neequote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Vandaag weer even naar Noorderzon
Gaan er nog meer Groningers?
Ik ga zo suikerspin halenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Vandaag weer even naar Noorderzon
Gaan er nog meer Groningers?
Wat heb je gekregen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb mijn verjaardagscadeau van mijn ouders net gekregen. Morgen jarig
Ik weet nooit wat ik wil, omdat ik alles al hebquote:
Is wel zo handig met haren wassen, dan kan ik zonder problemen mn kop droogmaken en blijf ik niet achter mn piercing hangenquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen!
Haaj Enter
@Tom; Waarom zou je ook je conch uitdoen tijdens t douchen dan?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:19 schreef Isabeau het volgende:
... leuke groep mensen ... nog even doorfeesten ... in bed liggen ... ik wilde het aantal vrouwen daar wat opschroeven.
Wat denk jij danquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Gaan we dan zowaar gewoon echt een leuke meeting krijgen?
Ah, 'conch' heeft te maken met haar/piercing. Ik dacht al dat het iets anaals wasquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Is wel zo handig met haren wassen, dan kan ik zonder problemen mn kop droogmaken en blijf ik niet achter mn piercing hangenMn industrial doe ik ook altijd uit met haren wassen
kunnen wij ook niet blijven pitten WurM? Ik heb geen zin om bob te zijnquote:
Liever nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:31 schreef QuoRocks het volgende:
[..]
kunnen wij ook niet blijven pitten WurM? Ik heb geen zin om bob te zijn [afbeelding]
Neuh, in Groningen heeft toch iedereen HIV.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik meld me ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |