Succes, geluk en wijsheidquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga ook slapen.was even een kleine crisis, waarin ik blijkbaar mijn schoonouders niet gefeliciteerd heb (ik ben me van geen kwaad bewust, maar het kan heel goed, was een beetje chaotisch) en dat ik nu dus een hekel aan ze heb?
kortom, ik ben het good old zwarte schaap...![]()
welterusten, en tot morgen..![]()
![]()
quote:
de kreupele tuinman uit kornwerderzand?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb maar één relatieprobleem...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef Lobasca het volgende:
Dan gebruik je eerst de jackpotverdubbelaar maar en dan kun je terugkomenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef Lobasca het volgende:
hidi, zat al uur te wachten op een antwoord, kom ik hier, ben je me helemaal vergeten...terwijl vannacht zo speciaal was..toch?quote:
is dat die trailertrashwijk waar jij woont?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de kreupele tuinman uit kornwerderzand?![]()
Bedankt ik vind hem mooiquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, en je kunt meerdere topics tegelijk volgen.
[afbeelding] [afbeelding]
ja maar.... het is wel één heeeeeeeel groot probleemquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:24 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan gebruik je eerst de jackpotverdubbelaar maar en dan kun je terugkomen![]()
haha, nee, dat is een sort of dorp op de afsluitdijk waar tijdens 2ew-oorlog een relletje was, dacht ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
is dat die trailertrashwijk waar jij woont?![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hidi, zat al uur te wachten op een antwoord, kom ik hier, ben je me helemaal vergeten...terwijl vannacht zo speciaal was..toch?
21 ex. btw, actuallyquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja maar.... het is wel één heeeeeeeel groot probleem![]()
30cm
hij moest is weten wat je allemaal op fok deelt over jullie sexlevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef mootie het volgende:
*gossiemomentje*
Mijn vriendje belt net uit de auto: Schat? Ik hoorde net op de radio: Dit is voor de vriend van Mootje, ze houdt heel veel van je. Ik denk ik bel even, hoeveel mensen noemen zichzelf nou Mootje.
Ik: Euuuuuhm...... elke vrouw in Nederland die Moniek/Monique heet? En elke man die Mohammed heet?
Hij: Oh...
(mootje is mijn gamingnick)
Wat een schatje is het toch![]()
Is toch geen sexlevenverhaal!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hij moest is weten wat je allemaal op fok deelt over jullie sexleven![]()
Dat is idd een heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot probleem, wil je het met ons delen??quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja maar.... het is wel één heeeeeeeel groot probleem![]()
30cm
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is idd een heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot probleem, wil je het met ons delen??![]()
Moet je er wel nieuwe batt in doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is idd een heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot probleem, wil je het met ons delen??![]()
nee, was flauwe grap. ik ben gewoon jaloers omdat niemand op mij zitten te wachten, behoudens de belastingdienst dan..quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch geen sexlevenverhaal!![]()
Is gewoon zo schattig![]()
Jammer dat Leandra weg is.quote:
Moet je nooit te hard roepen, ik ken hier een doodgraver, die kan iedereen gebruiken. Zal ik even informerenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, was flauwe grap. ik ben gewoon jaloers omdat niemand op mij zitten te wachten, behoudens de belastingdienst dan..![]()
hoi, alles goed?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je nooit te hard roepen, ik ken hier een doodgraver, die kan iedereen gebruiken. Zal ik even informeren
Liefquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
ben wel blij met m'n opgeleukte ava en vond die ava-actie in tlitha's av ook heel leuk.heb je dat al teruggekeken lobaskont?
wel lief van nachtzuster. er hangt wel iets mysterieus om haar heen. wie is ze? fill me in..
ooh, nee, hoeft niet, hoor. komt allemaal wel goed...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je nooit te hard roepen, ik ken hier een doodgraver, die kan iedereen gebruiken. Zal ik even informeren
Leandra komt wel terug, zo niet, dan gaan er wat scalpels met dhl naar fok-headquartesquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer dat Leandra weg is.Maar gelukkig ben jij weer onverwacht opgedoken.
![]()
![]()
jij was ook lekker bezig met die ava's haha. wel verwarrend...quote:
had je jezelf ook gezien in die ava van talitha? je stond er 2 x in, die ene met die fles en dildo in andere hand en alleen een sport/tennis-bh aan vond ik persoonlijk het leukst!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:47 schreef Lobasca het volgende:
COMPLIMENTEN VOOR NACHTZUSTER!!!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had je jezelf ook gezien in die ava van talitha? je stond er 2 x in, die ene met die fles en dildo in andere hand en alleen een sport/tennis-bh aan vond ik persoonlijk het leukst!
Ja, alles goed...na een halve avond dozen pakken. Maar ehm, je zag het knipoogje hopelijk wel? Was een cynisch grapje, ok, misschien op het randje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ooh, nee, hoeft niet, hoor. komt allemaal wel goed...![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:52 schreef Talitha het volgende:
Wie had dit nummer laatst hier gepost? Ik vind het wel een mooi nummer.
http://nl.youtube.com/watch?v=OWIVi_Oa4as
Jij denkt dat FOK-headquarters bepalen of Leandra hier wel of niet komt posten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Leandra komt wel terug, zo niet, dan gaan er wat scalpels met dhl naar fok-headquartes![]()
Bij je vriend de doodgraver?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, alles goed...na een halve avond dozen pakken. Maar ehm, je zag het knipoogje hopelijk wel? Was een cynisch grapje, ok, misschien op het randje?
Als Leandra het zat is, stopt Fok vanzelfquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij denkt dat FOK-headquarters bepalen of Leandra hier wel of niet komt posten?
Mwah, of ze hier niet komt posten welquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij denkt dat FOK-headquarters bepalen of Leandra hier wel of niet komt posten?
Mea Culpaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen vrienden......
Geeft niet, ik heb wel een paar vriendinnen..........komt best goed allemaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Mea Culpa![]()
Bij je bekende de doodgraver?![]()
Zoiets zei iemand laatst tegen mij. Dat ik iets moest doen en anders maar niet meer wakker moest worden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, alles goed...na een halve avond dozen pakken. Maar ehm, je zag het knipoogje hopelijk wel? Was een cynisch grapje, ok, misschien op het randje?
Dat is het verband met "een halve avond dozen pakken"?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb wel een paar vriendinnen..........komt best goed allemaal![]()
Raar soort humor is dat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoiets zei iemand laatst tegen mij. Dat ik iets moest doen en anders maar niet meer wakker moest worden.Was als grapje bedoeld ja.
![]()
Oké, daar heb je een punt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Mwah, of ze hier niet komt posten wel![]()
ja weet ik toch...zelfs al nam ik je serieus zou ik het niet erg vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie moet ik nu weer op z'n bek timmeren?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoiets zei iemand laatst tegen mij. Dat ik iets moest doen en anders maar niet meer wakker moest worden.Was als grapje bedoeld ja.
![]()
natasha beddingfield zelluf!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:52 schreef Talitha het volgende:
Wie had dit nummer laatst hier gepost? Ik vind het wel een mooi nummer.
http://nl.youtube.com/watch?v=OWIVi_Oa4as
Ik wilde het tussen "" zetten, maar ja, ik zat net al op het randje, dus dacht ik "Laat maar"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:01 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is het verband met "een halve avond dozen pakken"?![]()
Ja, het zweet blank op m'n voorhoofd.....maar ik heb mij afgespoeld na die tijd!! (is nogal een item in de COS)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja weet ik toch...zelfs al nam ik je serieus zou ik het niet erg vinden.
toe maar, meerdere dozen tegelijk![]()
Ik vond het zelf wel wat onvriendelijk klinken en heb dat ook tegen de jongeman in kwestie gezegd.quote:
Maar heb je ook getangd. Dát is nogal een item op de streams.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het zweet blank op m'n voorhoofd.....maar ik heb mij afgespoeld na die tijd!! (is nogal een item in de COS)
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie moet ik nu weer op z'n bek timmeren?!![]()
Lieve Disana, er valt niet zoveel meer te tangen....wat nog staat is 4 mm lang. Ik kan hooguit mijn borsthaar in de tang nemen, maar dat scoort zowieso niet.......ik loop namelijk niet als butlers half naakt rond op mijn werk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar heb je ook getangd. Dát is nogal een item op de streams.
Neem dan extensionsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieve Disana, er valt niet zoveel meer te tangen....wat nog staat is 4 mm lang. Ik kan hooguit mijn borsthaar in de tang nemen, maar dat scoort zowieso niet.......ik loop namelijk niet als butlers half naakt rond op mijn werk.
Degene die dit topic heeft gestart mag van mij wel op zijn bek timmeren...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie moet ik nu weer op z'n bek timmeren?!![]()
Ik dacht dat ze Heidi heette?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
natasha beddingfield zelluf!
Borsthaar moet je harsen, en anders doen wij het wel voor jequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieve Disana, er valt niet zoveel meer te tangen....wat nog staat is 4 mm lang. Ik kan hooguit mijn borsthaar in de tang nemen, maar dat scoort zowieso niet.......ik loop namelijk niet als butlers half naakt rond op mijn werk.
Nee, dat blijft mooi staan en mijn witte sokken doe ik ook niet wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Borsthaar moet je harsen, en anders doen wij het wel voor je![]()
Zit niet zo te vloeken jijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:13 schreef AtheistArmy het volgende:
Degene die dit topic heeft gestart mag van mij wel op zijn bek timmeren...
Dit is toch gvd niet het Libelle forum.
ja, lobasca op den radio ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het zweet blank op m'n voorhoofd.....maar ik heb mij afgespoeld na die tijd!! (is nogal een item in de COS)
Ja, dat is een optie, moet ik daarvoor DGK in? Of kun jij dat goedkoop regelen? En, hebben ze die ook in grijze haarkleuren?quote:
Nee, het libelleforum is hier: http://www.libelle.nl nu met verbeterde zwaaismiliesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:13 schreef AtheistArmy het volgende:
[..]
Degene die dit topic heeft gestart mag van mij wel op zijn bek timmeren...
Dit is toch gvd niet het Libelle forum.
Hoi Veulenquote:
Je houdt ze ook aan tijdens de seks?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat blijft mooi staan en mijn witte sokken doe ik ook niet weg
Ik zou Stanley de warmborstige kapper nemen. En dan zou ik voor kastanjebruin gaan, en als alles erin zit, wordt het geheel geverfd. Neem er flink veel zodat je elke dag lekker lang moet borstelen. Oh, en vergeet niet een tang te kopen en veel vet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is een optie, moet ik daarvoor DGK in? Of kun jij dat goedkoop regelen? En, hebben ze die ook in grijze haarkleuren?
Je doet het goed joh, maar de baas is hier de baas. Laat het van je afglijden, het is maar een fokking forum. Geniet van het leven.....het duurt maar even!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:17 schreef akveor het volgende:
-niet hier-
Veulen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zit niet zo te vloeken jij [afbeelding]
Volgens mij mankeert er aan jouw OPs over het algemeen vrij weinig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:17 schreef akveor het volgende:
-niet de juiste plaats voor dit-
Nee, dan doe ik ze omquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je houdt ze ook aan tijdens de seks?![]()
Die regels kloppen wel, ze staan in het faq topicquote:
Weet je wat, ik doe gewoon lekker helemaal niets.........ik vind mijzelf prima, op een zestigtal punten na.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou Stanley de warmborstige kapper nemen. En dan zou ik voor kastanjebruin gaan, en als alles erin zit, wordt het geheel geverfd. Neem er flink veel zodat je elke dag lekker lang moet borstelen. Oh, en vergeet niet een tang te kopen en veel vet.
Als hij je naam niet genoemd had, was het bericht hier dan wel okay geweest?? Dan was het IMHO niets meer geweest dan een stukje info winnen bij medeusers??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:21 schreef Petre het volgende:
akveor, een PM is een privé-bericht. Die bespreek je niet hier. Je mag me gerust pmmen, of een ander DGK-modje, maar bespreken hier gaat niet.
Ik denk dat het tijd wordt dat wij eens een keer gaan daten....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Om? Je polsen en de rand van het bed?![]()
Noem er eens een paar, dan zal ik wel beoordelen of het echt zo droef met je is gesteldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je wat, ik doe gewoon lekker helemaal niets.........ik vind mijzelf prima, op een zestigtal punten na.
Nee dat doet hij met zijn witte kniekousen, die zijn langerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Om? Je polsen en de rand van het bed?![]()
We willen graag beide. Open dus een nieuwe COS. Schrijf OP volgt en maak dan rustig even een leuk tekstje. Geen OP is pas toegestaan als er helemaal niemand iets opent, waarbij de grens gelegd is op 5 minuten. Gewoon om het duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:17 schreef akveor het volgende:
-nop-
Ben je oud, kaal en vertoon je gelijkenissen met een hangbuikzwijntje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt dat wij eens een keer gaan daten....
5 minuten zonder cos?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Die regels kloppen wel, ze staan in het faq topic![]()
Die OP is er voor mensen die later een beetje (snel) op de hoogte willen raken. Na 5 minuten mogen ook de minder schrijflustigen zich aan een COS wagen![]()
Ik betwijfel of er geklaagd is. Er zijn momenteel hulpmods aktief, en die zien natuurlijk graag dat alles volgens de regels gaat.
Mijn excuses dat je naam vermeld stond (Ik hou van open en eerlijkeheid) Je had ook alleen je naam weg kunnen halen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:21 schreef Petre het volgende:
akveor, een PM is een privé-bericht. Die bespreek je niet hier. Je mag me gerust pmmen, of een ander DGK-modje, maar bespreken hier gaat niet.
Het einde van de wereld!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
5 minuten zonder cos? [afbeelding]
Wordt een vies verhaal.......misschien laat ik ooit iets losquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Noem er eens een paar, dan zal ik wel beoordelen of het echt zo droef met je is gesteld![]()
Ik persoonlijk absoluut niet, over het algemeen doe je enorm je best een fatsoenlijke OP neer te zetten, en ik kan me voorstellen dat het er in de haast (als het druk, druk, druk is op de streams) een keer tussendoor schiet. Het is vervelend dat je gelijk een reprimande hebt gekregen omdat je het normaal wel doet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Mijn excuses dat je naam vermeld stond (Ik hou van open en eerlijkeheid) Je had ook alleen je naam weg kunnen halen.
En ik mag hier gerust vragen of mensen zich ergeren aan mijn OP's.
Als ze gewoon wat had gevraagd over het openen van een COS was het prima. Maar een PM, of (delen van) de inhoud bespreek je niet op het forum tenzij je er toestemming voor hebt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij je naam niet genoemd had, was het bericht hier dan wel okay geweest?? Dan was het IMHO niets meer geweest dan een stukje info winnen bij medeusers??
Daar ben ik het mee eens. Ik ben een beetje verbaasd dat je vraag is weggehaald.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Mijn excuses dat je naam vermeld stond (Ik hou van open en eerlijkeheid) Je had ook alleen je naam weg kunnen halen.
En ik mag hier gerust vragen of mensen zich ergeren aan mijn OP's.
Stokoud....de dagen moe, impotent en arm.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ben je oud, kaal en vertoon je gelijkenissen met een hangbuikzwijntje?
He, bah. Nu begrijp ik waarom Jaap je favoriet isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wordt een vies verhaal.......misschien laat ik ooit iets los
Klinkt als de ideale man, zit ik nooit lang mee opgescheeptquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stokoud....de dagen moe, impotent en arm.
Hehe, het kwartje valtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
He, bah. Nu begrijp ik waarom Jaap je favoriet is![]()
![]()
Hijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef Petre het volgende:
[..]
Als ze gewoon wat had gevraagd over het openen van een COS was het prima. Maar een PM, of (delen van) de inhoud bespreek je niet op het forum tenzij je er toestemming voor hebt.
Niet dat het zo'n ramp is, maar we beginnen er liever niet aan.
SHE'S BACK!!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik persoonlijk absoluut niet, over het algemeen doe je enorm je best een fatsoenlijke OP neer te zetten, en ik kan me voorstellen dat het er in de haast (als het druk, druk, druk is op de streams) een keer tussendoor schiet. Het is vervelend dat je gelijk een reprimande hebt gekregen omdat je het normaal wel doet.
Lekker laten gaan, shit happens, en alle shit wordt op dit moment keihard aangepakt, en dan wil het wel eens gebeuren dat iemand die normaal aan alle kanten z'n best doet ook een tikje meekrijgt![]()
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:31 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Klinkt als de ideale man, zit ik nooit lang mee opgescheept![]()
Ik geef direkt toe dat ik niet de snuggerste benquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hehe, het kwartje valt
Snap ik, maar knip dan even je naam weg of 1 regel. De vraag is legitiem. Of stuur persoon een pm en laat hem het zelf weg editten. Dit valt gewoon in de categorie foutje bedankt en iedereen heeft in z'n leven recht op een paar fouten die ze zelf mogen herstellen. Vind je ook niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:32 schreef Petre het volgende:
akveor, ik heb geen commentaar op jou of je manier van posten, maar wat Veulen zegt. Omdat de COS niet zo heel lekker loopt letten we gewoon meer op. That's all.
En Veulen, zie mijn reactie hierboven. PM's van mods bespreek je simpelweg niet op het forum, welk topic het dan ook is.
Waar iedereen bij is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil je er over praten?
Je hebt daar helemaal gelijk in. Persoonlijk zou ik overigens als mod (ben het gelukkig niet) dat (bovenstaande tekst) ook niet melden in een CS maar even per PM.....en nee, deze opmerking is niet lullig bedoelt. Jullie hebben het zwaar genoeg met al die meningen en al die mensen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:32 schreef Petre het volgende:
akveor, ik heb geen commentaar op jou of je manier van posten, maar wat Veulen zegt. Omdat de COS niet zo heel lekker loopt letten we gewoon meer op. That's all.
En Veulen, zie mijn reactie hierboven. PM's van mods bespreek je simpelweg niet op het forum, welk topic het dan ook is.
Het was ongeveer een weekje, ik weet niet of dat nog zo is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:37 schreef Cahir het volgende:
Hoever loopt de TV achter op de Steams?
We vertellen het echt niet verder! Je kunt het rustig doen....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:38 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Waar iedereen bij is?![]()
![]()
Oh shit, ik heb dit topic zelf geopend![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:38 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Waar iedereen bij is?![]()
![]()
Oh shit, ik heb dit topic zelf geopend![]()
I just typ to say I Love youquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
For the moment....
Kwestie van prioriteiten stellen
We vertellen het écht niet verderquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We vertellen het echt niet verder! Je kunt het rustig doen....
Jullie niet natuurlijk, maar al die meelurkers vertrouw ik voor geen millimeterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
hoihoi!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
For the moment....
Kutpuber van je een nachtzoentje gegeven, voor hem gezongen en ingestopt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
For the moment....
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kutpuber van je een nachtzoentje gegeven, voor hem gezongen en ingestopt?
ja, vertelluh!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij houden die wel in de peiling.......je bent echt in vertrouwde handenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:43 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jullie niet natuurlijk, maar al die meelurkers vertrouw ik voor geen millimeter![]()
wilde net naar bed gaan en zat te pm-en met loslobos, toen kwam jij. helemaal blij benne we nuquote:
Als ik het dus goed begrijp, dan kom jij hier enkel en alleen voor Leandra en zijn wij gewoon ballast en/opf vulling?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wilde net naar bed gaan en zat te pm-en met loslobos, toen kwam jij. helemaal blij benne we nu![]()
En voor ik het weet heeft mijn verhaal een lemming in R&P of ONZ zeker?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij houden die wel in de peiling.......je bent echt in vertrouwde handen![]()
En Lobasca, let dan toch opquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik het dus goed begrijp, dan kom jij hier enkel en alleen voor Leandra en zijn wij gewoon ballast en/opf vulling?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik het dus goed begrijp, dan kom jij hier enkel en alleen voor Leandra en zijn wij gewoon ballast en/opf vulling?![]()
nee joh, ik vond het al raar dat je gisteren ontbrak in de show-slet. dacht dat je een 'vieze' pm naar leandra had gestuurd of zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat die WJ maar schuiven joh, wij redden ons wel toch?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
pm-copy paste het naar al je vrinden van deze nacht!!??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En voor ik het weet heeft mijn verhaal een lemming in R&P of ONZ zeker?![]()
Tssssss NMNS PM't heel keurig!!! Shame on you WJquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, ik vond het al raar dat je gisteren ontbrak in de show-slet. dacht dat je een 'vieze' pm naar leandra had gestuurd of zo![]()
Right. wanneer open jij een fotoboekquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Laat die WJ maar schuiven joh, wij redden ons wel toch?!
Nee dank je, voor je het weet word ik ook beticht van een PM-groepjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pm-copy paste het naar al je vrinden van deze nacht!!??![]()
Neeee, zo ben ik helemaal niet! Hoe kom je op het idee? We hebben het over de opvoeding van ons kind in wording gehad. Ik wil geen kroegtijger, maar zij, zij gebruikt het als excuus om zelf de kroeg in te duiken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, ik vond het al raar dat je gisteren ontbrak in de show-slet. dacht dat je een 'vieze' pm naar leandra had gestuurd of zo![]()
en liefst samen met grootoudertjes on the sidequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als moeder niet wilt, pakt 'ie dochter, of andersom...![]()
![]()
Nou ja "redden" is niet echt "zat eten". Een beetje meer positieve insteek zou ik wel waarderen. Zeker gezien die witte sokken van mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Laat die WJ maar schuiven joh, wij redden ons wel toch?!
Op zijn Huubs; "Als het maar een hartklopping heeft, en anders als het nog maar warm is".quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en liefst samen met grootoudertjes on the side![]()
Kroegtijgerschap is genetisch bepaald, je wist waar je aan begonquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeee, zo ben ik helemaal niet! Hoe kom je op het idee? We hebben het over de opvoeding van ons kind in wording gehad. Ik wil geen kroegtijger, maar zij, zij gebruikt het als excuus om zelf de kroeg in te duiken.
Nou, dat is wel een beetje het probleem! Dat weet ik dus bijna nooitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kroegtijgerschap is genetisch bepaald, je wist waar je aan begon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |