We hebben altijd de cd's nog. En YouTube.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:19 schreef Gellius het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik ze mis. Persoonlijk.
quote:
Wel een aanrader. Zit een fragment in van een interview van David Frost met een kort daarvoor afgetreden Nixon. Heel indrukwekkend.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef tong80 het volgende:
Moet nu naar de herhaling kijken zaterdag
Nixon schreef tot vlak voor zijn dood esays die geplaatst werden door de Volkskrant. Vond het altijd vreemd dat zo'n erudiete man zich in zijn politieke leven zo vreemd profileerde.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een aanrader. Zit een fragment in van een interview van David Frost met een kort daarvoor afgetreden Nixon. Heel indrukwekkend.
Ik was even vergeten dat ik wel weer in de openingspost sta in dit topic.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
Oh, je had je avatar niet hoeven veranderen. Vind het geen probleem, hoor. Alleen een beetje verwarrend Misstique.
Moggehquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Berkery volgens mij staat het oude plaatje van Scrut er nog in... ik weet ook niet welke hij wil gebruiken trouwens.
Om jou te pesten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef Gellius het volgende:
Nu-we-het-er-toch-over-hebben: waarom is tong, pyl en peaceman en diaan de eer te beurt gevallen met vrijgemaakte avatar in het openingsplaatje te mogen figureren? Hè? Hè?
Ja klopt en ik ben vrijquote:
Ja, tacky hè?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:12 schreef Tokay het volgende:
(...) dan weer een sepiaplaatje van een (bakkers?)meisje... Besluiteloos type-je.![]()
Vrijgemaakten zijn toch van die gereformeerden die in reservaten op de Veluwe wonen? Wees blij dat je daar niet bijhoortquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef Gellius het volgende:
vrijgemaakte avatar
Die neger hoort erbij, Z!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:35 schreef Z het volgende:
Zijn dat The Good, The bad end The Queen (en een neger).
Ik zou het niet doen... dan kan Berkery het OP-plaatje wéér gaan aanpassen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:36 schreef Gellius het volgende:
Deze lui maken muziek, daar kun je vergif op innemen.
Dan had je maar gebruik moeten maken van je aangeboden gratis kaartjequote:Op maandag 20 augustus 2007 09:40 schreef Z het volgende:
Ik vind het jammer dat ik er niet was dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |