no mercyquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef avonne het volgende:
Nu krijg ik ECHT medelijden met Dennis.
WTF ze kraakt hem volledig af. Wat een gemeen kreng, dat verdient hij niet.
en wat heeft hij haar nu werkelijk aangedaan? Niks! Precies zoals Dennis is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef avonne het volgende:
Nu krijg ik ECHT medelijden met Dennis.
WTF ze kraakt hem volledig af. Wat een gemeen kreng, dat verdient hij niet.
let's find some dirt about Kennix mijn stoere HELD!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef riri het volgende:
[..]
Wat daar achter de zit???
De sleutel tot de miljoenen....Huub is daarom voor Nix een grote sta in de weg.
Dennix heeft er alles voor over om Huub zwart te maken en de familie van Dennix doet daar graag aan mee
Wat een verschil met Huub zijn familie....
Dat mens gaat gewoon voor het Gouden Kalf voor drama queen of the year.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:04 schreef noekje het volgende:
[..]
en wat heeft hij haar nu werkelijk aangedaan? Niks! Precies zoals Dennis is.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef avonne het volgende:
Nu krijg ik ECHT medelijden met Dennis Brain.
WTF ze het kraakt hem volledig af. Wat een gemeen kreng, dat verdient hij niet.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:04 schreef noekje het volgende:
[..]
en wat heeft hij haar nu werkelijk aangedaan? Niks! Precies zoals Dennis is.
Ik had per ongeluk de volume wat harder...schrok me de kolere!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:05 schreef tipsch het volgende:
Zo, dat klonk not amused
Lijkt me leuk, zo'n prijsuitreiking met allemaal dokters in de coulissen wachten op het seintje wanneer ze haar plat moeten spuiten omdat ze te hysterisch is omdat ze het Anita Witzier toch zo gunde. Wedden dat ze dan niet fluistert!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat mens gaat gewoon voor het Gouden Kalf voor drama queen of the year.
Je kunt ook gewoon een keer ophouden met praten,quote:
Ik weet gelijk hoe die man eruit ziet. Ik heb er gelijk een beeld bij en de beelden zijn niet mooi!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk de volume wat harder...schrok me de kolere!![]()
Dat is pas in het nighttime script, een uurtje geduld dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een keer ophouden met praten,
kiss and make up, kan iemand dat niet zeggen daar.![]()
Het telefoontje van Dennis naar de Febo: "Hoe vond je dat met die roos" vond ik echt prachtig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat script vond ik gisteren wel grappig. Out of the blue kwam die butler met het verwijderen van die roos aanzetten (tegen Dennis). Dat was hij in de hitte van de strijd helemaal vergeten en bracht het nogal een beetje ongelukkig in.
Een vol uur? Ik kan haast niet wachten.......quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is pas in het nighttime script, een uurtje geduld dus
Ja, volgens script is hij wél boos. Nadia heeft hier wel gelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:17 schreef mootie het volgende:
N: Dan kan je wel weer boos worden!
D: Ik ben helemaal niet boos?
N: Je bent harstikke boos!
Dat moet nog groeien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:21 schreef riri het volgende:
Dat babygedrag van Dennix....waar is de man in die knul
En ze schiet direct erna in de lachquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:20 schreef mootie het volgende:
Dennis hugged Nadia, en kriebelt haar rug, Nadia leest ondertussen haar brief op het beeldscherm. Nadia: Ik ben zooooo boos op jou.
Frambosensaptap, hoe laat, doe eens een gokje? Ik denk 2:20u.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Je moet niet denken dat het weer goed is want dat is het niet...
mag ik een teiltje?
o-oh wat een misser. Ik ga gauw pm-enquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef burtbeej het volgende:
Natasia door vriend gedumpt en bestolen
hihihi
Dat is als ze om 2.15u. naar bed gaan dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Frambosensaptap, hoe laat, doe eens een gokje? Ik denk 2:20u.
Tegen de spiegel en dan frambosensap morsen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Frambosensaptap, hoe laat, doe eens een gokje? Ik denk 2:20u.
Op een doordeweeksedag moeten ze om een uur of negen, half tien, weer klaar zitten voor het ontbijt. Gaat lukkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat is als ze om 2.15u. naar bed gaan dan.![]()
Ik gok 2.12u.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat is als ze om 2.15u. naar bed gaan dan.![]()
Dat gaat ook echt wel gebeuren, om 2:13uquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
Kunnen Nadia en Dennis niet gewoon gaan neuken, deze nepruzie, waar ze steeds hetzelfde zeggen en constant in de lach schieten, is te slecht voor woorden.![]()
ze schijnt nu zelfs dood te zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef burtbeej het volgende:
Natasia door vriend gedumpt en bestolen
hihihi
tsjeringquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Je moet niet denken dat het weer goed is want dat is het niet...
mag ik een teiltje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |