neequote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Vandaag weer even naar Noorderzon
Gaan er nog meer Groningers?
Ik ga zo suikerspin halenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Vandaag weer even naar Noorderzon
Gaan er nog meer Groningers?
Wat heb je gekregen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb mijn verjaardagscadeau van mijn ouders net gekregen. Morgen jarig
Ik weet nooit wat ik wil, omdat ik alles al hebquote:
Is wel zo handig met haren wassen, dan kan ik zonder problemen mn kop droogmaken en blijf ik niet achter mn piercing hangenquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen!
Haaj Enter
@Tom; Waarom zou je ook je conch uitdoen tijdens t douchen dan?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:19 schreef Isabeau het volgende:
... leuke groep mensen ... nog even doorfeesten ... in bed liggen ... ik wilde het aantal vrouwen daar wat opschroeven.
Wat denk jij danquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Gaan we dan zowaar gewoon echt een leuke meeting krijgen?
Ah, 'conch' heeft te maken met haar/piercing. Ik dacht al dat het iets anaals wasquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Is wel zo handig met haren wassen, dan kan ik zonder problemen mn kop droogmaken en blijf ik niet achter mn piercing hangenMn industrial doe ik ook altijd uit met haren wassen
kunnen wij ook niet blijven pitten WurM? Ik heb geen zin om bob te zijnquote:
Liever nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:31 schreef QuoRocks het volgende:
[..]
kunnen wij ook niet blijven pitten WurM? Ik heb geen zin om bob te zijn [afbeelding]
Neuh, in Groningen heeft toch iedereen HIV.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik meld me ook
Dan hoef ik het nog niet te krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:35 schreef QuoRocks het volgende:
[..]
Neuh, in Groningen heeft toch iedereen HIV.
Was jij niet die van die tieten op tv?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik meld me ook
ik ontken allesquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:55 schreef opa het volgende:
[..]
Was jij niet die van die tieten op tv?
Ik Herken alles.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:19 schreef opa het volgende:
[..]
Ik ERken alles.
Oh wat was ik verrukt!
Hou je er buiten EMELtquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:23 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik Herken alles.
Zij was het inderdaad.
Waar ga je komen, trut?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef nielsgeode het volgende:
Omdat ik toch in Groningen woon zou het zomaar kunnen dat ik ook ga komen
Zet mij maar ff bij de misschieners
winsumquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef opa het volgende:
[..]
Waar ga je komen, trut?
In het soephuisstraatje?
Opa toch!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef opa het volgende:
[..]
Waar ga je komen, trut?
In het soephuisstraatje?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
*naam op lijst van mensen die bier krijgen noteert*
Mijn planning:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:59 schreef Leia het volgende:
[..]!
Ik denk dat ik smiddags wel komWeet het niet zeker. Weet niet wat de planning is ?
Incl personal stripper die het komt brengen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben er s middags wel
Maar ik moet een fristi/fanta![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Incl personal stripper die het komt brengen?
Raspatatquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mijn planning:
Aankomen, kusje krijgen van ChipsZak., daarna ff met wat mensjes praten en dan een uurtje ofzo na aankomst dan duik ik een shoppa in, tot rond t avondeten, dan ga ik ergens wat te snacken halen en dan 's avonds naar die meet
!
De 3 gezusters. Vrijwel altijd afgekort als De 3quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]Gaan we daarheen?
En wat is de 3? Een shop?
Wat CZ zegtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]Gaan we daarheen?
En wat is de 3? Een shop?
Mja, stomme fout, sorryquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De 3 gezusters. Vrijwel altijd afgekort als De 3![]()
Mag ik de flits zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:31 schreef enter het volgende:
Ik ben de boemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Daar gaan we zeker ff schransenquote:
11 euro zoveel spareribs als je op kan volgens mijquote:
Count me inquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef Leia het volgende:
[..]
11 euro zoveel spareribs als je op kan volgens mij.
Ik heb lekker TheSorrow al gezien![]()
!
Mij voor de eerste xquote:
Zeker!quote:
En ik jou... *zwijmel*quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Over 38 dagen ga ik TheSorrow voor het eerst zien!
![]()
Da's nie duur gek!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef Leia het volgende:
[..]
11 euro zoveel spareribs als je op kan volgens mij.
Ik heb lekker TheSorrow al gezien![]()
!
enter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:17 schreef enter het volgende:
Deo
Altijd, Grote Leiderquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
niemand die zich erop verheugt om mij te zien?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |