hij is nu al slimmer als Denniks.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
Dimitri zegt nog maar eens dat Dennix totaal geen toevoeging is voor het programma.
Het personeel speelt een grote rol in het spel, kijk naar José en Herma.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef ELdudeness het volgende:
Wat loopt die Dimitri nou te zeiken, die gast is Butler. Waar bemoeit ie zich mee die vuile glad jakker.
Is waarschijnlijk in opdracht van achter, net als die roos. Alsof die van Dimitri zelf komtquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef ELdudeness het volgende:
Wat loopt die Dimitri nou te zeiken, die gast is Butler. Waar bemoeit ie zich mee die vuile glad jakker.
Amanda loopt de laatste tijd liever in servetjes...de naam jurkje is al teveel...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat ding wat op een riem lijkt
Gescript , het kan niet andersquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het personeel speelt een grote rol in het spel, kijk naar José en Herma.
Precies, met jou kan het vaak wel eens zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Het gebrek aan gentlemangedrag van Dennis wordt blootgelegd.
En Dennis houdt zich prima staande.
Haar 'jurkjes' zijn tuniekjes die normaliter met een legging eronder gedragen moeten wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Amanda loopt de laatste tijd liever in servetjes...de naam jurkje is al teveel...
'quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef maril het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het knaop vind dat Dennis zoich niet laat uitdagen, en hij is tot op heden dat ik dit schrijf rustig in zijn praten en dat kan ik niet van de anderen zeggen die maken zich druk zeg om wat, niets.
Denniks roept altijd dat Lieke Huub gebruikt voor back up. Dus logisch dat ze het nu omdraaien en hem er mee confronteren dat hij Nadia neukt om in de villa te blijven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:01 schreef ELdudeness het volgende:
Ze pakken Dennis nu met zijn allen op niets.
Dennis gebruikt Nadia als back up dat is toch logisch.
Uitermate zwak dit van die bewoners.
Hij is net al een keer naar achteren getrokken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef maril het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het knaop vind dat Dennis zoich niet laat uitdagen, en hij is tot op heden dat ik dit schrijf rustig in zijn praten en dat kan ik niet van de anderen zeggen die maken zich druk zeg om wat, niets.
Dat doen ze daar allemaalquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:03 schreef Soho het volgende:
[..]
Denniks roept altijd dat Lieke Huub gebruikt voor back up. Dus logisch dat ze het nu omdraaien en hem er mee confronteren dat hij Nadia neukt om in de villa te blijven.
Heerlijk dat gebrek aan zelfreflectie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:05 schreef ericahysterica het volgende:
Amanda: je drukt het niet goed uit hoe je het zegt het komt niet goed over
Dit was dodelijk voor Dennisquote:
Hij heeft toch schijt aan die kikkerquote:
Dennis moet wel hard roepen om boven Huub uit te komen. Ik vind het wel geloofwaardig overkomen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:06 schreef schatje het volgende:
Hoe harder Dennis roept dat het hem geen ene moer interesseert wat Huub zegt, des te ongeloofwaardig het klinkt.
Ben ik de enige hier die jouw caps een verschrikking vind met je nickname+datum zo prominent aanwezig als een soort megagrote neonlettersquote:
Jaap wil graag blomst op zijn buik?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die jouw caps een verschrikking vind met je nickname+datum zo prominent aanwezig als een soort megagrote neonletters![]()
Dit is ivm het betrappen van Jaap op het stiekum eten, zodat de caps naar de FEBO gestuurd kunnen worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die jouw caps een verschrikking vind met je nickname+datum zo prominent aanwezig als een soort megagrote neonletters![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |