quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:40 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ze schijnt nu zelfs dood te zijn
http://www.nu.nl/news/120(...)ringsritueel%27.html
Ik denk dat ze de opdracht hebben gekregen om hun ruzei's vaak te herhalen omdat ze zulke slechte acteurs zijn en dat er op die manier toch nog 5 minuten TV uit te halen is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
Kunnen Nadia en Dennis niet gewoon gaan neuken, deze nepruzie, waar ze steeds hetzelfde zeggen en constant in de lach schieten, is te slecht voor woorden.![]()
Vind het geen zeiken.Huub zit er al aardig lang en heeft alles gegeven altijd.Nu zit het hele spel vast en dat door lui die er amper twee maanden zitten.quote:
Daar zit dan wel wat in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het geen zeiken.Huub zit er al aardig lang en heeft alles gegeven altijd.Nu zit het hele spel vast en dat door lui die er amper twee maanden zitten.
Vind het ook raar dat er nu zo nog iemand kan winnen die net voor 23september binnen komt.quote:
Misschien dat dat verklaart dat de laatste twee toevoegingen zulke slapjanussen zijn. Opvulling in een poging nog wat TV te maken, maar geen lange termijn spelers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat er nu zo nog iemand kan winnen die net voor 23september binnen komt.
Brian zit er dan al een jaar.
Dat is al erg genoegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat er nu zo nog iemand kan winnen die net voor 23september binnen komt.
Vind het echt jammer dat we nu niks beter meer kunnen verwachten dan deze zooi.Zonder stelletjes was alles veel mooier geweest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Misschien dat dat verklaart dat de laatste twee toevoegingen zulke slapjanussen zijn. Opvulling in een poging nog wat TV te maken, maar geen lange termijn spelers.
2 grote ego'squote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef riri het volgende:
Wat een ongelovelijk SICK stel die Dennix en Nadia
Nog nooit zulke mensen gezien
De hele Gouden kooi is na intrede van die twee ontzettend verslechterd....duurt niet lang meer en ik kjk er niet meer naar.
Dit is ontzettend om naar te luisteren....
Luister je toch naar Huub en Lieke.Ik luister echt al niet meer naar die twee andere loosers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef riri het volgende:
Wat een ongelovelijk SICK stel die Dennix en Nadia
Nog nooit zulke mensen gezien
De hele Gouden kooi is na intrede van die twee ontzettend verslechterd....duurt niet lang meer en ik kjk er niet meer naar.
Dit is ontzettend om naar te luisteren....
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef mootie het volgende:
Dennis moet zijn mega-ego in de vriezer zetten van Nadia, en eens aan haar denken.
Ik gok zo dat het ego van Nadia 5 keer zo groot is als dat van Dennis.
Klopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het echt jammer dat we nu niks beter meer kunnen verwachten dan deze zooi.Zonder stelletjes was alles veel mooier geweest.
5 keer nix blijft nix....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef mootie het volgende:
Dennis moet zijn mega-ego in de vriezer zetten van Nadia, en eens aan haar denken.
Ik gok zo dat het ego van Nadia 5 keer zo groot is als dat van Dennis.
Daarom is toch ook die jackpot ingesteld (al zijn de meeste die alweer kwijt door die achterlijke boetes)?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar ben ik meteen voor. Oudere mensen hebben ook vaak meer levenservaring en hebben ook nog iets te vertellen. Deze mensen hebben weinig tot niets.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Klopt.
Het vormen van drie stelletjes hadden ze moeten voorkomen (bijvoorbeeld door er nog wat oudere mensen in te gooien).
tja alleen jammer dat ze telkens vergeten waar ze zijn, bij bezoekers smeken om ze eruit te halen omdat ze alleen gelaten zijn, alles kapotstoten met die stinkrollatorsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar ben ik meteen voor. Oudere mensen hebben ook vaak meer levenservaring en hebben ook nog iets te vertellen. Deze mensen hebben weinig tot niets.
Huub word het gewoon een beetje zat.En de verveling slaat toe.Er is toch helemaal geen tegenstand meer en het spel zit vast.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat Huub nogal wat tegenstrijdige wartaal uitslaat......ben ik de enige?
Huub heeft een zeur uurtje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat Huub nogal wat tegenstrijdige wartaal uitslaat......ben ik de enige?
Ik vraag mij eerlijk gezegd af of die gozer wel gevoel heeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eric vertelde een keer iets over "ik kan nooit van jullie (Natasia en Brian) winnen"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Aangezien hij net bijna moest huilen toen hij even aan zn mams dacht: Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vraag mij eerlijk gezegd af of die gozer wel gevoel heeft.
Jij slaat het ook welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja daarom snap ik er ook niks van.Na een jaar zitten kan je pas winnen.En die villa na twee jaar zitten.Ze hebben er zelf een zooitje van gemaakt en weten zelf denk ook niet meer hoe ze hier moeten uitkomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Eric vertelde een keer iets over "ik kan nooit van jullie (Natasia en Brian) winnen"
Ik begreep het niet echt, maar het had iets te maken met langer dan een jaar moeten zitten.
De jackpot is gerelateerd aan het aantal dagen dat je hebt gezeten. De villa na 2 jaar, geloof ik.
Maar wat Eric precies bedoelde weet ik niet.
Vinden de meeste streamers ook, jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub word het gewoon een beetje zat.En de verveling slaat toe.Er is toch helemaal geen tegenstand meer en het spel zit vast.
nada speelt veel meer met zijn gevoelens...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een aartsleugenaar die Dennix, hij zegt net doodleuk tegen Nadia dat ie absoluut niet met haar gevoelens speelt...
Ik ben het volkomen met je eens, wat een triest wijf, en nix is ook zielig..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:10 schreef maril het volgende:
Ik weet dat julie het anders zien, maar wat mij betrefd komt volgende week niet Dennis, maar Nadia op de stoel en dat ze jankend de poort uit mag lopen.
Ik erger me ook meer aan Nadia dan aan Dennis.Dat mens is echt gestoord.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:10 schreef maril het volgende:
Ik weet dat julie het anders zien, maar wat mij betrefd komt volgende week niet Dennis, maar Nadia op de stoel en dat ze jankend de poort uit mag lopen.
Wat mij betreft ook maar Amanda zal Nadia nooit laten gaan. Maar nog een dikke maand dan worden spelers niet meer vervangen. Ik denk wel dat wanneer nix op de stoel komt de andere wannabee's hem even goed duidelijk zullen maken waarom hij op die stoel zit wat mij interessanter lijkt dan Nadia bashen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:10 schreef maril het volgende:
Mag hopen dat ze naast Jaap gaat liggen en Jaap spontaan veel lucht in zijn darmen krijgt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:12 schreef Casshern het volgende:
nog steeds denk ik dat nadia niet naast dennix gaat liggen straks
Gaat het wel goed met je.Mag best hoor ,had ik met Brian ook per ongeluk toen hij Natas liet gaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:16 schreef maril het volgende:
Ik word week, had ff medelijde met Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |