Ik zal je morgen het resultaat melden hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Probeer eens vanavond, 100 % succes, sowieso.![]()
Maar Dimitri is zo sterk weet nix...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Marrije het volgende:
Huub: ik zou die roos pakken, m in tig stukken breken en in zijn gezicht gooien
Regie doet nog ff een streampie op de roos![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Nadia staat echt te soppen nu, mannen die om haar 'vechten'. Ze gaat zo vast hijgen.
Die houdt het echt niet droog vanavondquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Nadia staat echt te soppen nu, mannen die om haar 'vechten'. Ze gaat zo vast hijgen.
Ik hou eigenlijk helemaal niet van bloemen maar ook niet van vuitton tassen. Nu zijn witte rozen wel heel actueel.quote:
Onmiddellijk dumpen als je vent niet eens voor je wil vechten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Marrije het volgende:
'hij wil je wijf versieren
Dat is de juiste typering Huub
nu staat ze al vast met een grote grijns terwijl het jongetje waar ze elke nacht mee speelt volkomen afgezeken wordt. Lekker loyaal wijf moet ik zeggenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Laat lekker gaan, er is weer actie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:29 schreef schatje het volgende:
Niet zo schreeuwen Huub.
irritant hequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:29 schreef schatje het volgende:
Niet zo schreeuwen Huub.
Inside mannentaal... dat had je niet mogen horen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Marrije het volgende:
'hij wil je wijf versieren
Dat is de juiste typering Huub
en gaat haar rechterbeen optillen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Wat zijn dellies?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
irritant heik doe een break, ff wat dellies frituren
![]()
Wederom een discussie NU AL gewonnen door Dennis !!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef Meganog het volgende:
Dennis nu tegen Huub: 'Ik spuug op jou en op je kikkerbek. Je wordt steeds lelijker".
Meer meerquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Inside mannentaal... dat had je niet mogen horen...![]()
Scherpquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:31 schreef schatje het volgende:
Wat is Dimitri scherp zeg.
Ik zeg nog anderhalf uur nix en dan neemt Dimitri z'n plaats in.... Mag nix vrijdag terugkomen als tijdelijke butler omdat ie nog een verhaallijntje met Nadia heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:31 schreef schatje het volgende:
Wat is Dimitri scherp zeg.
Ik wil hem als tijdelijke miljonair.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef noekje het volgende:
[..]
en gaat haar rechterbeen optillen...![]()
zeg eens eerlijk...........geniet jij nu niet heeeeeel erg?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wederom een discussie NU AL gewonnen door Dennis !!
Beetje jammer alleen dat Dennis zo'n vertekend zelfbeeld heeftquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
gelukkig ben jij dat wel aan die tampeloeres van je, poppiequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nu staat ze al vast met een grote grijns terwijl het jongetje waar ze elke nacht mee speelt volkomen afgezeken wordt. Lekker loyaal wijf moet ik zeggen
nou jammer van die streamlock dan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef farceman het volgende:
Dit is zo genieten , eindelijk dat ook Brian eens partij tegen Nix durft te kiezen
Nu dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef Darklight het volgende:
streamlock zometeen
Hmmmm apart, dan is ie voor Dennis, want ik denk niet dat Brian zich door Dennis para laat maken.quote:
Dat is inderdaad een erg goed argument. Scherp opgemerkt van Nix!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef Darklight het volgende:
streamlock zometeen
Ik vind het SCHITTEREND om Huub te zien beven en bibberenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zeg eens eerlijk...........geniet jij nu niet heeeeeel erg?
frikandelletjes, 2 stuks, op een wit bolletje met mayo/ketchup en uitjesquote:
tampeloeres? poppie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelukkig ben jij dat wel aan die tampeloeres van je, poppie![]()
Yep.. pammetje voor Brian.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef Darklight het volgende:
streamlock zometeen
Daar stel ik me nou iets heel anders bij voor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelukkig ben jij dat wel aan die tampeloeres van je, poppie![]()
Volgens mij is Brian meer tegen Nix geweest dan met hem hoor..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef farceman het volgende:
Dit is zo genieten , eindelijk dat ook Brian eens partij tegen Nix durft te kiezen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vind het SCHITTEREND om Huub te zien beven en bibberen![]()
Boos, hij gaf ff z'n mening...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef Meganog het volgende:
Brian boos is een automatische streamlock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |