Die mand is van gisteren, daar had Jaap dus al van gegeten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt daar voorin nou een paprika-kapje?
Morgen.
En? Vond ie het lekker?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die mand is van gisteren, daar had Jaap dus al van gegeten.![]()
Ik denk niet dat ze dat mogen lezen, knippen ze er gewoon uit .quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:10 schreef pullup het volgende:
Ik verheug me al op de levering van de telegraaf van vandaag in de kooi![]()
Morgen!!!
Hij zal wel moeten, veel keus heeft hij nietquote:
Maar toch, zouden ze het niet al weten? Misschien stond dit wel in die brief die ze van Natasia op de computer hadden gevonden en werd er daarom een streamlock op gegooit iedere keer als ze het erover hadden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:10 schreef pullup het volgende:
Morgen!!!
Staat daar iets bijzonders in dan?????quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:10 schreef pullup het volgende:
Morgen!!!
Nog niet gelezen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Staat daar iets bijzonders in dan?????
Bedankt voor de link maar ik dacht dat er iets recenters bekend geworden was. En toch fijn voor haar wordt ze alsnog een BN erquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog niet gelezen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)NATASIA!.html?p=25,1
Met je platte reet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:23 schreef beequeen het volgende:
Ja, we zien je wel hoor.
![]()
[afbeelding]
Mooie cap met die weerspiegelingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:23 schreef beequeen het volgende:
Ja, we zien je wel hoor.
![]()
[afbeelding]
gatver, kan dat kind niet eens wat aantrekken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
Standje Nada, altijd met dat linkerbeen in de "sexy"stand.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |