Not my cup of tea either..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:51 schreef ELdudeness het volgende:
![]()
![]()
Die dimitri vindt ik echt een creep.
Voor lul? Hij praat zichzelf er goed uit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:51 schreef pasjesjen het volgende:
Omg dennix zet zich echt voor lul zo
ik vind hem heel zwakquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Voor lul? Hij praat zichzelf er goed uit.
Ik snap niet wat iedereen tegen Dennis heeft.
Ik meen het wel, het gebash komt van alle kanten en ik vraag me eigenlijk nog steeds af waar ze zich mee bemoeien. Hij blijft best rustig. Jammer dat hij niet wat meer doet in het spel. En dan denk ik niet aan ouderwetste terror.quote:
Sorry hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
De alom beruchte Denniks terror.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
nix doet nu heel erg kinderachtig door Huub steeds flauw te onderbreken...
jij noemt dit er goed uitpraten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook achter, maar het was een openbaring, ik zet de streams aan en ik hoor Nixs, en lang!quote:
Wat valt er niet aan te snappen als iedereen het overduidelijk beschrijft al sinds die sukkel in DGK zitquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:49 schreef mspoez het volgende:
Brian: in de gevangenis zijn sigaretten betaalmiddel
In de gevangenis?
5 CP zei Huub net.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef akveor het volgende:
Zou Huub echt 50CP aan Brian hebben betaalt voor de sigaretten? Lijkt me onwaarschijnlijk.
Dat deugt bij hem niet... over zijn looks maar te zwijgenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk...toch?![]()
Dat is juist het rare, je ziet Nix, je hoort Nix en toch hoor je Nix...wat ie ook zegt...het blijft Nix...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook achter, maar het was een openbaring, ik zet de streams aan en ik hoor Nixs, en lang!![]()
Rokje waar?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:55 schreef mspoez het volgende:
Ik vind dat rokje van amanda zó lekker.
Waar komt dit verhaal vandaan dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef akveor het volgende:
Zou Huub echt 50CP aan Brian hebben betaalt voor de sigaretten? Lijkt me onwaarschijnlijk.
Hij ziet er wel zo uit, dat hij niet deugt!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nogmaals bevestigd dat die jongen totaal niet deugt..
Wat een bullshit, iedereen weet dat of je moet uit een ei zijn gekropen dan gaat er inderdaad wel eea aan je voorbij waar je zelf niet direct mee te maken hebtquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nogmaals bevestigd dat die jongen totaal niet deugt..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef ericahysterica het volgende:
amanda gaat verhaal halen bij brian of HIJ wel eerlijk is ............en natuurlijk zegt brian dat hij eerlijk is naar haar......hij liegt nl nooit tegen haar zegt hij
Het is 5 en Huub vertelt dit vanavond al 2 keer.... wat er van waar is weet ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar komt dit verhaal vandaan dan?
quote:
Ok, totaal gemist dus, thanxquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is 5 en Huub vertelt dit vanavond al 2 keer.... wat er van waar is weet ik niet.
Het lijkt op een riem en het zit meteen onder het shirt....helpt dat?quote:
ze vergeet gewoon om in de spiegel te kijken!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:58 schreef pasjesjen het volgende:
nada staat lekker af te luisteren beneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |