Nee, het was gewoon een verhitte discussie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:41 schreef pullup het volgende:
Dennix is agressief geworden tijdens die streamlock dat kan niet anders
Zou er in zo'n streamlock echt een gast naar binnen lopen met aanwijzingen. Wat ieder standpuntis in de discussie enzo? Zou wel gekkenwerk zijn .quote:
Nadia speelt gewoon de onbegrepenen ik vind dat zo,n dom wijf, ik dacht dat ik geen groter hekel in de kooi had als Huub, maar Nadia spant de kroon met Dennis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:41 schreef ELdudeness het volgende:
Die gluiperds proberen Nadia en Dennis tegen elkaar op te spelen.
Dom als ze daar in trappen.
Voel je niets vanquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk er alleen maar naar, hij is te jong voor me
probleem met Nix is dat hij mensen niet uit laten praten...dus als je wat tegen hem zegt lult hij er doorheen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:41 schreef maril het volgende:
Wat zeiden Brain en Dennis dan tegen elkaar dat ze zo kwaad werden?(sorry heb geen streams aan)
Je kijkt naar DGK weet je, alles kan daar .quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Zou er in zo'n streamlock echt een gast naar binnen lopen met aanwijzingen. Wat ieder standpuntis in de discussie enzo? Zou wel gekkenwerk zijn .
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef farceman het volgende:
Huub laat het nu eens aan Brian over!
Die moet nu ruzie met niks krijgen niet jij, jij hebt dat al
Ik meende toch vlak nadat de streams weer aangingen op te kunnen maken dat hij iets moet hebben gedaan, maar kan het idd niet hard makenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon een verhitte discussie.
Er was verder niets aan de hand.
Ik ook Pullup het gesprek ging erover, en op de vloer is iets gegooidquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik meende toch vlak nadat de streams weer aangingen op te kunnen maken dat hij iets moet hebben gedaan, maar kan het idd niet hard maken
Toch zegt hij eigenlijk nixquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef tutjehola het volgende:
Wow, ik kom net thuis, ik weet niet waar het over gaat, maar Nixs zegt in een minuut meer als de hele kooi tijd. Schrik ervan!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef tipsch het volgende:
Ik vind dat Dennis best goed stand houdt tegen al dit geweld. Niet onplezierig om te zien
Die is mooiquote:
Om straks weer te vervallen in passief gedrag.... Hij moet nu wel maar blijft geen initatief tonen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef tipsch het volgende:
Ik vind dat Dennis best goed stand houdt tegen al dit geweld. Niet onplezierig om te zien
Ik nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:47 schreef blomst het volgende:
En wie ligt er straks weer Dennix op te geilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |