Zoiets zei iemand laatst tegen mij. Dat ik iets moest doen en anders maar niet meer wakker moest worden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, alles goed...na een halve avond dozen pakken. Maar ehm, je zag het knipoogje hopelijk wel? Was een cynisch grapje, ok, misschien op het randje?
Dat is het verband met "een halve avond dozen pakken"?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb wel een paar vriendinnen..........komt best goed allemaal![]()
Raar soort humor is dat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoiets zei iemand laatst tegen mij. Dat ik iets moest doen en anders maar niet meer wakker moest worden.Was als grapje bedoeld ja.
![]()
Oké, daar heb je een punt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Mwah, of ze hier niet komt posten wel![]()
ja weet ik toch...zelfs al nam ik je serieus zou ik het niet erg vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, alles goed...na een halve avond dozen pakken. Maar ehm, je zag het knipoogje hopelijk wel? Was een cynisch grapje, ok, misschien op het randje?
Wie moet ik nu weer op z'n bek timmeren?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoiets zei iemand laatst tegen mij. Dat ik iets moest doen en anders maar niet meer wakker moest worden.Was als grapje bedoeld ja.
![]()
natasha beddingfield zelluf!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:52 schreef Talitha het volgende:
Wie had dit nummer laatst hier gepost? Ik vind het wel een mooi nummer.
http://nl.youtube.com/watch?v=OWIVi_Oa4as
Ik wilde het tussen "" zetten, maar ja, ik zat net al op het randje, dus dacht ik "Laat maar"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:01 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is het verband met "een halve avond dozen pakken"?![]()
Ja, het zweet blank op m'n voorhoofd.....maar ik heb mij afgespoeld na die tijd!! (is nogal een item in de COS)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja weet ik toch...zelfs al nam ik je serieus zou ik het niet erg vinden.
toe maar, meerdere dozen tegelijk![]()
Ik vond het zelf wel wat onvriendelijk klinken en heb dat ook tegen de jongeman in kwestie gezegd.quote:
Maar heb je ook getangd. Dát is nogal een item op de streams.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het zweet blank op m'n voorhoofd.....maar ik heb mij afgespoeld na die tijd!! (is nogal een item in de COS)
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie moet ik nu weer op z'n bek timmeren?!![]()
Lieve Disana, er valt niet zoveel meer te tangen....wat nog staat is 4 mm lang. Ik kan hooguit mijn borsthaar in de tang nemen, maar dat scoort zowieso niet.......ik loop namelijk niet als butlers half naakt rond op mijn werk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar heb je ook getangd. Dát is nogal een item op de streams.
Neem dan extensionsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieve Disana, er valt niet zoveel meer te tangen....wat nog staat is 4 mm lang. Ik kan hooguit mijn borsthaar in de tang nemen, maar dat scoort zowieso niet.......ik loop namelijk niet als butlers half naakt rond op mijn werk.
Degene die dit topic heeft gestart mag van mij wel op zijn bek timmeren...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie moet ik nu weer op z'n bek timmeren?!![]()
Ik dacht dat ze Heidi heette?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
natasha beddingfield zelluf!
Borsthaar moet je harsen, en anders doen wij het wel voor jequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieve Disana, er valt niet zoveel meer te tangen....wat nog staat is 4 mm lang. Ik kan hooguit mijn borsthaar in de tang nemen, maar dat scoort zowieso niet.......ik loop namelijk niet als butlers half naakt rond op mijn werk.
Nee, dat blijft mooi staan en mijn witte sokken doe ik ook niet wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Borsthaar moet je harsen, en anders doen wij het wel voor je![]()
Zit niet zo te vloeken jijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:13 schreef AtheistArmy het volgende:
Degene die dit topic heeft gestart mag van mij wel op zijn bek timmeren...
Dit is toch gvd niet het Libelle forum.
ja, lobasca op den radio ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het zweet blank op m'n voorhoofd.....maar ik heb mij afgespoeld na die tijd!! (is nogal een item in de COS)
Ja, dat is een optie, moet ik daarvoor DGK in? Of kun jij dat goedkoop regelen? En, hebben ze die ook in grijze haarkleuren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |