hehe ja na die WAT kwam er nog veel meer uit jaapquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat meer dan dat geroepen![]()
Was het voor die tijd wel wat danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:12 schreef Cowboy24 het volgende:
Het is er niet leuker op geworden met de overgang naar RTL![]()
Gewoon allemaal saai dus, óók Huub en Liekequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:07 schreef FSR het volgende:
Een hele goedemorgen allemaal...
De 1e bak koffie en de neuswarmers zitten er al weer op.
Wat zal de dag van vandaag gaan brengen?
Huub die zich stierlijk verveelt Huub die tot drie uur in zijn nest ligt en daarna nergens te bekennen valt.
Lieke die hier en daar wat kolen op het vuur gooit Lieke die nergens te bekennen valt behalve voor de spiegel.
Nadia die weer alles bij elkaar jankt
Denix die.... euhm hmja gewoon weer nix (vandaag zeker voor 100% zeker weten)
Amanda die denkt dat zij nu de leading lady in het huis is.
Bwian die de goede schaapsheerder wil zijn
Jaap die weer verder leert voor groenteboer
Gaap... RTL tijd...
Palmaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:24 schreef HiDiHo het volgende:
Goede morgen beste cossers![]()
Staat er nog iets op de agenda?
[afbeelding]
Ah fijnquote:
Is dat de jeukpoeder van Huub die z'n werk doet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:36 schreef Morwen het volgende:
Amanda heeft jeuk..........op haar rug deze keer![]()
[afbeelding]
Ligt daar voorin nou een paprika-kapje?quote:
Een halve gele paprika, volgens mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt daar voorin nou een paprika-kapje?
Morgen.
en daaronder een aangevroten rodequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een halve gele paprika, volgens mij![]()
Die mand is van gisteren, daar had Jaap dus al van gegeten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt daar voorin nou een paprika-kapje?
Morgen.
En? Vond ie het lekker?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die mand is van gisteren, daar had Jaap dus al van gegeten.![]()
Ik denk niet dat ze dat mogen lezen, knippen ze er gewoon uit .quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:10 schreef pullup het volgende:
Ik verheug me al op de levering van de telegraaf van vandaag in de kooi![]()
Morgen!!!
Hij zal wel moeten, veel keus heeft hij nietquote:
Maar toch, zouden ze het niet al weten? Misschien stond dit wel in die brief die ze van Natasia op de computer hadden gevonden en werd er daarom een streamlock op gegooit iedere keer als ze het erover hadden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:10 schreef pullup het volgende:
Morgen!!!
Staat daar iets bijzonders in dan?????quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:10 schreef pullup het volgende:
Morgen!!!
Nog niet gelezen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Staat daar iets bijzonders in dan?????
Bedankt voor de link maar ik dacht dat er iets recenters bekend geworden was. En toch fijn voor haar wordt ze alsnog een BN erquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog niet gelezen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)NATASIA!.html?p=25,1
Met je platte reet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:23 schreef beequeen het volgende:
Ja, we zien je wel hoor.
![]()
[afbeelding]
Mooie cap met die weerspiegelingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:23 schreef beequeen het volgende:
Ja, we zien je wel hoor.
![]()
[afbeelding]
gatver, kan dat kind niet eens wat aantrekken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
Standje Nada, altijd met dat linkerbeen in de "sexy"stand.
[afbeelding]
Nadia kan volgens mij geen respect meer voor hem opbrengen. Dwingt ie zelf ook op geen enkele manier af trouwens. Of hij vindt nog snel ergens in z´n linkerteen een restje zelfrespect of ze knapt echt volledig op hem af.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:42 schreef NG het volgende:
Jezus wat een ongemakkelijk knuffel zo.. Dennix probeert nadia maar wat vast te pakken terwijl die doorgaat met opmaken
Ze heeft bovenop een speld in haar haar die het heel strak naar achteren trekt omdat het haar helemaal afgebroken is .quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:54 schreef Verida het volgende:
Het lijkt wel of amanda's haargrens verder naar achteren is gegaan. zou ze het toch verbrand hebben gisteren? Ze krijgt nu een soort natasia voorhoofd
Klopt, is als zo sinds vannacht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:54 schreef crimescene het volgende:
Ik heb linksboven geen audio, bij meer mensen toevallig?
Lekker rustigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:54 schreef crimescene het volgende:
Ik heb linksboven geen audio, bij meer mensen toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |