Ik zal je morgen het resultaat melden hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Probeer eens vanavond, 100 % succes, sowieso.![]()
Maar Dimitri is zo sterk weet nix...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Marrije het volgende:
Huub: ik zou die roos pakken, m in tig stukken breken en in zijn gezicht gooien
Regie doet nog ff een streampie op de roos![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Nadia staat echt te soppen nu, mannen die om haar 'vechten'. Ze gaat zo vast hijgen.
Die houdt het echt niet droog vanavondquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Nadia staat echt te soppen nu, mannen die om haar 'vechten'. Ze gaat zo vast hijgen.
Ik hou eigenlijk helemaal niet van bloemen maar ook niet van vuitton tassen. Nu zijn witte rozen wel heel actueel.quote:
Onmiddellijk dumpen als je vent niet eens voor je wil vechten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Marrije het volgende:
'hij wil je wijf versieren
Dat is de juiste typering Huub
nu staat ze al vast met een grote grijns terwijl het jongetje waar ze elke nacht mee speelt volkomen afgezeken wordt. Lekker loyaal wijf moet ik zeggenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Laat lekker gaan, er is weer actie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:29 schreef schatje het volgende:
Niet zo schreeuwen Huub.
irritant hequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:29 schreef schatje het volgende:
Niet zo schreeuwen Huub.
Inside mannentaal... dat had je niet mogen horen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Marrije het volgende:
'hij wil je wijf versieren
Dat is de juiste typering Huub
en gaat haar rechterbeen optillen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Wat zijn dellies?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
irritant heik doe een break, ff wat dellies frituren
![]()
Wederom een discussie NU AL gewonnen door Dennis !!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef Meganog het volgende:
Dennis nu tegen Huub: 'Ik spuug op jou en op je kikkerbek. Je wordt steeds lelijker".
Meer meerquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Inside mannentaal... dat had je niet mogen horen...![]()
Scherpquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:31 schreef schatje het volgende:
Wat is Dimitri scherp zeg.
Ik zeg nog anderhalf uur nix en dan neemt Dimitri z'n plaats in.... Mag nix vrijdag terugkomen als tijdelijke butler omdat ie nog een verhaallijntje met Nadia heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:31 schreef schatje het volgende:
Wat is Dimitri scherp zeg.
Ik wil hem als tijdelijke miljonair.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef noekje het volgende:
[..]
en gaat haar rechterbeen optillen...![]()
zeg eens eerlijk...........geniet jij nu niet heeeeeel erg?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wederom een discussie NU AL gewonnen door Dennis !!
Beetje jammer alleen dat Dennis zo'n vertekend zelfbeeld heeftquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
gelukkig ben jij dat wel aan die tampeloeres van je, poppiequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nu staat ze al vast met een grote grijns terwijl het jongetje waar ze elke nacht mee speelt volkomen afgezeken wordt. Lekker loyaal wijf moet ik zeggen
nou jammer van die streamlock dan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef farceman het volgende:
Dit is zo genieten , eindelijk dat ook Brian eens partij tegen Nix durft te kiezen
Nu dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef Darklight het volgende:
streamlock zometeen
Hmmmm apart, dan is ie voor Dennis, want ik denk niet dat Brian zich door Dennis para laat maken.quote:
Dat is inderdaad een erg goed argument. Scherp opgemerkt van Nix!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef Darklight het volgende:
streamlock zometeen
Ik vind het SCHITTEREND om Huub te zien beven en bibberenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zeg eens eerlijk...........geniet jij nu niet heeeeeel erg?
frikandelletjes, 2 stuks, op een wit bolletje met mayo/ketchup en uitjesquote:
tampeloeres? poppie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelukkig ben jij dat wel aan die tampeloeres van je, poppie![]()
Yep.. pammetje voor Brian.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef Darklight het volgende:
streamlock zometeen
Daar stel ik me nou iets heel anders bij voor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelukkig ben jij dat wel aan die tampeloeres van je, poppie![]()
Volgens mij is Brian meer tegen Nix geweest dan met hem hoor..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef farceman het volgende:
Dit is zo genieten , eindelijk dat ook Brian eens partij tegen Nix durft te kiezen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vind het SCHITTEREND om Huub te zien beven en bibberen![]()
Boos, hij gaf ff z'n mening...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef Meganog het volgende:
Brian boos is een automatische streamlock.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef mazaru het volgende:
eenhonderdste van een seconde voor de streamlock![]()
[afbeelding]
Misschien naar De Witte Bergen, hij was zoooooo overstuur.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:37 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix is weg
Verdomd. Was me niet eens opgevallen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:37 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix is weg
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef tipsch het volgende:
hee kuthuub, ff een beetje dimmen. geschreeuw
Maar waarom??quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Ik kijk er alleen maar naar, hij is te jong voor mequote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Verdomd. Was me niet eens opgevallen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef noekje het volgende:
[..]
en gaat haar rechterbeen optillen...![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:40 schreef farceman het volgende:
Ze ligt vanavond toch weer bij Nix in bed , ze is nl. dommer en geiler dan Amanda en copycat van haar
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef ELdudeness het volgende:
Dennis is wordt getoneelhaakt denk ik.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:41 schreef pullup het volgende:
Dennix is agressief geworden tijdens die streamlock dat kan niet anders
Je hoeft er ook niet gelijk mee te trouwen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk er alleen maar naar, hij is te jong voor me
Hij is de tips alweer vergetenquote:
Ook door mij.. from the beginning...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:42 schreef Meganog het volgende:
Dennis wordt door iedereen uitgelachen.
een mispussyquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:42 schreef farceman het volgende:
Wat een miscast die Nix
Nee, het was gewoon een verhitte discussie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:41 schreef pullup het volgende:
Dennix is agressief geworden tijdens die streamlock dat kan niet anders
Zou er in zo'n streamlock echt een gast naar binnen lopen met aanwijzingen. Wat ieder standpuntis in de discussie enzo? Zou wel gekkenwerk zijn .quote:
Nadia speelt gewoon de onbegrepenen ik vind dat zo,n dom wijf, ik dacht dat ik geen groter hekel in de kooi had als Huub, maar Nadia spant de kroon met Dennis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:41 schreef ELdudeness het volgende:
Die gluiperds proberen Nadia en Dennis tegen elkaar op te spelen.
Dom als ze daar in trappen.
Voel je niets vanquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk er alleen maar naar, hij is te jong voor me
probleem met Nix is dat hij mensen niet uit laten praten...dus als je wat tegen hem zegt lult hij er doorheen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:41 schreef maril het volgende:
Wat zeiden Brain en Dennis dan tegen elkaar dat ze zo kwaad werden?(sorry heb geen streams aan)
Je kijkt naar DGK weet je, alles kan daar .quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Zou er in zo'n streamlock echt een gast naar binnen lopen met aanwijzingen. Wat ieder standpuntis in de discussie enzo? Zou wel gekkenwerk zijn .
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef farceman het volgende:
Huub laat het nu eens aan Brian over!
Die moet nu ruzie met niks krijgen niet jij, jij hebt dat al
Ik meende toch vlak nadat de streams weer aangingen op te kunnen maken dat hij iets moet hebben gedaan, maar kan het idd niet hard makenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon een verhitte discussie.
Er was verder niets aan de hand.
Ik ook Pullup het gesprek ging erover, en op de vloer is iets gegooidquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik meende toch vlak nadat de streams weer aangingen op te kunnen maken dat hij iets moet hebben gedaan, maar kan het idd niet hard maken
Toch zegt hij eigenlijk nixquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef tutjehola het volgende:
Wow, ik kom net thuis, ik weet niet waar het over gaat, maar Nixs zegt in een minuut meer als de hele kooi tijd. Schrik ervan!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef tipsch het volgende:
Ik vind dat Dennis best goed stand houdt tegen al dit geweld. Niet onplezierig om te zien
Die is mooiquote:
Om straks weer te vervallen in passief gedrag.... Hij moet nu wel maar blijft geen initatief tonen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef tipsch het volgende:
Ik vind dat Dennis best goed stand houdt tegen al dit geweld. Niet onplezierig om te zien
Ik nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:47 schreef blomst het volgende:
En wie ligt er straks weer Dennix op te geilen?
Not my cup of tea either..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:51 schreef ELdudeness het volgende:
![]()
![]()
Die dimitri vindt ik echt een creep.
Voor lul? Hij praat zichzelf er goed uit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:51 schreef pasjesjen het volgende:
Omg dennix zet zich echt voor lul zo
ik vind hem heel zwakquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Voor lul? Hij praat zichzelf er goed uit.
Ik snap niet wat iedereen tegen Dennis heeft.
Ik meen het wel, het gebash komt van alle kanten en ik vraag me eigenlijk nog steeds af waar ze zich mee bemoeien. Hij blijft best rustig. Jammer dat hij niet wat meer doet in het spel. En dan denk ik niet aan ouderwetste terror.quote:
Sorry hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
De alom beruchte Denniks terror.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
nix doet nu heel erg kinderachtig door Huub steeds flauw te onderbreken...
jij noemt dit er goed uitpraten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook achter, maar het was een openbaring, ik zet de streams aan en ik hoor Nixs, en lang!quote:
Wat valt er niet aan te snappen als iedereen het overduidelijk beschrijft al sinds die sukkel in DGK zitquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:49 schreef mspoez het volgende:
Brian: in de gevangenis zijn sigaretten betaalmiddel
In de gevangenis?
5 CP zei Huub net.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef akveor het volgende:
Zou Huub echt 50CP aan Brian hebben betaalt voor de sigaretten? Lijkt me onwaarschijnlijk.
Dat deugt bij hem niet... over zijn looks maar te zwijgenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk...toch?![]()
Dat is juist het rare, je ziet Nix, je hoort Nix en toch hoor je Nix...wat ie ook zegt...het blijft Nix...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook achter, maar het was een openbaring, ik zet de streams aan en ik hoor Nixs, en lang!![]()
Rokje waar?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:55 schreef mspoez het volgende:
Ik vind dat rokje van amanda zó lekker.
Waar komt dit verhaal vandaan dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef akveor het volgende:
Zou Huub echt 50CP aan Brian hebben betaalt voor de sigaretten? Lijkt me onwaarschijnlijk.
Hij ziet er wel zo uit, dat hij niet deugt!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nogmaals bevestigd dat die jongen totaal niet deugt..
Wat een bullshit, iedereen weet dat of je moet uit een ei zijn gekropen dan gaat er inderdaad wel eea aan je voorbij waar je zelf niet direct mee te maken hebtquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nogmaals bevestigd dat die jongen totaal niet deugt..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef ericahysterica het volgende:
amanda gaat verhaal halen bij brian of HIJ wel eerlijk is ............en natuurlijk zegt brian dat hij eerlijk is naar haar......hij liegt nl nooit tegen haar zegt hij
Het is 5 en Huub vertelt dit vanavond al 2 keer.... wat er van waar is weet ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar komt dit verhaal vandaan dan?
quote:
Ok, totaal gemist dus, thanxquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is 5 en Huub vertelt dit vanavond al 2 keer.... wat er van waar is weet ik niet.
Het lijkt op een riem en het zit meteen onder het shirt....helpt dat?quote:
ze vergeet gewoon om in de spiegel te kijken!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:58 schreef pasjesjen het volgende:
nada staat lekker af te luisteren beneden
hij is nu al slimmer als Denniks.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
Dimitri zegt nog maar eens dat Dennix totaal geen toevoeging is voor het programma.
Het personeel speelt een grote rol in het spel, kijk naar José en Herma.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef ELdudeness het volgende:
Wat loopt die Dimitri nou te zeiken, die gast is Butler. Waar bemoeit ie zich mee die vuile glad jakker.
Is waarschijnlijk in opdracht van achter, net als die roos. Alsof die van Dimitri zelf komtquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef ELdudeness het volgende:
Wat loopt die Dimitri nou te zeiken, die gast is Butler. Waar bemoeit ie zich mee die vuile glad jakker.
Amanda loopt de laatste tijd liever in servetjes...de naam jurkje is al teveel...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat ding wat op een riem lijkt
Gescript , het kan niet andersquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het personeel speelt een grote rol in het spel, kijk naar José en Herma.
Precies, met jou kan het vaak wel eens zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Het gebrek aan gentlemangedrag van Dennis wordt blootgelegd.
En Dennis houdt zich prima staande.
Haar 'jurkjes' zijn tuniekjes die normaliter met een legging eronder gedragen moeten wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Amanda loopt de laatste tijd liever in servetjes...de naam jurkje is al teveel...
'quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef maril het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het knaop vind dat Dennis zoich niet laat uitdagen, en hij is tot op heden dat ik dit schrijf rustig in zijn praten en dat kan ik niet van de anderen zeggen die maken zich druk zeg om wat, niets.
Denniks roept altijd dat Lieke Huub gebruikt voor back up. Dus logisch dat ze het nu omdraaien en hem er mee confronteren dat hij Nadia neukt om in de villa te blijven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:01 schreef ELdudeness het volgende:
Ze pakken Dennis nu met zijn allen op niets.
Dennis gebruikt Nadia als back up dat is toch logisch.
Uitermate zwak dit van die bewoners.
Hij is net al een keer naar achteren getrokken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef maril het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het knaop vind dat Dennis zoich niet laat uitdagen, en hij is tot op heden dat ik dit schrijf rustig in zijn praten en dat kan ik niet van de anderen zeggen die maken zich druk zeg om wat, niets.
Dat doen ze daar allemaalquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:03 schreef Soho het volgende:
[..]
Denniks roept altijd dat Lieke Huub gebruikt voor back up. Dus logisch dat ze het nu omdraaien en hem er mee confronteren dat hij Nadia neukt om in de villa te blijven.
Heerlijk dat gebrek aan zelfreflectie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:05 schreef ericahysterica het volgende:
Amanda: je drukt het niet goed uit hoe je het zegt het komt niet goed over
Dit was dodelijk voor Dennisquote:
Hij heeft toch schijt aan die kikkerquote:
Dennis moet wel hard roepen om boven Huub uit te komen. Ik vind het wel geloofwaardig overkomen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:06 schreef schatje het volgende:
Hoe harder Dennis roept dat het hem geen ene moer interesseert wat Huub zegt, des te ongeloofwaardig het klinkt.
Ben ik de enige hier die jouw caps een verschrikking vind met je nickname+datum zo prominent aanwezig als een soort megagrote neonlettersquote:
Jaap wil graag blomst op zijn buik?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die jouw caps een verschrikking vind met je nickname+datum zo prominent aanwezig als een soort megagrote neonletters![]()
Dit is ivm het betrappen van Jaap op het stiekum eten, zodat de caps naar de FEBO gestuurd kunnen worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die jouw caps een verschrikking vind met je nickname+datum zo prominent aanwezig als een soort megagrote neonletters![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jaap wil graag blomst op zijn buik?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |