ik zal het doorgevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Fuck die klanten maak een topic aan
Klanten...quote:
Idem!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Wij hier drinken hier gewoon koffie tijdens het werk
quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:33 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen allen!
ik ga over een klein half uurtje de deur uit, op naar de vakantiebestemming in de zon!
wel brak net de hengsel van mijn tas, dus kan ik me de tandjes gaan sjouwenmaar goed.
heb nog wel een andere tas maar die is niet zo groot en je mag maar een tas meedus dat was het betere propwerk
anyways, ik geniet nog ff van een bakkiemet jullie. nog iemand?
Eer, zo schiet het natuurlijk niet op...quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
altijd weer die klanten als ik pauze aan het houden ben
dat komt ook wel goedquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:33 schreef OA het volgende:
[..]
Eer, zo schiet het natuurlijk niet op...![]()
We 'moeten' iig de 200 halen vandaag!![]()
kroschquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:34 schreef crossover het volgende:
morguh!
wij niet, pauze moet wel gehandhaafd wordenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Wij hier drinken hier gewoon koffie tijdens het werk
Jullie hebben geen automaatquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:20 schreef OA het volgende:
Zo, net ff het filter gevuld en binnen een paar minuten is er een nieuwe verse pot met dampend zwart vocht!![]()
Nee het was allemaal maar slecht geregeldquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
krosch
Hoe was het gister?
Lekker in de vipbox gezeten?
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:54 schreef crossover het volgende:
Inderdaad. We werden tegengehouden door 3 afgekeurde politieagenten van de securityen dat terwijl heel dat evenement mede mogelijk gemaakt werd door ons. Maar ja, wat doe je er aan. Al met al was het toch leuk.
Wat een lawaai trouwens die wagens![]()
Onstelvoorbaar.
Ja?quote:
afgekeurde politieagentenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:54 schreef crossover het volgende:
Inderdaad. We werden tegengehouden door 3 afgekeurde politieagenten van de securityen dat terwijl heel dat evenement mede mogelijk gemaakt werd door ons. Maar ja, wat doe je er aan. Al met al was het toch leuk.
Wat een lawaai trouwens die wagens![]()
Onstelvoorbaar.
Sorry, moest ook even koffiezuipen met collegae!quote:
Afschietenquote:
ik dacht dat je dat tijdens je werk deed?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Sorry, moest ook even koffiezuipen met collegae!![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:00 schreef Crossover het volgende:
[..]
(oeps sorry ik drukte op edit ipv quote)
Doorgaans wel, maar soms moet er bij geouwehoerd worden!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik dacht dat je dat tijdens je werk deed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |