk nog enige verfraaiing opleveren van het toch al zo geteisterde uiterlijkquote:
Zullen we er De Gruwelijke Kapsalon van maken?????quote:
Beter!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:04 schreef DrsH het volgende:
[..]
Zullen we er De Gruwelijke Kapsalon van maken?????
Dat vraag ik me ook af. Kan me niet voorstellen dat ze bij de productie denken dat we dit dag in dag uit interessant vinden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gehad daarmee en ben flink pissig dat we dat elke keer zo uitgebreid in beeld moeten hebben. Zelfs die plantjes op stream 3 en 4 bevatten meer leven dan het haar van die twee en zijn interessanter
Is ze nu alweer ziek? Moet er soms flink worden aangepoot, vandaag?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:08 schreef DrsH het volgende:
Palma heeft een hoog ziekteverzuimpercentage Daar moeten we Poortwachter maar een op loslaten
Sorry foutjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:08 schreef DrsH het volgende:
Nou hakte Amanda ook als een psychopaat op dat broodje in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:08 schreef Clank het volgende:
Brian heeft weer opmerkingen op de manier waarop Amanda haar broodje snijdt.
Hij heeft trouwens wel de krant.. ben benieuwd of de pagina 'Privé' er ook bij zit.
Precies...dacht nog bij mezelf "Hij is al dood hoor"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:11 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Nou hakte Amanda ook als een psychopaat op dat broodje in.
Ook dat ze mogelijk op dit moment in de sportschool zou kunnen zittenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:15 schreef NG het volgende:
Hadden ze het nou over Natasia die haar kindjes naar school bracht?
Ja, maar niet n.a.v het krantenartikel. Kwam 'toevallig' zo ter sprake..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:15 schreef NG het volgende:
Hadden ze het nou over Natasia die haar kindjes naar school bracht?
Dan zet ik Poortwachter nog even niet in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:24 schreef beequeen het volgende:
Herma zegt dat José beneden is maar niemand heeft haar gezien. Wat is dit voor een spelletje?![]()
'Grapje' van Herma.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:24 schreef beequeen het volgende:
Herma zegt dat José beneden is maar niemand heeft haar gezien. Wat is dit voor een spelletje?![]()
Herma heeft gevoel voor humor?quote:
Logische verklaring toch...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:31 schreef NG het volgende:
Het prive-gedeelte is dus uit de telegraaf gehaald vandaag. Nadia denkt dat dat komt omdat ze gisteren dat boek van Beckham heeft gekregen?
Wat heeft het een met het ander te maken dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:31 schreef NG het volgende:
Het prive-gedeelte is dus uit de telegraaf gehaald vandaag. Nadia denkt dat dat komt omdat ze gisteren dat boek van Beckham heeft gekregen?
Had jij enige vorm van logica verwacht dan bij de dames A & Nquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft het een met het ander te maken dan?
Even lekker in de tok graaienquote:
Ik probeer het steeds, maar het lukt me echt niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:35 schreef DrsH het volgende:
[..]
Had jij enige vorm van logica verwacht dan bij de dames A&N
Zo komt haar kont beter uit dus hier zit wel een vorm van logica inquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:38 schreef beequeen het volgende:
Nada gaat sporten op haar pumps, het wordt steeds gekker, en maar in die spiegel loeren.![]()
Ow is dat het?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo komt haar kont beter uit dus hier zit wel een vorm van logica in
Wat is het daar in Eemnes weer goed weer joh...hier in 078 alleen maar bewolking. Gisteren was het niet veel anders. Daar lagen ze in de tuin in bikini en hier regende het. Staat die Villa wel in Eemnes?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:37 schreef Vandaag... het volgende:
ik wou dat ik in zo´n achtergrond zat..![]()
[afbeelding]
stond die maar in Yucatan of ergens waar Dean raastquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wat is het daar in Eemnes weer goed weer joh...hier in 078 alleen maar bewolking. Gisteren was het niet veel anders. Daar lagen ze in de tuin in bikini en hier regende het. Staat die Villa wel in Eemnes?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |