Dat heb ik bij elke stream waarop ze zich aan het opmaken is (2 uur 's morgens. 2 uur 's middags en 3 uur 's avonds). Ik kijk dan nog liever naar streamlocksquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:42 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
gatver, kan dat kind niet eens wat aantrekken?Iedere keer die billen van Nadia en Amanda die onder een rokje uitsteken. Hoe langer het duurt hoe meer ik me er aan ga storen.
Ik heb het helemaal gehad daarmee en ben flink pissig dat we dat elke keer zo uitgebreid in beeld moeten hebben. Zelfs die plantjes op stream 3 en 4 bevatten meer leven dan het haar van die twee en zijn interessanterquote:
Het is een ziekelijk stel die twee, players van het zuiverste water en vooral Dennix is bang om zijn enige back-up te verliezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:57 schreef DrsH het volgende:
Laten we even eerlijk zijn hoe kun je in een paar weken tijd nou een normale relatie opbouwen. De relatie zou zich dan in een stadium van verliefdheid en verlangen moeten bevinden. Ook de intimiteit en spanning zou men op een hoog peil moeten beleven. Daarbij zijn het werpen van psudo wulpse blikken in de camera totaal uit den boze. Eigenlijk is er bij Dennix en Nadia naar mijn mening nooit sprake geweest van een relatie, liefde en intimiteit maar was het meer een exhibitionistisch zijstapje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het feit dat dat nu over lijkt te zijn levert zeker voor Dennixje een hoop gezichtsverlies op maar de "pijn"zal tot een minimum beperkt blijven en dus ook de psychische schade![]()
![]()
![]()
Uiteraard dit behoort tot het ochtendritueel en moet daar waar mogelijk nog enige verfraaiing opleveren van het toch al zo geteisterde uiterlijkquote:
Zullen we er De Gruwelijke Kapsalon van maken?????quote:
Beter!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:04 schreef DrsH het volgende:
[..]
Zullen we er De Gruwelijke Kapsalon van maken?????
Dat vraag ik me ook af. Kan me niet voorstellen dat ze bij de productie denken dat we dit dag in dag uit interessant vinden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gehad daarmee en ben flink pissig dat we dat elke keer zo uitgebreid in beeld moeten hebben. Zelfs die plantjes op stream 3 en 4 bevatten meer leven dan het haar van die twee en zijn interessanter
Is ze nu alweer ziek? Moet er soms flink worden aangepoot, vandaag?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:08 schreef DrsH het volgende:
Palma heeft een hoog ziekteverzuimpercentage Daar moeten we Poortwachter maar een op loslaten
Sorry foutjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:08 schreef DrsH het volgende:
Nou hakte Amanda ook als een psychopaat op dat broodje in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:08 schreef Clank het volgende:
Brian heeft weer opmerkingen op de manier waarop Amanda haar broodje snijdt.
Hij heeft trouwens wel de krant.. ben benieuwd of de pagina 'Privé' er ook bij zit.
Precies...dacht nog bij mezelf "Hij is al dood hoor"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:11 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Nou hakte Amanda ook als een psychopaat op dat broodje in.
Ook dat ze mogelijk op dit moment in de sportschool zou kunnen zittenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:15 schreef NG het volgende:
Hadden ze het nou over Natasia die haar kindjes naar school bracht?
Ja, maar niet n.a.v het krantenartikel. Kwam 'toevallig' zo ter sprake..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:15 schreef NG het volgende:
Hadden ze het nou over Natasia die haar kindjes naar school bracht?
Dan zet ik Poortwachter nog even niet in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:24 schreef beequeen het volgende:
Herma zegt dat José beneden is maar niemand heeft haar gezien. Wat is dit voor een spelletje?![]()
'Grapje' van Herma.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:24 schreef beequeen het volgende:
Herma zegt dat José beneden is maar niemand heeft haar gezien. Wat is dit voor een spelletje?![]()
Herma heeft gevoel voor humor?quote:
Logische verklaring toch...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:31 schreef NG het volgende:
Het prive-gedeelte is dus uit de telegraaf gehaald vandaag. Nadia denkt dat dat komt omdat ze gisteren dat boek van Beckham heeft gekregen?
Wat heeft het een met het ander te maken dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:31 schreef NG het volgende:
Het prive-gedeelte is dus uit de telegraaf gehaald vandaag. Nadia denkt dat dat komt omdat ze gisteren dat boek van Beckham heeft gekregen?
Had jij enige vorm van logica verwacht dan bij de dames A & Nquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft het een met het ander te maken dan?
Even lekker in de tok graaienquote:
Ik probeer het steeds, maar het lukt me echt niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:35 schreef DrsH het volgende:
[..]
Had jij enige vorm van logica verwacht dan bij de dames A&N
Zo komt haar kont beter uit dus hier zit wel een vorm van logica inquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:38 schreef beequeen het volgende:
Nada gaat sporten op haar pumps, het wordt steeds gekker, en maar in die spiegel loeren.![]()
Ow is dat het?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo komt haar kont beter uit dus hier zit wel een vorm van logica in
Wat is het daar in Eemnes weer goed weer joh...hier in 078 alleen maar bewolking. Gisteren was het niet veel anders. Daar lagen ze in de tuin in bikini en hier regende het. Staat die Villa wel in Eemnes?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:37 schreef Vandaag... het volgende:
ik wou dat ik in zo´n achtergrond zat..![]()
[afbeelding]
stond die maar in Yucatan of ergens waar Dean raastquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wat is het daar in Eemnes weer goed weer joh...hier in 078 alleen maar bewolking. Gisteren was het niet veel anders. Daar lagen ze in de tuin in bikini en hier regende het. Staat die Villa wel in Eemnes?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |