We hebben altijd de cd's nog. En YouTube.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:19 schreef Gellius het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik ze mis. Persoonlijk.
quote:
Wel een aanrader. Zit een fragment in van een interview van David Frost met een kort daarvoor afgetreden Nixon. Heel indrukwekkend.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef tong80 het volgende:
Moet nu naar de herhaling kijken zaterdag
Nixon schreef tot vlak voor zijn dood esays die geplaatst werden door de Volkskrant. Vond het altijd vreemd dat zo'n erudiete man zich in zijn politieke leven zo vreemd profileerde.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een aanrader. Zit een fragment in van een interview van David Frost met een kort daarvoor afgetreden Nixon. Heel indrukwekkend.
Ik was even vergeten dat ik wel weer in de openingspost sta in dit topic.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
Oh, je had je avatar niet hoeven veranderen. Vind het geen probleem, hoor. Alleen een beetje verwarrend Misstique.
Moggehquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Berkery volgens mij staat het oude plaatje van Scrut er nog in... ik weet ook niet welke hij wil gebruiken trouwens.
Om jou te pesten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef Gellius het volgende:
Nu-we-het-er-toch-over-hebben: waarom is tong, pyl en peaceman en diaan de eer te beurt gevallen met vrijgemaakte avatar in het openingsplaatje te mogen figureren? Hè? Hè?
Ja klopt en ik ben vrijquote:
Ja, tacky hè?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:12 schreef Tokay het volgende:
(...) dan weer een sepiaplaatje van een (bakkers?)meisje... Besluiteloos type-je.![]()
Vrijgemaakten zijn toch van die gereformeerden die in reservaten op de Veluwe wonen? Wees blij dat je daar niet bijhoortquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef Gellius het volgende:
vrijgemaakte avatar
Die neger hoort erbij, Z!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:35 schreef Z het volgende:
Zijn dat The Good, The bad end The Queen (en een neger).
Ik zou het niet doen... dan kan Berkery het OP-plaatje wéér gaan aanpassen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:36 schreef Gellius het volgende:
Deze lui maken muziek, daar kun je vergif op innemen.
Dan had je maar gebruik moeten maken van je aangeboden gratis kaartjequote:Op maandag 20 augustus 2007 09:40 schreef Z het volgende:
Ik vind het jammer dat ik er niet was dit jaar.
Zie je wel: een bandje. Zò voorspelbaar. Je ziet clusters van drie, vier, vijf jongemannen haast nooit eens iets anders ondernemen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die neger hoort erbij, Z!
Het hoogtepunt van Lowlands wat mij betreft!
Ik ben bezig een account aan te maken op Picserver.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:53 schreef Gellius het volgende:
Inderdaad ja. Ik wilde net een lezende vrouw plaatsen in BvdD. Dat leek me nu eens verfrissend. Maar nee hoor. Ook om mij te pesten zeker.
Ik héb geen lontje, Gwaen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:57 schreef Gellius het volgende:
Jij bent ook al van het korte lontje, Took?
Het zat er gewoon niet in.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan had je maar gebruik moeten maken van je aangeboden gratis kaartje![]()
Hmmmja, wie was dat ook alweer? Siouxsie?quote:
Ik had 'm niet gezienquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:04 schreef peaceman het volgende:
Mijn plaatje wordt voor het gemak maar overgeslagen?
Yep.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmmja, wie was dat ook alweer? Siouxsie?
Jammer. Het was weer leuk.quote:
Ik vind het plaatje van plunk briljant, de stoel en het boek. Ik ben nog opzoek gegaan naar een plaatje van een vrouw die een boek mimede, maar ik kon niets vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:53 schreef Gellius het volgende:
Inderdaad ja. Ik wilde net een lezende vrouw plaatsen in BvdD. Dat leek me nu eens verfrissend. Maar nee hoor. Ook om mij te pesten zeker.
Jeuj.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:07 schreef Berkery het volgende:
Yep.
Ik was even de OP aan het aanpassen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:52 schreef Z het volgende:
Scrut is vrij goed in muziek/reggae negers. Maar waar is hij als je hem nodig hebt ...
... en m'n avatar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was even de OP aan het aanpassen.
Gelukkig hebben we haar foto nogquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:03 schreef Gellius het volgende:
Ze is trouwens toch wel definitief weg hoor, het caramellenmeisje.
Ik denk dat ik de bakker maar ga vragen of ik die foto mag hebben als hij z'n pui veranderen gaat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:04 schreef Gellius het volgende:
Maar die zal ook ooit verdwijnen, natuurlijk.
Was vreselijk aangenaam gisteren!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh, die negert... dat is Alpha Blondy.
Ik vind het bij hem wat te vaak over god gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was vreselijk aangenaam gisteren!
Mooi voor boven m'n bed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:07 schreef Gellius het volgende:
Dan moet je die van om het hoekje nemen, die is groter.
Ach daar moet je niet te zwaar aan tillen. Ik denk dan maar: hij geeft het goed met ons voorquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het bij hem wat te vaak over god gaan.
Het is het één of het ander. Als hij wel weer te veel gaat Fok!ken mag hij de hond niet meer uitlaten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:29 schreef Gellius het volgende:
Als pyl niet mag fokken, gaat ie dan niet overdreven vaak de hond uitlaten?
Oh? Vertel. De toestand in de wereld volgens G.J.B. Fotoloog.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:45 schreef fotoloog het volgende:
Wat een toestanden,allemaal weer....
Vanmorgen biefstukkkie gehaalldquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh? Vertel. De toestand in de wereld volgens G.J.B. Fotoloog.
Lijkt me een pleonasme.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:38 schreef Gellius het volgende:
Ik kan er geen wijs uit, het is net een post van een dronken Tong80.
Dat wordt dus smullen vanavond, foto!quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:20 schreef fotoloog het volgende:
Vanmorgen biefstukkkie gehaalld
kheb er bij gezegd van de haas,kon in ik-8 euroutljes
afrekenen
Vast.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:58 schreef Gellius het volgende:
Smulpaap?
Fraai gokje, maar nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:15 schreef Gellius het volgende:
Hm. George Lucas met zijn haar achterover?
Die van mij lekker ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef Gellius het volgende:
Nu-we-het-er-toch-over-hebben: waarom is tong, pyl en peaceman en diaan de eer te beurt gevallen met vrijgemaakte avatar in het openingsplaatje te mogen figureren? Hè? Hè?
Niet de stem, maar je zit wel in de goede richting!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:16 schreef wyccie het volgende:
Stem van Homer?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:24 schreef wyccie het volgende:
De bedenker van The Simpsons?
Tokay, Scrutinizer, Fotoloog, Tong80, bimmel, peaceman, diaan, treinhomo, sooty en ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:38 schreef wyccie het volgende:
Ik wist niet dat ie al zo oud was.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er hier in RJPvD nóg ouder is dan pyl.
Bij elkaar zéker...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:20 schreef Gellius het volgende:
Tokay, Scrutinizer, Fotoloog, Tong80, bimmel, peaceman, diaan, Treinhomo, sooty en ik.
Whehe. Volgens mij vind jij iedereen die maar iets ouder is dan jij, stokoud!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:38 schreef wyccie het volgende:
Ik wist niet dat ie al zo oud was.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er hier in RJPvD nóg ouder is dan pyl.
quote:Matthew Abraham Groening (15 februari 1954) is een Amerikaans striptekenaar en animatiefilmmaker. Hij is vooral bekend als de schepper van de tekenfilmseries The Simpsons en Futurama.
Matt Groening werd in 1954 geboren in Portland, Oregon. Zijn eerste werk was de strip Life in Hell, waarmee hij de aandacht trok van James L. Brooks, de oprichter van Gracie Films, die een tekenaar zocht voor korte animatiefilmpjes die gebruik konden worden in The Tracy Ullman Show. Zo ontstonden The Simpsons. Hij ontleende veel namen aan zijn eigen gezinssituatie. Zijn ouders heten Homer en Margaret en zijn jongere zusjes Lisa en Maggie. De schrijvers voor de serie gaven de naam 'Abraham' aan opa Simpson, toevallig ook de naam van Matt's opa. Sommige achternamen, als Flanders, Quimby en Lovejoy, zijn afgeleid van belangrijke straten in Portland.
Oh nee, ik vind mezelf ook al oud.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:35 schreef Tokay het volgende:
Whehe. Volgens mij vind jij iedereen die maar iets ouder is dan jij, stokoud!
En Matt Groening is echt nog niet zo oud, hoor...![]()
Je moet er toch niet aan denken, wyccie, word je vijftig, staat er 's morgens vroeg zo'n ding in je voortuin...quote:
Dat. Of een brandende sigaret.quote:
quote:
Daar mag je niet mee spotten, Gwaen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:17 schreef Gellius het volgende:
Tokay! Kroepoekje van me.
Jos Brink behoort tot dezelfde, jeukopwekkende, categorie als Mart Smeets. Athans, dat vind ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:28 schreef Gellius het volgende:
Oh ja, oh ja. Excuus. RIP aan de nabestaanden! Respect, betekent dat toch?
Ja, als eerbetoon aan Jos Brink.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:42 schreef Gellius het volgende:
Hee, nòg een pastor.
"Ik wil zo graag, maar ik mag niet meer."quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:33 schreef Z het volgende:
"Laat je telefoonnummer achter dan bel ik je."
"Ik had eigenlijk graag Wehkamp-vibrator-model willen worden."
...
Deze is hartstikke in het nieuws joh!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:56 schreef Gellius het volgende:
Anyway, we zullen op broeder pyl moeten wachten. Ik ken geen pastores.
Dat valt me nou vies tegen van je!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:01 schreef Gellius het volgende:
Sorrie, maar ik lees het Katholiek Nieuwsblad niet.
Nou!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:13 schreef Gellius het volgende:
Thee?
*skronsj skronsj*quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:25 schreef Gellius het volgende:
*Slrp.*.
Ik neem meestal niks bij de thee. Zo'n mond vol krummels doet maar afbreuk aan de smaak, vind ik.
Nimmer! Dat is vies.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:34 schreef Gellius het volgende:
. Straks ga je me vertellen dat je ook nog sopt, Tokay.
Brrrrr!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:24 schreef Z het volgende:
In Spanje dopen ze bij het ontbijt hun broodje eerste in de olijfolie en daarna in de koffie, bizar. Heb het diverse malen gezien.
Uitstekend plan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:08 schreef Z het volgende:
Dan nog maar een bakkie thee.
Dat vraag ik me bij Antoine Bodar nou ook altijd af.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:24 schreef Gellius het volgende:
"Komt allen tot mij!"
Is het een nicht?
tong, je bent wakkerder dan ik vermoedde!quote:
bron: Brabants Dagbladquote:Gebulder rond de kerk
door Toine van Berkel
Dinsdag 21 augustus 2007 - TILBURG - De Italiaanse schrijver Giovannino Guareschi had er moeiteloos een vervolg op zijn succesvolle serie rond dorpspastoor Don Camillo van kunnen maken. Suggestie voor een titel: 'Don Camillo en zijn klepperende klok'.
De verwikkelingen tussen de Tilburgse pastoor Harm Schilder en het stadsbestuur hebben veel weg van de conflicten tussen Don Camillo en burgemeester Peppone.
"De botsing tussen wereldlijke en kerkelijke overheid verklaart misschien de enorme media-aandacht voor dit onderwerp", zegt Pieter van Dun. De advocaat staat het parochiebestuur en de pastoor van de Heilige Margarita Mariakerk aan de Ringbaan West bij in hun slepend conflict met de gemeente.
Pastoor Schilder, deze week nog vakantie vierend in Frankrijk, belde zaterdagavond een dik half uur met zijn raadsman. En liet zich snel overtuigen dat het lopende de bezwaarprocedure verstandiger was de klok om 7.15 uur te laten zwijgen. En zo geschiedde gisteren. "Een verstandige beslissing om de zaak niet verder op scherp te zetten", meent Van Dun.
Pastoor Schilder is er morgen overigens niet bij tijdens de hoorzitting. "Hij heeft wel gevraagd of zijn aanwezigheid noodzakelijk is, maar dat is niet zo. Er is een vertegenwoordiger van het kerkbestuur bij de zitting", aldus Van Dun.
Schilder, die voor de media onbereikbaar blijft, wil de parochianen niet opzadelen met de twee dwangsommen van 5000 euro die vorige week werden opgelegd. "De pastoor vindt dat de dwangsommen voor hem persoonlijk zijn", zegt Van Dun. Hij wil niet ingaan op de vraag hoe Schilder dat dan denkt te gaan betalen.
Het is trouwens nog helemaal niet zeker dat die twee keer 5000 euro daadwerkelijk geïncasseerd gaan worden. Dat hangt af van de verdere procedure rond het besluit van het Tilburgs college om een dwangsom op te leggen omdat het gebeier om 7.15 uur "een excessief geluid is dat voor omwonenden bijzonder hinderlijk is."
Tijdens de hoorzitting van morgen licht het parochiebestuur zijn bezwaarschrift toe tegen het opleggen van de dwangsom en het verbod om om 7.15 uur harder dan 70 decibel te luiden.
"De commissie voor de bezwaarschriften brengt vervolgens een advies uit aan het college. Dat wil daarna zo snel mogelijk een besluit nemen", aldus een gemeentewoordvoerder.
Als het college bij het eerdere standpunt blijft en de dwangsom handhaaft, kan de parochie een kort geding aanspannen. Dat heeft een opschortende werking waardoor Schilder kan doorluiden.
Kan het op een kort geding uitlopen? Advocaat Van Dun is zijn gevoel voor humor nog niet kwijt: "Daar loop ik nog niet op vooruit. Misschien klinken de argumenten van het stadsbestuur wel als een klok en leggen we ons er bij neer."
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:55 schreef wyccie het volgende:
Carl Barks?
Je bent wreed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zó het punt voor Tokays neus weggekaapt.![]()
Ik krijg nu een heel ander beeld van jequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:11 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een monster.
Neuh, maar wel een ex-collega van hem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:16 schreef Treinhomo het volgende:
Generaal Couzy ?
quote:DEN HAAG - Oud-generaalblijkt door zijn benoeming als voorzitter bij de politieacademie een totaal inkomen van bijna twee ton te vergaren.
Dat is enkele tienduizenden euro’s meer dan het gemiddelde salaris van de minister-president en de ministers (171.000 euro).
Een meerderheid van de Tweede Kamer is ontzet over het salaris van de topambtenaar. PvdA en SP willen net als de militaire en politievakbonden dat minister Ter Horst (Binnenlandse Zaken) het inkomen van de oud-militair aanpakt.
Yep.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:08 schreef sooty het volgende:
Da's generaal Van Baal.
Da's goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef Tokay het volgende:
Da's Marisa Tomei.
Nee, dank je, ik heb vandaag al genoeg thee gedronken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Gellius het volgende:
Thee, iemand?
Mijn meneer heeft niets gemeen met Arie van der Zwan, behalve het Nederlanderschap.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
Arie v/d Zwan ?
Welzeker!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
Subgokje: Rien Poortvliet ?
Dat is Ko van Dijk, één van Neerlands grootste toneelspelers.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:44 schreef wyccie het volgende:
Wie is meneer rechts dan?
Turks Fruit, toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:47 schreef tong80 het volgende:
De middelste speelde de moeder in de bekendste Nederlandse film.
Coen Flink?quote:De rechtse werd voor heel Nederland bekend in de rol van opa.
Beiden juistquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Turks Fruit, toch?
[..]
Coen Flink?
Ik zou graag een kopje meedrinken, maar ik moet weg!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:37 schreef Gellius het volgende:
Hm. Nieuwe potje dan maar.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:48 schreef Tokay het volgende:
Ja, ik weet dat je er niets van moet hebben, Gellius!
Hahaha, nee joh!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Je leek me meer het type dat zo rond half drie aan d'r eerste roseetje begint.
Oeps! Excuses, tong!quote:
quote:Uw zoekbewerking - "Peter Arean" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Ghehehequote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:23 schreef Gellius het volgende:
Scrutinizer, heb jij mijn kousen gezien?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:23 schreef Gellius het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat bepaal jij niet!
En als iedereen z'n eigen joeseraikon weer heeft heerlijk onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm wat verwarrend hier zeg...
Dat is waarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En als iedereen z'n eigen joeseraikon weer heeft heerlijk onbegrijpelijk.
Heb je je kousen al gevonden, warm bakkertje van me?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:47 schreef Gellius het volgende:
Zo, we zijn er weer.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je je kousen al gevonden, warm bakkertje van me?
Ja hè? En standvastig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:49 schreef Gellius het volgende:
Charmant. Geen idee.
Nee, deze Franse mevrouw zag véél eerder het levenslicht, tong.quote:
Niet Anaïs Nin. Niet Signoret.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Coco Chanel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |