Slapers in Simplon: (quote:Inschatting kosten
grote slaapzaal 13,00 persoon/nacht
toeristenbelasting 1,50 persoon/nacht
Iedereen betaald ongeveer 15 euro borg p.p. (ligt aan het aantal personen dat blijft slapen).
Krijg je zondag terug.
Mogelijkheden
Overnachtingen op de grote slaapzaal zijn exclusief ontbijt en beddengoed. Wil je wel gebruik maken van beddengoed of ontbijt dan gelden daarvoor de volgende meerprijzen:
ontbijt 4,50 persoon/dag
laken- en dekenset 2,50 p.p
Zijn er mensen die willen ontbijten??
DUS let op.... geen beddengoed aanwezig! Eigen slaapzak, laken, deken, vuilniszak... meenemen of even doorgeven dat je 2,50 gaat betalen
En Rob Halford dan ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als je niet van metal houdt ben je homo ja![]()
![]()
Jij gaat gewoon lekker met de rest meelopen achter Yvonne en Remlof aan. Zo hoort dat op een meet, is mij verteld.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:52 schreef TheSorrow het volgende:
Maarre, ff ontopic
Stel we komen daar rond 2 uur aan.... dan ga je ff een half uurtje met iedereen chillen, en daarna was ik van plan om richting een shoppa te gaan, mensen die zin hebben om mee te gaan?En dan rond een uurtje of 6 richting een vreettent, en daarna bij dat café chillen?
Dan mogen ze me wel een aardig geldbedrag betalen wil dat gaan gebeurenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon lekker met de rest meelopen achter Yvonne en Remlof aan. Zo hoort dat op een meet, is mij verteld.
En wat nou als ik jou plotseling mee een steegje in sleur en je even verwen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon lekker met de rest meelopen achter Yvonne en Remlof aan. Zo hoort dat op een meet, is mij verteld.
Ik ben er pas 's avonds.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:56 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En wat nou als ik jou plotseling mee een steegje in sleur en je even verwen?
Hoor je dat TS ?quote:
Jaa, het ziet er naar uit dat dit jongetje een hete doch pijnlijke nacht wil gaan beleven, dat kan allemaal geregeld wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hoor je dat TS ?
Hij nodigt je uit om smiddags bij hem thuis langs te komen
Ik had wat meer van je verwacht!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef ChipsZak. het volgende:
tvp
Iets als "Haaj!"?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik had wat meer van je verwacht!
*Live op FOK! TV*quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jaa, het ziet er naar uit dat dit jongetje een hete doch pijnlijke nacht wil gaan beleven, dat kan allemaal geregeld worden!
Scared?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:03 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat ik toch maar een kamer voor mezelf neem
Natuurlijk niet, we vallen gewoon met de deur in huis daar, we nemen het hele hotel overquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, dat Simplonjongerenhotel, zit daar nog een leeftijdsgrens aan het woord 'jongeren'?
meer 'goedkoop' verder geen leeftijdsgrens...quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, dat Simplonjongerenhotel, zit daar nog een leeftijdsgrens aan het woord 'jongeren'?
Sorry.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik had wat meer van je verwacht!
Jawel... je postte veel geil materiaalquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:16 schreef enter het volgende:
[..]
redelijk brak, vannacht was ik wel normaal toch?
Gedaanquote:
hehehequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jawel... je postte veel geil materiaal![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:14 schreef TheSorrow het volgende:
Natuurlijk niet, we vallen gewoon met de deur in huis daar, we nemen het hele hotel over
Tof dat je komt
Er was wel zon hier vanmiddag toen ik nog op bed lag, toen ik eruiteindelijk uit was alleen maar bewolktquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:19 schreef enter het volgende:
ZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZON
Daar bedoel ik ook doorfeesten mee hoor, gewoon gezellig kletsen en lachenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik heb op zich genoeg slaapplek in Groningen, maar het lijkt me een leuke groep mensen in dat jongerenhotel en ik ben best voor nog even doorfeesten als we al in bed liggen
(eh, daar bedoel ik minder mee dan er staat
meer in het kader van lachen, kletsen en dergelijke) En ik wilde het aantal vrouwen daar wat opschroeven.
Wil dan trouwens ook beddengoed en ontbijtGeen zin te zeulen voor die 2,50
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:20 schreef enter het volgende:
ChipsZak voor Tom foto is echt te schattig!!
Lief van r hequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:20 schreef enter het volgende:
ChipsZak voor Tom foto is echt te schattig!!
Je staat er bijquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Daar bedoel ik ook doorfeesten mee hoor, gewoon gezellig kletsen en lachen
Ik zal eens kijken of ik de OP nog aan kan passen
Ja, vind ik welquote:
Eens!quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]Dat verdient wel een dikke
op de meet
Dus je komt ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef freecell het volgende:
Mijn huis is op kruipafstand
quote:
Als het kan, ik er de volgende dag niet idioot vroeg uit moet en we allebei zin hebben, komen we wrs wel even lang jaquote:
Ik neem een kopie van de OP meequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow neemt een lijstje mee met daarop de mensen aan wie hij allemaal bier beloofd heeft
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow neemt een lijstje mee met daarop de mensen aan wie hij allemaal bier beloofd heeft
Oraal of rectaal?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben eventjes mijn maag legen op het toilet
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef freecell het volgende:
Armbandje: check. Alleen niet als ikga rennen of als het écht vloekt bij mijn kleren.
Jaina probeert hem steeds af te doen bij me. Dat kan ik blijkbaar zelf niet en zij wéét toch hoe vervelend dat ding zit?
Ah, ik wilde bijna gaan klagen, maar dit maakt alles goed!quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vind trouwens dat WurM wel een biertje verdient voor het aanpassen van de Wiki steedsDie krijg je bij deze van mij
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Ah, ik wilde bijna gaan klagen, maar dit maakt alles goed!
Ook op de meet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:42 schreef enter het volgende:
Van mij krijg je een kusje!
Het handige natuurlijk is dat als je moe bent of er vroeg uit wilt dat je lekker vroeg weer naar huis kanquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:29 schreef freecell het volgende:
Als het kan, ik er de volgende dag niet idioot vroeg uit moet en we allebei zin hebben, komen we wrs wel even lang ja
Ikkwam juist op de metal afquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:48 schreef Afwazig het volgende:
Rot op met je metal.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Ah, ik wilde bijna gaan klagen, maar dit maakt alles goed!
Ik pas, sorryquote:
Ik zei niet dat ik meet zou passenquote:
Dan is t goedquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:53 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik meet zou passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |