Met mij is alles goedquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef Muck het volgende:
gooooooed
En hoe ist met jou?
we hebben gisteren een taart gebakken (don't ask) en daar hebben we net een stuk van op
die komt om 3 uur en zwaai ik vanavond al uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
goedenacht...:W*O**O*
waar is Nachtwacht...:?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 19 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
031. 091 JortK
077. 055 Papierversnipperaar
100. 047 eer-ik
119. 042 Sebasser
223. 026 crossover
he, die oprah smilie heb ik lang niet gezienquote:Op maandag 20 augustus 2007 07:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
een koffie verkeerd aub....quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:33 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen allen!
ik ga over een klein half uurtje de deur uit, op naar de vakantiebestemming in de zon!
wel brak net de hengsel van mijn tas, dus kan ik me de tandjes gaan sjouwenmaar goed.
heb nog wel een andere tas maar die is niet zo groot en je mag maar een tas meedus dat was het betere propwerk
anyways, ik geniet nog ff van een bakkiemet jullie. nog iemand?
Vakantie meisjequote:
@ JJ:quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een koffie verkeerd aub....:Y^O^...morgen BrandX...:W:*...ik hoef je natuurlijk niet te vragen of jij er zin in hebt....:D;)
quote:
Hoeveel mannen ga je verslindenquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:33 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen allen!
ik ga over een klein half uurtje de deur uit, op naar de vakantiebestemming in de zon!
wel brak net de hengsel van mijn tas, dus kan ik me de tandjes gaan sjouwenmaar goed.
heb nog wel een andere tas maar die is niet zo groot en je mag maar een tas meedus dat was het betere propwerk
anyways, ik geniet nog ff van een bakkiemet jullie. nog iemand?
altijd te weinigquote:
have fun, ik mag over 3 weken vrij zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
altijd te weinig
anyways: ik ga nu! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
en voor u allen:
doe geen dingen die ik ook niet zou doen, en als je ze toch wel doet, doe ze goed!!!
Veel plezier BX!quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
altijd te weinig
anyways: ik ga nu! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
en voor u allen:
doe geen dingen die ik ook niet zou doen, en als je ze toch wel doet, doe ze goed!!!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:02 schreef OA het volgende:
Mogge allemaal!![]()
Collega is terug van vakantie, dus ik kan weer ongestoord hele dagen fokken!![]()
Niet eens...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
het betere werk.
Heeft ie een kutvakantie gehad?
Die kerel opent aan de lopende band van zulk soort topics....quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:08 schreef eer-ik het volgende:
Eyo ik heb een dilemma met een homeboy
nee, daar zit ook wel weer wat in.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:08 schreef OA het volgende:
[..]
Niet eens...![]()
Terwijl hij gewoon in Braboland zat....![]()
Maar ja, ik zou ook niet toegeven hoor....![]()
Joh, ik meldde mij reeds om 06:42....quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, daar zit ook wel weer wat in.
Waarom ben jij zo laat trouwens
zodoende, fair enough.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:13 schreef OA het volgende:
[..]
Joh, ik meldde mij reeds om 06:42....![]()
En de reden dat ik nu niet meteen aanwezig was, was omdat mijn collega terug kwam van vakantie, dus ik moest hem even updaten, v.w.b. zijn eigen werkzaamheden!![]()
Ik had geen zin om daer te reageren...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom quote jij dingen uit andere topics
nee, daar weiger ik ook voor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had geen zin om daer te reageren...![]()
Doe ik zo min mogelijk...![]()
Heb trouwens nog steeds niet alles binnen, want ik ga niet betalen voor RS...![]()
het is al onweer, de hele zomer. ook wel kutweer genoemdquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is al onweer, de hele zomer. ook wel kutweer genoemd
coviequote:Op maandag 20 augustus 2007 09:14 schreef covie het volgende:
goedemorgen, ik moet een beetje minderen in ksc deze week aangezien mijn collega er weer is![]()
juistquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is al onweer, de hele zomer. ook wel kutweer genoemd
305... hmmm...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:15 schreef eer-ik het volgende:
OA, meest aantal posts wat je ooit gehaald hebt proberen te halen?
9 mei ftw!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eens kijken wat mijn 'beste' dag aws.
Zijn jouw katten ook zo enorm aan het verharen?quote:
jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn jouw katten ook zo enorm aan het verharen?
quote:Zou op een warm najaar kunnen wijzen!!![]()
305quote:
kattenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn jouw katten ook zo enorm aan het verharen?
Zou op een warm najaar kunnen wijzen!!![]()
Ja, das natuurlijk helemaal niets vergeleken bij jou!quote:
True, ik heb de hele dag mijn ochtendjas aan gehadquote:
Preciesquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, das natuurlijk helemaal niets vergeleken bij jou!![]()
Ik had net de bank helemaal haarvrij gemaakt... die beesten liggen er een middagje op en het zit helemaal onder...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja
kutbeesten.
Al doen ze dat nou buiten, maar nee, het meot allemaal in de woonkamer, of op mijn bed
[..]
In dat geval laat ik m'n bad nog effe staan
Goeie post!quote:
ik ook groot gedeelte van de dagquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
True, ik heb de hele dag mijn ochtendjas aan gehad
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had net de bank helemaal haarvrij gemaakt... die beesten liggen er een middagje op en het zit helemaal onder...![]()
[..]
Goeie post!![]()
wat was er aan de hand?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef covie het volgende:
[..]
Nou liever niet, tenminste gisteren was voor mij geen leuke zondag morgen![]()
Nu moet ik doen alsof ik druk benquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
covie
Hoezo moet je dan minderen/
Je kan nu toch juist méér fokken?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb een lederen bank, dus heb er niet echt last van gelukkig.
Maar ze strooien wel alles in de woonkamer, en beide katsels vinden het prettig om op míjn mand te gaan pitten, en zodoende hun haarwerpselen aldaar neer te rammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |