Slapers in Simplon: (quote:Inschatting kosten
grote slaapzaal 13,00 persoon/nacht
toeristenbelasting 1,50 persoon/nacht
Iedereen betaald ongeveer 15 euro borg p.p. (ligt aan het aantal personen dat blijft slapen).
Krijg je zondag terug.
Mogelijkheden
Overnachtingen op de grote slaapzaal zijn exclusief ontbijt en beddengoed. Wil je wel gebruik maken van beddengoed of ontbijt dan gelden daarvoor de volgende meerprijzen:
ontbijt 4,50 persoon/dag
laken- en dekenset 2,50 p.p
Zijn er mensen die willen ontbijten??
DUS let op.... geen beddengoed aanwezig! Eigen slaapzak, laken, deken, vuilniszak... meenemen of even doorgeven dat je 2,50 gaat betalen
En Rob Halford dan ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als je niet van metal houdt ben je homo ja![]()
![]()
Jij gaat gewoon lekker met de rest meelopen achter Yvonne en Remlof aan. Zo hoort dat op een meet, is mij verteld.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:52 schreef TheSorrow het volgende:
Maarre, ff ontopic
Stel we komen daar rond 2 uur aan.... dan ga je ff een half uurtje met iedereen chillen, en daarna was ik van plan om richting een shoppa te gaan, mensen die zin hebben om mee te gaan?En dan rond een uurtje of 6 richting een vreettent, en daarna bij dat café chillen?
Dan mogen ze me wel een aardig geldbedrag betalen wil dat gaan gebeurenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon lekker met de rest meelopen achter Yvonne en Remlof aan. Zo hoort dat op een meet, is mij verteld.
En wat nou als ik jou plotseling mee een steegje in sleur en je even verwen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon lekker met de rest meelopen achter Yvonne en Remlof aan. Zo hoort dat op een meet, is mij verteld.
Ik ben er pas 's avonds.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:56 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En wat nou als ik jou plotseling mee een steegje in sleur en je even verwen?
Hoor je dat TS ?quote:
Jaa, het ziet er naar uit dat dit jongetje een hete doch pijnlijke nacht wil gaan beleven, dat kan allemaal geregeld wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hoor je dat TS ?
Hij nodigt je uit om smiddags bij hem thuis langs te komen
Ik had wat meer van je verwacht!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef ChipsZak. het volgende:
tvp
Iets als "Haaj!"?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik had wat meer van je verwacht!
*Live op FOK! TV*quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jaa, het ziet er naar uit dat dit jongetje een hete doch pijnlijke nacht wil gaan beleven, dat kan allemaal geregeld worden!
Scared?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:03 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat ik toch maar een kamer voor mezelf neem
Natuurlijk niet, we vallen gewoon met de deur in huis daar, we nemen het hele hotel overquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, dat Simplonjongerenhotel, zit daar nog een leeftijdsgrens aan het woord 'jongeren'?
meer 'goedkoop' verder geen leeftijdsgrens...quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, dat Simplonjongerenhotel, zit daar nog een leeftijdsgrens aan het woord 'jongeren'?
Sorry.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik had wat meer van je verwacht!
Jawel... je postte veel geil materiaalquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:16 schreef enter het volgende:
[..]
redelijk brak, vannacht was ik wel normaal toch?
Gedaanquote:
hehehequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jawel... je postte veel geil materiaal![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:14 schreef TheSorrow het volgende:
Natuurlijk niet, we vallen gewoon met de deur in huis daar, we nemen het hele hotel over
Tof dat je komt
Er was wel zon hier vanmiddag toen ik nog op bed lag, toen ik eruiteindelijk uit was alleen maar bewolktquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:19 schreef enter het volgende:
ZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZON
Daar bedoel ik ook doorfeesten mee hoor, gewoon gezellig kletsen en lachenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik heb op zich genoeg slaapplek in Groningen, maar het lijkt me een leuke groep mensen in dat jongerenhotel en ik ben best voor nog even doorfeesten als we al in bed liggen
(eh, daar bedoel ik minder mee dan er staat
meer in het kader van lachen, kletsen en dergelijke) En ik wilde het aantal vrouwen daar wat opschroeven.
Wil dan trouwens ook beddengoed en ontbijtGeen zin te zeulen voor die 2,50
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:20 schreef enter het volgende:
ChipsZak voor Tom foto is echt te schattig!!
Lief van r hequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:20 schreef enter het volgende:
ChipsZak voor Tom foto is echt te schattig!!
Je staat er bijquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Daar bedoel ik ook doorfeesten mee hoor, gewoon gezellig kletsen en lachen
Ik zal eens kijken of ik de OP nog aan kan passen
Ja, vind ik welquote:
Eens!quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]Dat verdient wel een dikke
op de meet
Dus je komt ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef freecell het volgende:
Mijn huis is op kruipafstand
quote:
Als het kan, ik er de volgende dag niet idioot vroeg uit moet en we allebei zin hebben, komen we wrs wel even lang jaquote:
Ik neem een kopie van de OP meequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow neemt een lijstje mee met daarop de mensen aan wie hij allemaal bier beloofd heeft
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow neemt een lijstje mee met daarop de mensen aan wie hij allemaal bier beloofd heeft
Oraal of rectaal?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben eventjes mijn maag legen op het toilet
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef freecell het volgende:
Armbandje: check. Alleen niet als ikga rennen of als het écht vloekt bij mijn kleren.
Jaina probeert hem steeds af te doen bij me. Dat kan ik blijkbaar zelf niet en zij wéét toch hoe vervelend dat ding zit?
Ah, ik wilde bijna gaan klagen, maar dit maakt alles goed!quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vind trouwens dat WurM wel een biertje verdient voor het aanpassen van de Wiki steedsDie krijg je bij deze van mij
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Ah, ik wilde bijna gaan klagen, maar dit maakt alles goed!
Ook op de meet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:42 schreef enter het volgende:
Van mij krijg je een kusje!
Het handige natuurlijk is dat als je moe bent of er vroeg uit wilt dat je lekker vroeg weer naar huis kanquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:29 schreef freecell het volgende:
Als het kan, ik er de volgende dag niet idioot vroeg uit moet en we allebei zin hebben, komen we wrs wel even lang ja
Ikkwam juist op de metal afquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:48 schreef Afwazig het volgende:
Rot op met je metal.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Ah, ik wilde bijna gaan klagen, maar dit maakt alles goed!
Ik pas, sorryquote:
Ik zei niet dat ik meet zou passenquote:
Dan is t goedquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:53 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik meet zou passen.
hahaha okquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:33 schreef WurM het volgende:
Zou iemand mij af en toe een PM willen sturen als de OP weer is aangepast? Dan blijven zowel wiki als OP up-to-date.
pussydeluxe... het meest veelzijdige stukje vlees.... pdlquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:30 schreef enter het volgende:
Ik heb trek in kip.
Dat vraagt om een feestjequote:
Oehquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:Noa toch
Vriendin van mij
Ik zo; Ben je nog steeds gestopt met roken?
Noa; Jaaa, goed he?
Ik zo; Ja.
Noa; Ik heb er alleen gisteren wel 1 gehad
Ikzo; Dus je bent niet meer gestopt?
Zij zo; Wel voor een groot deel.
Raspatat ftwquote:
Denk je wel aan je lijn?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:30 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Een frikandel én een broodje kroket.
Jaquote:
Nou nouquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:30 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Een frikandel én een broodje kroket.
Ik heb al gegetenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:35 schreef TheSorrow het volgende:
Dat betekent dat je een ongeldige keuze gemaakt hebt, nu krijg je helemaal nix te vreten!
Kaassoufle is op zich ook wel te doen, als het moet...quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:35 schreef TheSorrow het volgende:
En kom op zeg, kipcornDat is net zoiets als een
kaassouflé
![]()
Een kaassouflé is anders ook best wel lekker hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:35 schreef TheSorrow het volgende:
En kom op zeg, kipcornDat is net zoiets als een
kaassouflé
![]()
Ja, mits hertog jan, palm, heineken of grolsch.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:38 schreef TheSorrow het volgende:
Nee
Maarja smaken verschillen hè, ik zie het maar door de vingers voor deze keer
Brechtje, jij drinkt ook vast wel bier?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:39 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja, mits hertog jan, palm, heineken of grolsch leffe.![]()
*Geeft Fristiquote:
Ik ga meequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:45 schreef outsidr het volgende:
Is er trouwens iets van een tent in de buurt of iets anders dergelijks waar ik zonder vragen achter een drumstel ken zitten om ff te knallen ?
Ik ken niet een weekend zonder me drumstel
Tonika.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:45 schreef outsidr het volgende:
Is er trouwens iets van een tent in de buurt of iets anders dergelijks waar ik zonder vragen achter een drumstel ken zitten om ff te knallen ?
Ik ken niet een weekend zonder me drumstel
Neequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik ga meeDan mag je ff wat Dying Fetus drums laten horen
YAAAHHAAAARRR !!quote:
http://youtube.com/watch?v=DsDY5YRO5pQquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:50 schreef TheSorrow het volgende:
Maar daar wordt mn plasser stijf van, toe nou
Geef mij maar wiet inplaats van een biertje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:43 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow heeft al een aardig lijstje aan wie hij drinken gaat geven
Is goed, dan smoken we wel ff een dampie samen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:52 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Geef mij maar wiet inplaats van een biertje.
Ik val bijna in slaapquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:52 schreef outsidr het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=DsDY5YRO5pQ
Jeff Porcaro > all
Nee, ik blijf áltijd bij Armageddonquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Is goed, dan smoken we wel ff een dampie samen?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:54 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, ik blijf áltijd bij ArmageddonDus arma is er ook bij.
Ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]Die mag ook gerust meesmoken hoor
Zoek maar eens op Vinnie Colaiuta en Buddy Rich.quote:
Ik ben luiquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Vinnie Colaiuta en Buddy Rich.
Vinnie is een fusion, jazz drummer.
Buddy is een jazz drummer pur sang.
Deze 2 blasten de drummer van Dying Fetus er met gemak uit
Buddy is overigens 1 van de eerste drummers op deze aardkloot die bizar snel met 1 hand single strokes kon uitvoeren, wat uiteraard kan resulteren in blasts mocht je dat wil spelen
Besides... veel deathmetal drummers kijken af bij jazz drummers/artiesten/nummers/albums
Nou omdat jij het bentquote:
Laat r eens zien danquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik heb de ideale vrouw voor je gevonden Tom!
Liefquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nou omdat jij het bent
http://youtube.com/watch?v=mQwBdHsVGag
Buddy Rich
Lekkerdingquote:
Prrrt, wat spammen jullie gek!quote:
Mja er is niet veel anders te doen dan spammenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Prrrt, wat spammen jullie gek!
Gewoon een heel topic verder in een paar uurtjes!!
Maar ik ben even roken en wat buitenlucht happen.
Je hebt gelijk, vanaf 3 minuten is het best vetquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nou omdat jij het bent
http://youtube.com/watch?v=mQwBdHsVGag
Buddy Rich
Vanaf 3 minuten wordt het pas voor je interessant TS...
Tenzij je van Jazz houdt
holy shit jij bent creapy.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:17 schreef McKillem het volgende:
Nog 40 Dagen?
Dat zou geen probleem moeten zijn.
Count me in! Misschien krijg ik mijn vriendin ook wel zo gek om te komen.
Metal.Patat
Het werkt.quote:
Metalquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het werkt.Maar ik ben niet eng hoor.
Ik ben een lief onschuldig metalheadje die een hamster als huisdier heeft.
Ik zal er dan om 14:00 uur zijn, maar ik blijf niet slapen. (i think)quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:17 schreef McKillem het volgende:
Nog 40 Dagen?
Dat zou geen probleem moeten zijn.
Count me in!
Metal.Patat
Jij hebt altijd zo'n fucking vrolijke PI. Volgens mij ga je die zelfs gebruiken als je vertelt dat ik je aids heb gegeven.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:01 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga maar es ff gamen op de PS2, heb m eindelijk weer thuis staan.... Fijne avond allemaal, tot morgenavond
Doe ze de groetenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Morgen avond ben ik waarschijnlijk bieren met JDude en Kuukske
neequote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Vandaag weer even naar Noorderzon
Gaan er nog meer Groningers?
Ik ga zo suikerspin halenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Vandaag weer even naar Noorderzon
Gaan er nog meer Groningers?
Wat heb je gekregen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb mijn verjaardagscadeau van mijn ouders net gekregen. Morgen jarig
Ik weet nooit wat ik wil, omdat ik alles al hebquote:
Is wel zo handig met haren wassen, dan kan ik zonder problemen mn kop droogmaken en blijf ik niet achter mn piercing hangenquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen!
Haaj Enter
@Tom; Waarom zou je ook je conch uitdoen tijdens t douchen dan?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:19 schreef Isabeau het volgende:
... leuke groep mensen ... nog even doorfeesten ... in bed liggen ... ik wilde het aantal vrouwen daar wat opschroeven.
Wat denk jij danquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Gaan we dan zowaar gewoon echt een leuke meeting krijgen?
Ah, 'conch' heeft te maken met haar/piercing. Ik dacht al dat het iets anaals wasquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Is wel zo handig met haren wassen, dan kan ik zonder problemen mn kop droogmaken en blijf ik niet achter mn piercing hangenMn industrial doe ik ook altijd uit met haren wassen
kunnen wij ook niet blijven pitten WurM? Ik heb geen zin om bob te zijnquote:
Liever nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:31 schreef QuoRocks het volgende:
[..]
kunnen wij ook niet blijven pitten WurM? Ik heb geen zin om bob te zijn [afbeelding]
Neuh, in Groningen heeft toch iedereen HIV.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik meld me ook
Dan hoef ik het nog niet te krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:35 schreef QuoRocks het volgende:
[..]
Neuh, in Groningen heeft toch iedereen HIV.
Was jij niet die van die tieten op tv?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik meld me ook
ik ontken allesquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:55 schreef opa het volgende:
[..]
Was jij niet die van die tieten op tv?
Ik Herken alles.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:19 schreef opa het volgende:
[..]
Ik ERken alles.
Oh wat was ik verrukt!
Hou je er buiten EMELtquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:23 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik Herken alles.
Zij was het inderdaad.
Waar ga je komen, trut?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef nielsgeode het volgende:
Omdat ik toch in Groningen woon zou het zomaar kunnen dat ik ook ga komen
Zet mij maar ff bij de misschieners
winsumquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef opa het volgende:
[..]
Waar ga je komen, trut?
In het soephuisstraatje?
Opa toch!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef opa het volgende:
[..]
Waar ga je komen, trut?
In het soephuisstraatje?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
*naam op lijst van mensen die bier krijgen noteert*
Mijn planning:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:59 schreef Leia het volgende:
[..]!
Ik denk dat ik smiddags wel komWeet het niet zeker. Weet niet wat de planning is ?
Incl personal stripper die het komt brengen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben er s middags wel
Maar ik moet een fristi/fanta![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Incl personal stripper die het komt brengen?
Raspatatquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mijn planning:
Aankomen, kusje krijgen van ChipsZak., daarna ff met wat mensjes praten en dan een uurtje ofzo na aankomst dan duik ik een shoppa in, tot rond t avondeten, dan ga ik ergens wat te snacken halen en dan 's avonds naar die meet
!
De 3 gezusters. Vrijwel altijd afgekort als De 3quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]Gaan we daarheen?
En wat is de 3? Een shop?
Wat CZ zegtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]Gaan we daarheen?
En wat is de 3? Een shop?
Mja, stomme fout, sorryquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De 3 gezusters. Vrijwel altijd afgekort als De 3![]()
Mag ik de flits zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:31 schreef enter het volgende:
Ik ben de boemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Daar gaan we zeker ff schransenquote:
11 euro zoveel spareribs als je op kan volgens mijquote:
Count me inquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef Leia het volgende:
[..]
11 euro zoveel spareribs als je op kan volgens mij.
Ik heb lekker TheSorrow al gezien![]()
!
Mij voor de eerste xquote:
Zeker!quote:
En ik jou... *zwijmel*quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Over 38 dagen ga ik TheSorrow voor het eerst zien!
![]()
Da's nie duur gek!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef Leia het volgende:
[..]
11 euro zoveel spareribs als je op kan volgens mij.
Ik heb lekker TheSorrow al gezien![]()
!
enter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:17 schreef enter het volgende:
Deo
Altijd, Grote Leiderquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
niemand die zich erop verheugt om mij te zien?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |