Je doet het goed joh, maar de baas is hier de baas. Laat het van je afglijden, het is maar een fokking forum. Geniet van het leven.....het duurt maar even!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:17 schreef akveor het volgende:
-niet hier-
Veulen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zit niet zo te vloeken jij [afbeelding]
Volgens mij mankeert er aan jouw OPs over het algemeen vrij weinig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:17 schreef akveor het volgende:
-niet de juiste plaats voor dit-
Nee, dan doe ik ze omquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je houdt ze ook aan tijdens de seks?![]()
Die regels kloppen wel, ze staan in het faq topicquote:
Weet je wat, ik doe gewoon lekker helemaal niets.........ik vind mijzelf prima, op een zestigtal punten na.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou Stanley de warmborstige kapper nemen. En dan zou ik voor kastanjebruin gaan, en als alles erin zit, wordt het geheel geverfd. Neem er flink veel zodat je elke dag lekker lang moet borstelen. Oh, en vergeet niet een tang te kopen en veel vet.
Als hij je naam niet genoemd had, was het bericht hier dan wel okay geweest?? Dan was het IMHO niets meer geweest dan een stukje info winnen bij medeusers??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:21 schreef Petre het volgende:
akveor, een PM is een privé-bericht. Die bespreek je niet hier. Je mag me gerust pmmen, of een ander DGK-modje, maar bespreken hier gaat niet.
Ik denk dat het tijd wordt dat wij eens een keer gaan daten....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Om? Je polsen en de rand van het bed?![]()
Noem er eens een paar, dan zal ik wel beoordelen of het echt zo droef met je is gesteldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je wat, ik doe gewoon lekker helemaal niets.........ik vind mijzelf prima, op een zestigtal punten na.
Nee dat doet hij met zijn witte kniekousen, die zijn langerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Om? Je polsen en de rand van het bed?![]()
We willen graag beide. Open dus een nieuwe COS. Schrijf OP volgt en maak dan rustig even een leuk tekstje. Geen OP is pas toegestaan als er helemaal niemand iets opent, waarbij de grens gelegd is op 5 minuten. Gewoon om het duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:17 schreef akveor het volgende:
-nop-
Ben je oud, kaal en vertoon je gelijkenissen met een hangbuikzwijntje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt dat wij eens een keer gaan daten....
5 minuten zonder cos?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Die regels kloppen wel, ze staan in het faq topic![]()
Die OP is er voor mensen die later een beetje (snel) op de hoogte willen raken. Na 5 minuten mogen ook de minder schrijflustigen zich aan een COS wagen![]()
Ik betwijfel of er geklaagd is. Er zijn momenteel hulpmods aktief, en die zien natuurlijk graag dat alles volgens de regels gaat.
Mijn excuses dat je naam vermeld stond (Ik hou van open en eerlijkeheid) Je had ook alleen je naam weg kunnen halen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:21 schreef Petre het volgende:
akveor, een PM is een privé-bericht. Die bespreek je niet hier. Je mag me gerust pmmen, of een ander DGK-modje, maar bespreken hier gaat niet.
Het einde van de wereld!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
5 minuten zonder cos? [afbeelding]
Wordt een vies verhaal.......misschien laat ik ooit iets losquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Noem er eens een paar, dan zal ik wel beoordelen of het echt zo droef met je is gesteld![]()
Ik persoonlijk absoluut niet, over het algemeen doe je enorm je best een fatsoenlijke OP neer te zetten, en ik kan me voorstellen dat het er in de haast (als het druk, druk, druk is op de streams) een keer tussendoor schiet. Het is vervelend dat je gelijk een reprimande hebt gekregen omdat je het normaal wel doet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Mijn excuses dat je naam vermeld stond (Ik hou van open en eerlijkeheid) Je had ook alleen je naam weg kunnen halen.
En ik mag hier gerust vragen of mensen zich ergeren aan mijn OP's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |