dat dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:52 schreef cablegunmaster het volgende:
typo in nr -_-
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:58 schreef BrandX het volgende:
we missen een kopje koffie in de TT![]()
[..]
dat dus![]()
klaerquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:59 schreef eer-ik het volgende:
effe @ wiki, brb
--> TR.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:01 schreef cablegunmaster het volgende:
406 was zooo mooi nr moest 2x voorkomen * slaat zijn voorhoofd op de tafel *
quote:
Hier spettert het al dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef eer-ik het volgende:
't is me te koud geworden
Zal zo wel gaan regenen...
ben bezig met inpakken en alles wat daar bij komt kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Hier spettert het al dus:{
Tis wel rustig in KSC moet ik zeggen:{
hier spettert het inmiddels ook idd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Hier spettert het al dus
Tis wel rustig in KSC moet ik zeggen
Ja en dan vraag je je toch af wat moet je nu doen op zondag behalve achter de computer zittenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier spettert het inmiddels ook idd.
Was wel erg lafjes, het is volgens mij alweer afgelopen...
Ik wil zomer
Zo heb ik niks ana m'n bad
En tja, zondag he
Dan is het altijd rustig hier toch...
ik weet het ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja en dan vraag je je toch af wat moet je nu doen op zondag behalve achter de computer zitten
Of is iedereen op zondag zijn/haar huishouden aan het regelen
jazekerquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Zieke shit en daar zat je net in je eentje in ?
Wanneer kan ik een keer komen badderen ?
Potver dat aanbod sla ik zeker niet afquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jazeker
Ben er net maar weer effe in gaan liggen
Morgen komt de verwarming, dan kan je er altijd in
Je kijkt maar effe wanneer je tijd hebt
nog 3 wekenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Potver dat aanbod sla ik zeker niet af![]()
Hoe lang blijft dat ding staan?
Me chick niet natuurlijk andere vrouwen... je neemt toch ook geen bier mee naar de kroegquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nog 3 weken
Dan komen m'n ouders thuis, die willen dat ding er niet hebben
met verwarming is het zeker goed te doen als het buiten regent/koud is.
Laatst ook de hele avond zitten chillen in dat bad 's avonds
Tentje eromheen kan ook dicht, dus dan vergaat de warmte ook niet echt
Neem je je chick mee, misschien nog wat anderen
Poolparty's
ik vind het prima.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Me chick niet natuurlijk andere vrouwen... je neemt toch ook geen bier mee naar de kroeg![]()
Klinkt interessant opzekers kijken of ik een gaatje heb binnenkort![]()
speaking of which, ik ga dat eens aanzettenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik vind het prima.
Sneakerz aan in de tuin
ftw.
Anders quote je jezelf ff eer-ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:46 schreef eer-ik het volgende:
kut. ik gooi net een half glas wijn over m'n laptop
[..]
speaking of which, ik ga dat eens aanzetten
eerrik en jortkquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jezelf quoten
btw:
je woont hier niet zo bijster ver vandaan toch?
schattigquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eerrik en jortk![]()
hoe schattig![]()
* ik zelf draai eens een virusscan op mn pc ik dacht ik heb alleen paar adaware gevallen, popupje had ik namelijk meteen 20 virussen* delete ze nugrondig
![]()
* Heerlijk computer kennis
Den Haag woon ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jezelf quoten
btw:
je woont hier niet zo bijster ver vandaan toch?
ik lach eromquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
schattig
Niks schattigs aan hoor...
windows
ik heb een mac, nooit virussen, niet eens een virusscanner zelfsquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik lach erom![]()
dan denk ik eens een keer GVD en heb ik eens weer wat te doenhoezo verveling?
![]()
uiteindelijk komen er een paar dubieuze removal tools aan pas![]()
en dan draait hetff.... en daarna nog een paar virussen nog een removal tool , en dan zegt mn pc POEF !
en mag ik hem opnieuw installeren![]()
ik verlies dan aan gegevens niks![]()
Ja das dan weer het voordeel van een mac... maar doe mij toch maar gewoon lekker Windows XPquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb een mac, nooit virussen, niet eens een virusscanner zelfs
mij nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja das dan weer het voordeel van een mac... maar doe mij toch maar gewoon lekker Windows XP
Kan ik me wel voorstellen alles went hequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mij niet
Het bevalt mij voor alsnog uitermate goed, dat OSX
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Zeau. Hallo vanaf het vakantieadres.
quote:
het is lang geleden dat ik zo'n knal heb gehoord. Eerst een hele felle flits en eigenlijk direct daarna de knal.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:51 schreef crossover het volgende:
Niks gehoord, ben een beetje doof na die F1 wagens vandaag:P
Rotterdam waarschijnlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is lang geleden dat ik zo'n knal heb gehoord. Eerst een hele felle flits en eigenlijk direct daarna de knal.
Niet zo gek eigenlijk, was de hele dag al giga benauwd.
waar heb je F1 wagens gekeken?
Jij werkt bij Bavaria?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef crossover het volgende:
Ja rotterdam, personeelsuitje van Bavaria, de hele dag keihard gezopen![]()
Ja dat is gratis om ervoor te zorgen dat je geen alcohol gaat drinkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef crossover het volgende:
Ja vroeger stonden er overal koelkasten met bier. Toen mocht je gewoon een kratje in je heftruck zetten en tijdens het werk zuipen![]()
Maar dat is nu niet meer, alleen na werktijd. Wel gratis frisdrank though 14.gif
Ja heerlijk is datquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK heeft ooit een project gedaan met Heineken voor de sales... die gasten zopen ook de hele dag
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |