dat dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:52 schreef cablegunmaster het volgende:
typo in nr -_-
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:58 schreef BrandX het volgende:
we missen een kopje koffie in de TT![]()
[..]
dat dus![]()
klaerquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:59 schreef eer-ik het volgende:
effe @ wiki, brb
--> TR.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:01 schreef cablegunmaster het volgende:
406 was zooo mooi nr moest 2x voorkomen * slaat zijn voorhoofd op de tafel *
quote:
Hier spettert het al dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef eer-ik het volgende:
't is me te koud geworden
Zal zo wel gaan regenen...
ben bezig met inpakken en alles wat daar bij komt kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Hier spettert het al dus:{
Tis wel rustig in KSC moet ik zeggen:{
hier spettert het inmiddels ook idd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Hier spettert het al dus
Tis wel rustig in KSC moet ik zeggen
Ja en dan vraag je je toch af wat moet je nu doen op zondag behalve achter de computer zittenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier spettert het inmiddels ook idd.
Was wel erg lafjes, het is volgens mij alweer afgelopen...
Ik wil zomer
Zo heb ik niks ana m'n bad
En tja, zondag he
Dan is het altijd rustig hier toch...
ik weet het ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja en dan vraag je je toch af wat moet je nu doen op zondag behalve achter de computer zitten
Of is iedereen op zondag zijn/haar huishouden aan het regelen
jazekerquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Zieke shit en daar zat je net in je eentje in ?
Wanneer kan ik een keer komen badderen ?
Potver dat aanbod sla ik zeker niet afquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jazeker
Ben er net maar weer effe in gaan liggen
Morgen komt de verwarming, dan kan je er altijd in
Je kijkt maar effe wanneer je tijd hebt
nog 3 wekenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Potver dat aanbod sla ik zeker niet af![]()
Hoe lang blijft dat ding staan?
Me chick niet natuurlijk andere vrouwen... je neemt toch ook geen bier mee naar de kroegquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nog 3 weken
Dan komen m'n ouders thuis, die willen dat ding er niet hebben
met verwarming is het zeker goed te doen als het buiten regent/koud is.
Laatst ook de hele avond zitten chillen in dat bad 's avonds
Tentje eromheen kan ook dicht, dus dan vergaat de warmte ook niet echt
Neem je je chick mee, misschien nog wat anderen
Poolparty's
ik vind het prima.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Me chick niet natuurlijk andere vrouwen... je neemt toch ook geen bier mee naar de kroeg![]()
Klinkt interessant opzekers kijken of ik een gaatje heb binnenkort![]()
speaking of which, ik ga dat eens aanzettenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik vind het prima.
Sneakerz aan in de tuin
ftw.
Anders quote je jezelf ff eer-ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:46 schreef eer-ik het volgende:
kut. ik gooi net een half glas wijn over m'n laptop
[..]
speaking of which, ik ga dat eens aanzetten
eerrik en jortkquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jezelf quoten
btw:
je woont hier niet zo bijster ver vandaan toch?
schattigquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eerrik en jortk![]()
hoe schattig![]()
* ik zelf draai eens een virusscan op mn pc ik dacht ik heb alleen paar adaware gevallen, popupje had ik namelijk meteen 20 virussen* delete ze nugrondig
![]()
* Heerlijk computer kennis
Den Haag woon ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jezelf quoten
btw:
je woont hier niet zo bijster ver vandaan toch?
ik lach eromquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
schattig
Niks schattigs aan hoor...
windows
ik heb een mac, nooit virussen, niet eens een virusscanner zelfsquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik lach erom![]()
dan denk ik eens een keer GVD en heb ik eens weer wat te doenhoezo verveling?
![]()
uiteindelijk komen er een paar dubieuze removal tools aan pas![]()
en dan draait hetff.... en daarna nog een paar virussen nog een removal tool , en dan zegt mn pc POEF !
en mag ik hem opnieuw installeren![]()
ik verlies dan aan gegevens niks![]()
Ja das dan weer het voordeel van een mac... maar doe mij toch maar gewoon lekker Windows XPquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb een mac, nooit virussen, niet eens een virusscanner zelfs
mij nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja das dan weer het voordeel van een mac... maar doe mij toch maar gewoon lekker Windows XP
Kan ik me wel voorstellen alles went hequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mij niet
Het bevalt mij voor alsnog uitermate goed, dat OSX
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Zeau. Hallo vanaf het vakantieadres.
quote:
het is lang geleden dat ik zo'n knal heb gehoord. Eerst een hele felle flits en eigenlijk direct daarna de knal.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:51 schreef crossover het volgende:
Niks gehoord, ben een beetje doof na die F1 wagens vandaag:P
Rotterdam waarschijnlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is lang geleden dat ik zo'n knal heb gehoord. Eerst een hele felle flits en eigenlijk direct daarna de knal.
Niet zo gek eigenlijk, was de hele dag al giga benauwd.
waar heb je F1 wagens gekeken?
Jij werkt bij Bavaria?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef crossover het volgende:
Ja rotterdam, personeelsuitje van Bavaria, de hele dag keihard gezopen![]()
Ja dat is gratis om ervoor te zorgen dat je geen alcohol gaat drinkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef crossover het volgende:
Ja vroeger stonden er overal koelkasten met bier. Toen mocht je gewoon een kratje in je heftruck zetten en tijdens het werk zuipen![]()
Maar dat is nu niet meer, alleen na werktijd. Wel gratis frisdrank though 14.gif
Ja heerlijk is datquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK heeft ooit een project gedaan met Heineken voor de sales... die gasten zopen ook de hele dag
quote:
ik ben even nu we er toch zijn aan het kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef crossover het volgende:
Ik heb een ' nieuw' liedje ontdekt
Blind Melon - No Rain
http://www.youtube.com/watch?v=qmVn6b7DdpA (let niet op de clip)
Een voorhistorisch liedjequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef crossover het volgende:
Ik heb een ' nieuw' liedje ontdekt
Blind Melon - No Rain
http://www.youtube.com/watch?v=qmVn6b7DdpA (let niet op de clip)
Met mij is alles goedquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef Muck het volgende:
gooooooed
En hoe ist met jou?
we hebben gisteren een taart gebakken (don't ask) en daar hebben we net een stuk van op
die komt om 3 uur en zwaai ik vanavond al uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
goedenacht...:W*O**O*
waar is Nachtwacht...:?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 19 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
031. 091 JortK
077. 055 Papierversnipperaar
100. 047 eer-ik
119. 042 Sebasser
223. 026 crossover
he, die oprah smilie heb ik lang niet gezienquote:Op maandag 20 augustus 2007 07:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
een koffie verkeerd aub....quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:33 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen allen!
ik ga over een klein half uurtje de deur uit, op naar de vakantiebestemming in de zon!
wel brak net de hengsel van mijn tas, dus kan ik me de tandjes gaan sjouwenmaar goed.
heb nog wel een andere tas maar die is niet zo groot en je mag maar een tas meedus dat was het betere propwerk
anyways, ik geniet nog ff van een bakkiemet jullie. nog iemand?
Vakantie meisjequote:
@ JJ:quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een koffie verkeerd aub....:Y^O^...morgen BrandX...:W:*...ik hoef je natuurlijk niet te vragen of jij er zin in hebt....:D;)
quote:
Hoeveel mannen ga je verslindenquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:33 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen allen!
ik ga over een klein half uurtje de deur uit, op naar de vakantiebestemming in de zon!
wel brak net de hengsel van mijn tas, dus kan ik me de tandjes gaan sjouwenmaar goed.
heb nog wel een andere tas maar die is niet zo groot en je mag maar een tas meedus dat was het betere propwerk
altijd te weinigquote:
have fun, ik mag over 3 weken vrij zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
altijd te weinig
anyways: ik ga nu! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
en voor u allen:
doe geen dingen die ik ook niet zou doen, en als je ze toch wel doet, doe ze goed!!!
Veel plezier BX!quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
altijd te weinig
anyways: ik ga nu! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
en voor u allen:
doe geen dingen die ik ook niet zou doen, en als je ze toch wel doet, doe ze goed!!!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:02 schreef OA het volgende:
Mogge allemaal!![]()
Collega is terug van vakantie, dus ik kan weer ongestoord hele dagen fokken!![]()
Niet eens...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
het betere werk.
Heeft ie een kutvakantie gehad?
Die kerel opent aan de lopende band van zulk soort topics....quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:08 schreef eer-ik het volgende:
Eyo ik heb een dilemma met een homeboy
nee, daar zit ook wel weer wat in.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:08 schreef OA het volgende:
[..]
Niet eens...![]()
Terwijl hij gewoon in Braboland zat....![]()
Maar ja, ik zou ook niet toegeven hoor....![]()
Joh, ik meldde mij reeds om 06:42....quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, daar zit ook wel weer wat in.
Waarom ben jij zo laat trouwens
zodoende, fair enough.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:13 schreef OA het volgende:
[..]
Joh, ik meldde mij reeds om 06:42....![]()
En de reden dat ik nu niet meteen aanwezig was, was omdat mijn collega terug kwam van vakantie, dus ik moest hem even updaten, v.w.b. zijn eigen werkzaamheden!![]()
Ik had geen zin om daer te reageren...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom quote jij dingen uit andere topics
nee, daar weiger ik ook voor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had geen zin om daer te reageren...![]()
Doe ik zo min mogelijk...![]()
Heb trouwens nog steeds niet alles binnen, want ik ga niet betalen voor RS...![]()
het is al onweer, de hele zomer. ook wel kutweer genoemdquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is al onweer, de hele zomer. ook wel kutweer genoemd
coviequote:Op maandag 20 augustus 2007 09:14 schreef covie het volgende:
goedemorgen, ik moet een beetje minderen in ksc deze week aangezien mijn collega er weer is![]()
juistquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is al onweer, de hele zomer. ook wel kutweer genoemd
305... hmmm...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:15 schreef eer-ik het volgende:
OA, meest aantal posts wat je ooit gehaald hebt proberen te halen?
9 mei ftw!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eens kijken wat mijn 'beste' dag aws.
Zijn jouw katten ook zo enorm aan het verharen?quote:
jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn jouw katten ook zo enorm aan het verharen?
quote:Zou op een warm najaar kunnen wijzen!!![]()
305quote:
kattenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn jouw katten ook zo enorm aan het verharen?
Zou op een warm najaar kunnen wijzen!!![]()
Ja, das natuurlijk helemaal niets vergeleken bij jou!quote:
True, ik heb de hele dag mijn ochtendjas aan gehadquote:
Preciesquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, das natuurlijk helemaal niets vergeleken bij jou!![]()
Ik had net de bank helemaal haarvrij gemaakt... die beesten liggen er een middagje op en het zit helemaal onder...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja
kutbeesten.
Al doen ze dat nou buiten, maar nee, het meot allemaal in de woonkamer, of op mijn bed
[..]
In dat geval laat ik m'n bad nog effe staan
Goeie post!quote:
ik ook groot gedeelte van de dagquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
True, ik heb de hele dag mijn ochtendjas aan gehad
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had net de bank helemaal haarvrij gemaakt... die beesten liggen er een middagje op en het zit helemaal onder...![]()
[..]
Goeie post!![]()
wat was er aan de hand?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef covie het volgende:
[..]
Nou liever niet, tenminste gisteren was voor mij geen leuke zondag morgen![]()
Nu moet ik doen alsof ik druk benquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
covie
Hoezo moet je dan minderen/
Je kan nu toch juist méér fokken?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb een lederen bank, dus heb er niet echt last van gelukkig.
Maar ze strooien wel alles in de woonkamer, en beide katsels vinden het prettig om op míjn mand te gaan pitten, en zodoende hun haarwerpselen aldaar neer te rammen
Oh, dat doe ik ook rustig hoor. Al hebben we gisteren zelfgemaakte wraps opquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ook groot gedeelte van de dag
Ben er zelfs mee naar de snackbar gelopen
ik heb zondag ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:21 schreef covie het volgende:
[..]
Zaterdag een bbq en veel [afbeelding]
Zondag![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Lekker. Maar dat lukt mij niet. Moet elke dag weer veel te veel ondernemen. Een dagje helemaal niets doen is er effe niet bij voorlopig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
True, ik heb de hele dag mijn ochtendjas aan gehad
Ah, nou voor jou dan een uitzonderingquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef covie het volgende:
[..]
Nou liever niet, tenminste gisteren was voor mij geen leuke zondag morgen![]()
ik loop ook geregeld met badjas + slippers door de supermarkt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook rustig hoor. Al hebben we gisteren zelfgemaakte wraps op
neenee, bijna goed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:22 schreef OA het volgende:
Eer, welke dagen moet je nog meer werken?![]()
Ik heb het al gevraagd, maar weet het niet meer.....
Het was iets van woensdag, maandag, vrijdag en dinsdag...![]()
Het zou me niet kunnen interesseren. Ik heb steeds vaker schijt aan mensenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik loop ook geregeld met badjas + slippers door de supermarkt.
Grappig wat voor reacties je dan achter je hoort, want vrijwel niemand zegt het in je gezicht.
Whehe....quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik loop ook geregeld met badjas + slippers door de supermarkt.
Grappig wat voor reacties je dan achter je hoort, want vrijwel niemand zegt het in je gezicht.
ook een goed planquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom echt?
Ik wil zon, zodat ik mijn zwembad kan bezwemmen
of een warm bad
Het boeit mij ook niet, anders zou ik het niet doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou me niet kunnen interesseren. Ik heb steeds vaker schijt aan mensen![]()
Getuige jouw veelvuldig terugkerende post: mensenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou me niet kunnen interesseren. Ik heb steeds vaker schijt aan mensen![]()
eri kquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook een goed plan
BBQ bij eric thuis
Eenschquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:24 schreef OA het volgende:
[..]
Getuige jouw veelvuldig terugkerende post: mensen![]()
wat maakt het uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:24 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe....![]()
Ik trek op z'n minst gewoon kleding aan... slippers, ongekamd haar, etc, maakt me verder niet uit...![]()
In R&P een lemming maken van dat andere nigga topicquote:
Moet ik dan overdreven net Nederlands praten in die OP?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
In R&P een lemming maken van dat andere nigga topic
Je bent gynaecoloog?quote:
Of je heet Eduardoquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet ik dan overdreven net Nederlands praten in die OP?
Geïnspireerd door niemand minder dan uzelf!quote:
Helaas wel ja...quote:
ik zal het doorgevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Fuck die klanten maak een topic aan
Klanten...quote:
Idem!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Wij hier drinken hier gewoon koffie tijdens het werk
quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:33 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen allen!
Eer, zo schiet het natuurlijk niet op...quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
altijd weer die klanten als ik pauze aan het houden ben
dat komt ook wel goedquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:33 schreef OA het volgende:
[..]
Eer, zo schiet het natuurlijk niet op...![]()
We 'moeten' iig de 200 halen vandaag!![]()
kroschquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:34 schreef crossover het volgende:
morguh!
wij niet, pauze moet wel gehandhaafd wordenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Wij hier drinken hier gewoon koffie tijdens het werk
Jullie hebben geen automaatquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:20 schreef OA het volgende:
Zo, net ff het filter gevuld en binnen een paar minuten is er een nieuwe verse pot met dampend zwart vocht!![]()
Nee het was allemaal maar slecht geregeldquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
krosch
Hoe was het gister?
Lekker in de vipbox gezeten?
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:54 schreef crossover het volgende:
Inderdaad. We werden tegengehouden door 3 afgekeurde politieagenten van de securityen dat terwijl heel dat evenement mede mogelijk gemaakt werd door ons. Maar ja, wat doe je er aan. Al met al was het toch leuk.
Wat een lawaai trouwens die wagens![]()
Onstelvoorbaar.
Ja?quote:
afgekeurde politieagentenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:54 schreef crossover het volgende:
Inderdaad. We werden tegengehouden door 3 afgekeurde politieagenten van de securityen dat terwijl heel dat evenement mede mogelijk gemaakt werd door ons. Maar ja, wat doe je er aan. Al met al was het toch leuk.
Wat een lawaai trouwens die wagens![]()
Onstelvoorbaar.
Sorry, moest ook even koffiezuipen met collegae!quote:
Afschietenquote:
ik dacht dat je dat tijdens je werk deed?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Sorry, moest ook even koffiezuipen met collegae!![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:00 schreef Crossover het volgende:
[..]
(oeps sorry ik drukte op edit ipv quote)
Doorgaans wel, maar soms moet er bij geouwehoerd worden!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik dacht dat je dat tijdens je werk deed?
Volgens mij is die weer hetzelfde hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:06 schreef crossover het volgende:
Heb je weer een nieuwe standaard UI eer?
Ja maar de knopjes zitten ook zo dicht bij elkaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog meer extra werk op de maandag nu![]()
Ik bedoel trouwens posticonquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:06 schreef crossover het volgende:
PI?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:06 schreef crossover het volgende:
en jij hebt zelfs nog meer knopjes dan wijquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja maar de knopjes zitten ook zo dicht bij elkaarHet zal de alcohol wel zijn.
daar zit ook wel weer wat inquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Doorgaans wel, maar soms moet er bij geouwehoerd worden!![]()
Ouwehoeren+koffie ftw!quote:
ik niequote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef crossover het volgende:met Alt + M en Alt+A kom je in de (my) active topics
LOL opruimen dan!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
godsamme, m'n ouders komen een dag eerder thuis
IE zekerquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef crossover het volgende:met Alt + M en Alt+A kom je in de (my) active topics
Dus over 20 dagen pas?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
Eentje maarquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en jij hebt zelfs nog meer knopjes dan wij
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
beide werken nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Druk je de rechter alt of de linker in
Als ik alt + M doe, wordt 'morningcoffe' geactiveerd...quote:
woon jij in jamaica ofzo en is orkaan Dean thuis langsgeweest?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
ja, ze komen morgen.
Net nou het huis vannacht in een puinhoop veranderd is
Hoe durf je mij te beschuldigen van IE gebruik!quote:
Waer zijn ze geweest en waer gaan ze heen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, morgen.
Dan rotten ze woensdag weer op
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoe durf je mij te beschuldigen van IE gebruik!![]()
Nou, ben je lekker mee danquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Eentje maar
[..]
Bij mij bellen ze altijd of het opgeruimd en dat ze over een paar uur thuis zijn. Mijn broers komen vandaag ook weer de rust verstoren
![]()
Misschien heb je een andere lay outquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:16 schreef OA het volgende:
[..]
dat dacht ik, omdat die combo's bij mij weer niet werken met FF....
![]()
nee, klopt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:16 schreef OA het volgende:
[..]
dat dacht ik, omdat die combo's bij mij weer niet werken met FF....
![]()
Oh dat valt mee dus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, ben je lekker mee dan
Wel fijn dat ze ook gewoon weer weggaaan hoor, woensdag.
Maar ze komen tijdeljik thuis ivm een begravenis.
daar ligt het niet aan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien heb je een andere lay out
ja, mijn favoriete bezigheid is het ook niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh dat valt mee dus.
Begrafenissen
Trip smiliequote:Op maandag 20 augustus 2007 11:19 schreef crossover het volgende:
Goddamn, Tool - Ticks & Leeches
[afbeelding]
Hier nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef crossover het volgende:met Alt + M en Alt+A kom je in de (my) active topics
En hoe weet jij dat dan weer, wijsneus?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, klopt.
Je hebt niet de goeie instellingen.
Bij jou werkt alt+shift + de rest wel.
Ik ben alwetendquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat dan weer, wijsneus?[afbeelding]
Ik ook doorgaans!quote:
zondagochtendquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:28 schreef OA het volgende:
We moeten dit deel ff snel volgooien.... Zondagochtendkoffie...![]()
Ik ook niet... maandag is totaal inspiratie loosquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef crossover het volgende:
Maar ik maak geen nieuwe, geen inspiratie voor een TT
Ik maak wel een nieuwe!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef crossover het volgende:
Maar ik maak geen nieuwe, geen inspiratie voor een TT
daar is het dan ook maandag voorquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet... maandag is totaal inspiratie loos
Nou doorposten dan !quote:
Ja, maar ik wijzig het niet, want ik gebruik toch nooit toetscombinaties...quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:35 schreef eer-ik het volgende:
is het nou duidelijk, die FF shit?
jrukquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar ik wijzig het niet, want ik gebruik toch nooit toetscombinaties...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |