Ik was even vergeten dat ik wel weer in de openingspost sta in dit topic.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
Oh, je had je avatar niet hoeven veranderen. Vind het geen probleem, hoor. Alleen een beetje verwarrend Misstique.
Moggehquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Berkery volgens mij staat het oude plaatje van Scrut er nog in... ik weet ook niet welke hij wil gebruiken trouwens.
Om jou te pesten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef Gellius het volgende:
Nu-we-het-er-toch-over-hebben: waarom is tong, pyl en peaceman en diaan de eer te beurt gevallen met vrijgemaakte avatar in het openingsplaatje te mogen figureren? Hè? Hè?
Ja klopt en ik ben vrijquote:
Ja, tacky hè?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:12 schreef Tokay het volgende:
(...) dan weer een sepiaplaatje van een (bakkers?)meisje... Besluiteloos type-je.![]()
Vrijgemaakten zijn toch van die gereformeerden die in reservaten op de Veluwe wonen? Wees blij dat je daar niet bijhoortquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef Gellius het volgende:
vrijgemaakte avatar
Die neger hoort erbij, Z!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:35 schreef Z het volgende:
Zijn dat The Good, The bad end The Queen (en een neger).
Ik zou het niet doen... dan kan Berkery het OP-plaatje wéér gaan aanpassen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:36 schreef Gellius het volgende:
Deze lui maken muziek, daar kun je vergif op innemen.
Dan had je maar gebruik moeten maken van je aangeboden gratis kaartjequote:Op maandag 20 augustus 2007 09:40 schreef Z het volgende:
Ik vind het jammer dat ik er niet was dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |