Ik sleep je er doorheen want zo ben ik!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:43 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een gejank weer van Nadia...
ik ga dit geen dag meer volhouden zo op deze manier...
![]()
Logisch tochquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:45 schreef tipsch het volgende:
volgens Brian betekent tonti hetzelfde als tonto, alleen dan afgekort
Wie zei dat dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:44 schreef 2live het volgende:
Voortje vochtig te conserveren? Intrigerend, wat is dat?
Daar hou ik je aan...mag ik morgenochtend op consult?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik sleep je er doorheen want zo ben ik!
Het is ook niet normaal hoor. Eerst vond ik het nog wel grappig, toen een beetje sneu, toen echt triest en nu vind ik ziek.
Dat laat ik aan je fantasie over.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Ruud in de OP, en hij legt het niet uit.![]()
Gewoon vragen dusquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Ruud in de OP, en hij legt het niet uit.![]()
Klopt...iedereen weet dat al behalve dennix die denkt dat het meganieuws isquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:20 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat heeft Huub toch allang zelf gezegd op de streams? Toen tegen Lieke, maar dat weet Dennix niet?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat laat ik aan je fantasie over.![]()
Wat daar achter de zit???quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:18 schreef grazygirl het volgende:
wat is die nix obsessed door huub, ben benieuwd wat daar achter zit
Mag dat hier nogquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:52 schreef beequeen het volgende:
Nada gaat nu verder met haar gesprek bij Amanda en Brian, that's my cue. Welterusten, slaap lekker en tot morgen.
Succes voor de nachtploeg.![]()
Ja, het leek wel een beetje op het afluisteren van Dennis zijn privé telefoongesprek door Lieke, vind je ook niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:33 schreef beequeen het volgende:
Jaap moet dus weer TV maken. De privépost van een ander lezen, hoe onbeschoft en de redactie werkt gezellig mee.
Ze zeggen zoveel, hij roept dat toch ook over Lieke dat hij achtergrond informatie over haar heeftquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
Maar waarom zegt dat vreemde zusje, dat als Dennix dat grote geheim zou zeggen over Huub zijn zus.
Dat hij dan gegarandeerd een exit zou krijgen?
En op het lezen en uitprinten van de privebrief van Lieke naar haar vriendin door Natasjaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het leek wel een beetje op het afluisteren van Dennis zijn privé telefoongesprek door Lieke, vind je ook niet?
Ik vind het ook VER beneden peil.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
Dat vind ik echt smerig: Dennis' zusje wordt uitgescholden voor anorexiahoer, omdat Huub zoiets zei.
Daar moet je die smeerlappen op aanspreken die het zeggen! Dennis heeft het als eerste verteld op de streams...
Maar dat zei dat zusje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:55 schreef Ning het volgende:
[..]
Ze zeggen zoveel, hij roept dat toch ook over Lieke dat hij achtergrond informatie over haar heeft
Wat ik ook bedoel: Brian, Nadia en Dennis geven Huub er de schuld van, en dat is natuurlijk niet waar. Hij is niet verantwoordelijk voor wat andere mensen zeggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het ook VER beneden peil.![]()
Ik herinner me dat Radna (Huubs zus) een bijzonder hartige brief aan Brian had geschreven in maart of zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
Maar waarom zegt dat vreemde zusje, dat als Dennix dat grote geheim zou zeggen over Huub zijn zus.
Dat hij dan gegarandeerd een exit zou krijgen?
Anders had Dennis het wel eerder geroepen dat hij achtergrond info heeft. Hoe vaak heb ik hem wel niet horen zeggen, ik weet dingen over Lieke. Dan had hij dat ook wel over Huub gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat zei dat zusje.
Of zou zusje soms een soort van Netty 2 zijn?
Dat mocht hij niet van 'achter'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:00 schreef Ning het volgende:
[..]
Anders had Dennis het wel eerder geroepen dat hij achtergrond info heeft. Hoe vaak heb ik hem wel niet horen zeggen, ik weet dingen over Lieke. Dan had hij dat ook wel over Huub gedaan
denk dat het allemaal meer toeval is bij brianquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:58 schreef rooie3 het volgende:
Die Brian heeft het mooi voor elkaar.Hij krijgt nu de meeste informatie van alle kanten.En zelf blijft hij steeds buiten schot .Vind het wel slim gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |