Vanmorgen biefstukkkie gehaalldquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh? Vertel. De toestand in de wereld volgens G.J.B. Fotoloog.
Lijkt me een pleonasme.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:38 schreef Gellius het volgende:
Ik kan er geen wijs uit, het is net een post van een dronken Tong80.
Dat wordt dus smullen vanavond, foto!quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:20 schreef fotoloog het volgende:
Vanmorgen biefstukkkie gehaalld
kheb er bij gezegd van de haas,kon in ik-8 euroutljes
afrekenen
Vast.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:58 schreef Gellius het volgende:
Smulpaap?
Fraai gokje, maar nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:15 schreef Gellius het volgende:
Hm. George Lucas met zijn haar achterover?
Die van mij lekker ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef Gellius het volgende:
Nu-we-het-er-toch-over-hebben: waarom is tong, pyl en peaceman en diaan de eer te beurt gevallen met vrijgemaakte avatar in het openingsplaatje te mogen figureren? Hè? Hè?
Niet de stem, maar je zit wel in de goede richting!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:16 schreef wyccie het volgende:
Stem van Homer?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:24 schreef wyccie het volgende:
De bedenker van The Simpsons?
Tokay, Scrutinizer, Fotoloog, Tong80, bimmel, peaceman, diaan, treinhomo, sooty en ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:38 schreef wyccie het volgende:
Ik wist niet dat ie al zo oud was.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er hier in RJPvD nóg ouder is dan pyl.
Bij elkaar zéker...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:20 schreef Gellius het volgende:
Tokay, Scrutinizer, Fotoloog, Tong80, bimmel, peaceman, diaan, Treinhomo, sooty en ik.
Whehe. Volgens mij vind jij iedereen die maar iets ouder is dan jij, stokoud!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:38 schreef wyccie het volgende:
Ik wist niet dat ie al zo oud was.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er hier in RJPvD nóg ouder is dan pyl.
quote:Matthew Abraham Groening (15 februari 1954) is een Amerikaans striptekenaar en animatiefilmmaker. Hij is vooral bekend als de schepper van de tekenfilmseries The Simpsons en Futurama.
Matt Groening werd in 1954 geboren in Portland, Oregon. Zijn eerste werk was de strip Life in Hell, waarmee hij de aandacht trok van James L. Brooks, de oprichter van Gracie Films, die een tekenaar zocht voor korte animatiefilmpjes die gebruik konden worden in The Tracy Ullman Show. Zo ontstonden The Simpsons. Hij ontleende veel namen aan zijn eigen gezinssituatie. Zijn ouders heten Homer en Margaret en zijn jongere zusjes Lisa en Maggie. De schrijvers voor de serie gaven de naam 'Abraham' aan opa Simpson, toevallig ook de naam van Matt's opa. Sommige achternamen, als Flanders, Quimby en Lovejoy, zijn afgeleid van belangrijke straten in Portland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |