Ja, alles goed...na een halve avond dozen pakken. Maar ehm, je zag het knipoogje hopelijk wel? Was een cynisch grapje, ok, misschien op het randje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ooh, nee, hoeft niet, hoor. komt allemaal wel goed...![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:52 schreef Talitha het volgende:
Wie had dit nummer laatst hier gepost? Ik vind het wel een mooi nummer.
http://nl.youtube.com/watch?v=OWIVi_Oa4as
Jij denkt dat FOK-headquarters bepalen of Leandra hier wel of niet komt posten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Leandra komt wel terug, zo niet, dan gaan er wat scalpels met dhl naar fok-headquartes![]()
Bij je vriend de doodgraver?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, alles goed...na een halve avond dozen pakken. Maar ehm, je zag het knipoogje hopelijk wel? Was een cynisch grapje, ok, misschien op het randje?
Als Leandra het zat is, stopt Fok vanzelfquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij denkt dat FOK-headquarters bepalen of Leandra hier wel of niet komt posten?
Mwah, of ze hier niet komt posten welquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij denkt dat FOK-headquarters bepalen of Leandra hier wel of niet komt posten?
Mea Culpaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen vrienden......
Geeft niet, ik heb wel een paar vriendinnen..........komt best goed allemaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Mea Culpa![]()
Bij je bekende de doodgraver?![]()
Zoiets zei iemand laatst tegen mij. Dat ik iets moest doen en anders maar niet meer wakker moest worden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, alles goed...na een halve avond dozen pakken. Maar ehm, je zag het knipoogje hopelijk wel? Was een cynisch grapje, ok, misschien op het randje?
Dat is het verband met "een halve avond dozen pakken"?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb wel een paar vriendinnen..........komt best goed allemaal![]()
Raar soort humor is dat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoiets zei iemand laatst tegen mij. Dat ik iets moest doen en anders maar niet meer wakker moest worden.Was als grapje bedoeld ja.
![]()
Oké, daar heb je een punt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Mwah, of ze hier niet komt posten wel![]()
ja weet ik toch...zelfs al nam ik je serieus zou ik het niet erg vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie moet ik nu weer op z'n bek timmeren?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoiets zei iemand laatst tegen mij. Dat ik iets moest doen en anders maar niet meer wakker moest worden.Was als grapje bedoeld ja.
![]()
natasha beddingfield zelluf!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:52 schreef Talitha het volgende:
Wie had dit nummer laatst hier gepost? Ik vind het wel een mooi nummer.
http://nl.youtube.com/watch?v=OWIVi_Oa4as
Ik wilde het tussen "" zetten, maar ja, ik zat net al op het randje, dus dacht ik "Laat maar"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:01 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is het verband met "een halve avond dozen pakken"?![]()
Ja, het zweet blank op m'n voorhoofd.....maar ik heb mij afgespoeld na die tijd!! (is nogal een item in de COS)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja weet ik toch...zelfs al nam ik je serieus zou ik het niet erg vinden.
toe maar, meerdere dozen tegelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |