Succes, geluk en wijsheidquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga ook slapen.was even een kleine crisis, waarin ik blijkbaar mijn schoonouders niet gefeliciteerd heb (ik ben me van geen kwaad bewust, maar het kan heel goed, was een beetje chaotisch) en dat ik nu dus een hekel aan ze heb?
kortom, ik ben het good old zwarte schaap...![]()
welterusten, en tot morgen..![]()
![]()
quote:
de kreupele tuinman uit kornwerderzand?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb maar één relatieprobleem...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef Lobasca het volgende:
Dan gebruik je eerst de jackpotverdubbelaar maar en dan kun je terugkomenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef Lobasca het volgende:
hidi, zat al uur te wachten op een antwoord, kom ik hier, ben je me helemaal vergeten...terwijl vannacht zo speciaal was..toch?quote:
is dat die trailertrashwijk waar jij woont?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de kreupele tuinman uit kornwerderzand?![]()
Bedankt ik vind hem mooiquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, en je kunt meerdere topics tegelijk volgen.
[afbeelding] [afbeelding]
ja maar.... het is wel één heeeeeeeel groot probleemquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:24 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan gebruik je eerst de jackpotverdubbelaar maar en dan kun je terugkomen![]()
haha, nee, dat is een sort of dorp op de afsluitdijk waar tijdens 2ew-oorlog een relletje was, dacht ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
is dat die trailertrashwijk waar jij woont?![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hidi, zat al uur te wachten op een antwoord, kom ik hier, ben je me helemaal vergeten...terwijl vannacht zo speciaal was..toch?
21 ex. btw, actuallyquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja maar.... het is wel één heeeeeeeel groot probleem![]()
30cm
hij moest is weten wat je allemaal op fok deelt over jullie sexlevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef mootie het volgende:
*gossiemomentje*
Mijn vriendje belt net uit de auto: Schat? Ik hoorde net op de radio: Dit is voor de vriend van Mootje, ze houdt heel veel van je. Ik denk ik bel even, hoeveel mensen noemen zichzelf nou Mootje.
Ik: Euuuuuhm...... elke vrouw in Nederland die Moniek/Monique heet? En elke man die Mohammed heet?
Hij: Oh...
(mootje is mijn gamingnick)
Wat een schatje is het toch![]()
Is toch geen sexlevenverhaal!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hij moest is weten wat je allemaal op fok deelt over jullie sexleven![]()
Dat is idd een heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot probleem, wil je het met ons delen??quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja maar.... het is wel één heeeeeeeel groot probleem![]()
30cm
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is idd een heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot probleem, wil je het met ons delen??![]()
Moet je er wel nieuwe batt in doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is idd een heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot probleem, wil je het met ons delen??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |