Je bent wreed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zķ het punt voor Tokays neus weggekaapt.![]()
Ik krijg nu een heel ander beeld van jequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:11 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een monster.
Neuh, maar wel een ex-collega van hem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:16 schreef Treinhomo het volgende:
Generaal Couzy ?
quote:DEN HAAG - Oud-generaalblijkt door zijn benoeming als voorzitter bij de politieacademie een totaal inkomen van bijna twee ton te vergaren.
Dat is enkele tienduizenden euro’s meer dan het gemiddelde salaris van de minister-president en de ministers (171.000 euro).
Een meerderheid van de Tweede Kamer is ontzet over het salaris van de topambtenaar. PvdA en SP willen net als de militaire en politievakbonden dat minister Ter Horst (Binnenlandse Zaken) het inkomen van de oud-militair aanpakt.
Yep.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:08 schreef sooty het volgende:
Da's generaal Van Baal.
Da's goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef Tokay het volgende:
Da's Marisa Tomei.
Nee, dank je, ik heb vandaag al genoeg thee gedronken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Gellius het volgende:
Thee, iemand?
Mijn meneer heeft niets gemeen met Arie van der Zwan, behalve het Nederlanderschap.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
Arie v/d Zwan ?
Welzeker!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
Subgokje: Rien Poortvliet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |