Ik zal je morgen het resultaat melden hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Probeer eens vanavond, 100 % succes, sowieso.![]()
Maar Dimitri is zo sterk weet nix...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Marrije het volgende:
Huub: ik zou die roos pakken, m in tig stukken breken en in zijn gezicht gooien
Regie doet nog ff een streampie op de roos![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Nadia staat echt te soppen nu, mannen die om haar 'vechten'. Ze gaat zo vast hijgen.
Die houdt het echt niet droog vanavondquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Nadia staat echt te soppen nu, mannen die om haar 'vechten'. Ze gaat zo vast hijgen.
Ik hou eigenlijk helemaal niet van bloemen maar ook niet van vuitton tassen. Nu zijn witte rozen wel heel actueel.quote:
Onmiddellijk dumpen als je vent niet eens voor je wil vechten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Marrije het volgende:
'hij wil je wijf versieren
Dat is de juiste typering Huub
nu staat ze al vast met een grote grijns terwijl het jongetje waar ze elke nacht mee speelt volkomen afgezeken wordt. Lekker loyaal wijf moet ik zeggenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Laat lekker gaan, er is weer actie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:29 schreef schatje het volgende:
Niet zo schreeuwen Huub.
irritant hequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:29 schreef schatje het volgende:
Niet zo schreeuwen Huub.
Inside mannentaal... dat had je niet mogen horen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Marrije het volgende:
'hij wil je wijf versieren
Dat is de juiste typering Huub
en gaat haar rechterbeen optillen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Wat zijn dellies?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
irritant heik doe een break, ff wat dellies frituren
![]()
Wederom een discussie NU AL gewonnen door Dennis !!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef Meganog het volgende:
Dennis nu tegen Huub: 'Ik spuug op jou en op je kikkerbek. Je wordt steeds lelijker".
Meer meerquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Inside mannentaal... dat had je niet mogen horen...![]()
Scherpquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:31 schreef schatje het volgende:
Wat is Dimitri scherp zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |