Not my cup of tea either..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:51 schreef ELdudeness het volgende:
![]()
![]()
Die dimitri vindt ik echt een creep.
Voor lul? Hij praat zichzelf er goed uit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:51 schreef pasjesjen het volgende:
Omg dennix zet zich echt voor lul zo
ik vind hem heel zwakquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Voor lul? Hij praat zichzelf er goed uit.
Ik snap niet wat iedereen tegen Dennis heeft.
Ik meen het wel, het gebash komt van alle kanten en ik vraag me eigenlijk nog steeds af waar ze zich mee bemoeien. Hij blijft best rustig. Jammer dat hij niet wat meer doet in het spel. En dan denk ik niet aan ouderwetste terror.quote:
Sorry hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
De alom beruchte Denniks terror.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
nix doet nu heel erg kinderachtig door Huub steeds flauw te onderbreken...
jij noemt dit er goed uitpraten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook achter, maar het was een openbaring, ik zet de streams aan en ik hoor Nixs, en lang!quote:
Wat valt er niet aan te snappen als iedereen het overduidelijk beschrijft al sinds die sukkel in DGK zitquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:49 schreef mspoez het volgende:
Brian: in de gevangenis zijn sigaretten betaalmiddel
In de gevangenis?
5 CP zei Huub net.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef akveor het volgende:
Zou Huub echt 50CP aan Brian hebben betaalt voor de sigaretten? Lijkt me onwaarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |