nee, was flauwe grap. ik ben gewoon jaloers omdat niemand op mij zitten te wachten, behoudens de belastingdienst dan..quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch geen sexlevenverhaal!![]()
Is gewoon zo schattig![]()
Jammer dat Leandra weg is.quote:
Moet je nooit te hard roepen, ik ken hier een doodgraver, die kan iedereen gebruiken. Zal ik even informerenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, was flauwe grap. ik ben gewoon jaloers omdat niemand op mij zitten te wachten, behoudens de belastingdienst dan..![]()
hoi, alles goed?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je nooit te hard roepen, ik ken hier een doodgraver, die kan iedereen gebruiken. Zal ik even informeren
Liefquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
ben wel blij met m'n opgeleukte ava en vond die ava-actie in tlitha's av ook heel leuk.heb je dat al teruggekeken lobaskont?
wel lief van nachtzuster. er hangt wel iets mysterieus om haar heen. wie is ze? fill me in..
ooh, nee, hoeft niet, hoor. komt allemaal wel goed...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je nooit te hard roepen, ik ken hier een doodgraver, die kan iedereen gebruiken. Zal ik even informeren
Leandra komt wel terug, zo niet, dan gaan er wat scalpels met dhl naar fok-headquartesquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer dat Leandra weg is.Maar gelukkig ben jij weer onverwacht opgedoken.
![]()
![]()
jij was ook lekker bezig met die ava's haha. wel verwarrend...quote:
had je jezelf ook gezien in die ava van talitha? je stond er 2 x in, die ene met die fles en dildo in andere hand en alleen een sport/tennis-bh aan vond ik persoonlijk het leukst!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:47 schreef Lobasca het volgende:
COMPLIMENTEN VOOR NACHTZUSTER!!!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had je jezelf ook gezien in die ava van talitha? je stond er 2 x in, die ene met die fles en dildo in andere hand en alleen een sport/tennis-bh aan vond ik persoonlijk het leukst!
Ja, alles goed...na een halve avond dozen pakken. Maar ehm, je zag het knipoogje hopelijk wel? Was een cynisch grapje, ok, misschien op het randje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ooh, nee, hoeft niet, hoor. komt allemaal wel goed...![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:52 schreef Talitha het volgende:
Wie had dit nummer laatst hier gepost? Ik vind het wel een mooi nummer.
http://nl.youtube.com/watch?v=OWIVi_Oa4as
Jij denkt dat FOK-headquarters bepalen of Leandra hier wel of niet komt posten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Leandra komt wel terug, zo niet, dan gaan er wat scalpels met dhl naar fok-headquartes![]()
Bij je vriend de doodgraver?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, alles goed...na een halve avond dozen pakken. Maar ehm, je zag het knipoogje hopelijk wel? Was een cynisch grapje, ok, misschien op het randje?
Als Leandra het zat is, stopt Fok vanzelfquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij denkt dat FOK-headquarters bepalen of Leandra hier wel of niet komt posten?
Mwah, of ze hier niet komt posten welquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij denkt dat FOK-headquarters bepalen of Leandra hier wel of niet komt posten?
Mea Culpaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen vrienden......
Geeft niet, ik heb wel een paar vriendinnen..........komt best goed allemaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Mea Culpa![]()
Bij je bekende de doodgraver?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |