omgquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Cindy heeft een nare huidziekte.. Het enige medicijn tegen deze onschuldige vorm van schurft is zaad. Kom Arma, verricht eens een goede daad!
OMG!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:11 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Marsha Ann just looooooooooves the cock.
En ze is ingeënt tegen HIV, kijk maar naar die plek op dr schouder.quote:
Dat wijf is wel tering geil.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:16 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Ontmoet aShleY, nog maar 17, maar zeker geen klein meisje meer..
Das geen Spaande schone..quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wil jij een Spaanse schone ontmoeten, date met Nadia![]()
[afbeelding]
Nee ik ken veel mooiere. Zij is lelijk man.quote:
Zie je dat Arma! Je kan hem er zo inhangen, niks geen voorspel of gedoe!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:22 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
L.otte staat al klaar om je pijn te mogen verzachten.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:28 schreef Isabeau het volgende:
Bij Marieke mag je misschien wel in haar broekje spieke![]()
[afbeelding]
quote:Leeftijd: 13
quote:
Heb jij je probleem nu al opgelost?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]nou ja eh, och...wat zal ik eens zeggen. Wat lijken ze snel oud hè, tegenwoordig?
Hahahahhaquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Cindy heeft een nare huidziekte.. Het enige medicijn tegen deze onschuldige vorm van schurft is zaad. Kom Arma, verricht eens een goede daad!
ff nog een laatste zetje geven.quote:
Nee, ik ben aan het fokkenquote:
Je zat toch op je werk?quote:
quote:
Heel goed! Kuthoeren, allemaal!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga vanaf nu alleen nog maar misbruik maken van vrouwen. Dat zal ze leren!![]()
Goede keuzequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga vanaf nu alleen nog maar misbruik maken van vrouwen. Dat zal ze leren!![]()
Dat sluit fokken toch niet uit?quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]nou ja eh, och...wat zal ik eens zeggen. Wat lijken ze snel oud hè, tegenwoordig?
Maar dan moet ze wel eerst met een vriend van je naar bed, want hij heeft het huis betaald waar jullie wonen. En och, als ze dan toch bezig is kan ze beter meteen achter de ramen gaan staan, want jij hebt zo veeeeel geld aan haar uitgegeven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:39 schreef Armageddon het volgende:
Weet je, dan doe ik net of ik ze een kindje ga schenken, en of ik met ze ga samenwonen. En als het dan zover is. Dan ga ik lekker weg! whehehehe
Later als ik groot ben wil ik loverboy worden en ik heb m'n bestand al klaar staan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:40 schreef Armageddon het volgende:
Waar halen jullie al die chicks vandaan zo snel?
Ik zie allemaal mogelijkheden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar dan moet ze wel eerst met een vriend van je naar bed, want hij heeft het huis betaald waar jullie wonen. En och, als ze dan toch bezig is kan ze beter meteen achter de ramen gaan staan, want jij hebt zo veeeeel geld aan haar uitgegeven..
Hehehehe hehehe, je zei vrij! Nee, die is niet vrij, die is voorlopig bezet, hehehehe.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
oe!!!
Deze is wel geil!? Is die nog vrij?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hehehehe hehehe, je zei vrij! Nee, die is niet vrij, die is voorlopig bezet, hehehehe.
Welke?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga er eens even één benaderen Inso
Goede proactieve houding! Doe gewoon alsof het een van je negers is, die geloven ook alles wat je zegt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga er eens even één benaderen Inso
Boeie, hoeren voor het oprapen men.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:44 schreef remlof het volgende:
Wat een lelijke trage kutsite is dat Hyves trouwens
Ik heb ook hyvesquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:44 schreef remlof het volgende:
Wat een lelijke trage kutsite is dat Hyves trouwens
Age:105quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:46 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Maret pleziert je graag door je klarinet te blazen.
Ja, ik ook, maar ik sta niet zo geil en zwoel mogelijk op de fotoquote:
Dat geil zijn valt bij deze wijven wel mee eigenlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik sta niet zo geil en zwoel mogelijk op de foto(integendeel
)
Nou ja, ze doen hun best ja. Beetje respectquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:50 schreef ajf het volgende:
Dat geil zijn valt bij deze wijven wel mee eigenlijk![]()
Die foto is van 85 jaar geleden man!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ziet er nog goed strak uit dan!
sorryquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ze doen hun best ja. Beetje respect
Kan je de foto van mijn zusje ff weghalen aub, bij voorbaat dank.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:46 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Maret pleziert jou graag door te blazen op jouw klarinet.
Geil zusje!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:46 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Dus jij bent ook lid van Hyves?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Boeie, hoeren voor het oprapen men.
Doe haar de groeten van mij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan je de foto van mijn zusje ff weghalen aub, bij voorbaat dank.
Ja natuurlijk, anders kan ik die hoeren toch niet binnenhalen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus jij bent ook lid van Hyves?
Jailbaitquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:04 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Bodil lust jouw pap het liefst boven de spiegel.
Wat wil je, jouw naam in de TT tochquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik moet zeggen, dit is toch wel één van de betere topics van de laatste tijd
die is bij deze bevestigdquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:06 schreef Synthesist het volgende:
Nederlandse Vrouwen zijn dus tóch hoeren,
ik had al zo'n vermoeden
Zo ben ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:06 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Nu slapen, morgen zoek ik verder voor je!.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:33 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Liz moet het niet hebben van haar tieten, zij laat je op andere manieren genieten!
Er zijn betere manieren om een vrouw te laten zwijgen en der gezicht niet te zienquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Deze moet je maar 24/7 een zak over haar kop trekken en haar stemgeluid negeren
Ik kan hem nergens vindenquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar is jouw Hyves sletprofiel QB?
Wat een crackhoquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:09 schreef Dodecahedron het volgende:
[afbeelding]
Hé, Nicolette
je onderbroek is red.
* eens met Armaquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:06 schreef Armageddon het volgende:
Haha, deze ken ik dus! Past goed in dit topic, heeft een aantal jaren geleden Def Rymzquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:23 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Liever een echte Nederlandse? Anke steekt haar liefde voor penissen niet onder stoelen of banken!
Kom dan wel met een hyves link hequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[afbeelding]
Of wil je er liever twee? Barbara heet de linkerdame en hoe de ander heet boeit toch niet. Ze wachten gewillig op je!
Al veranderd!quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kom dan wel met een hyves link he
Whaha die stewardess ken ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:07 schreef Insomaniac het volgende:
TT lijkt me duidelijk toch? Post hier gewillige Hyves-sletjes voor ome Arma.
[afbeelding]
Sharifa, 22 jaar, behoorlijk blond en niet al te snugger. 1x pompen en klaar.
[afbeelding]
Stefanie is stewardess en heeft al flink wat frequent flyer miles.. Ze neemt je mee naar het hoogtepunt, voert je en bij de gate zwaait ze je weer uit!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:41 schreef pwned het volgende:
[afbeelding]
Hee ik ben Paulien en als je mij kiest laat ik m'n geplukte kippetje zien.
Hahahaaquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:41 schreef pwned het volgende:
[afbeelding]
Hee ik ben Paulien en als je mij kiest laat ik m'n geplukte kippetje zien.
Dat is/wordt een idd een heel krachtig marketinginstrument om adverteerders mee binnen te halen en heel gericht te adverteren. Het is echt enorm slim van zequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:07 schreef Dodecahedron het volgende:
wat is dat toch met die Hyves-sletjes en "Mijn merken"?
Ik denk dat menig reclamebureau in zijn handen wrijft wanneer ze zien dat iemand het waard vindt om hun bedrijf op te noemen in haar profiel.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:41 schreef pwned het volgende:
[afbeelding]
Hee ik ben Paulien en als je mij kiest laat ik jou m'n kunstjes met m'n geplukte kippetje zien.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:51 schreef RealZeus het volgende:
[afbeelding]
Wil je een bekende, niet te slim en neukt heel snel.
Neem dan onze FOK!-del Mirel
![]()
![]()
Hé dat scheelt maar één letter.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:51 schreef RealZeus het volgende:
[afbeelding]
Wil je een bekende, niet te slim en neukt heel snel.
Neem dan onze FOK!-del Mirel
![]()
![]()
Geen één. Ik hoef even geen vrouwen te zien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hey, welke van bovenstaande sletjes heeft nu jouw voorkeur?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geen één. Ik hoef even geen vrouwen te zien.
Niemand snapt het Oksel. Niemand.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Oksel het volgende:
Ik moest lachen.
En het uitleggen aan mijn vriendin.
En die snapt het niet.
Ik denk dat jij andere dingen aan je hoofd hebt nu. En ik doe in principe niet aan internetdaten. Hoewel ik wel eens met een fokker geneukt heb. Kwam ik na de 2e keer pas achterquote:
Ja ik ga eerst eens de boel op een rijtje zetten allemaal en dan zien we wel verder. Zeg trouwens nooit nooit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij andere dingen aan je hoofd hebt nu. En ik doe in principe niet aan internetdaten. Hoewel ik wel eens met een fokker geneukt heb. Kwam ik na de 2e keer pas achter![]()
Ze is wel een hele leuke meid Armaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik ga eerst eens de boel op een rijtje zetten allemaal en dan zien we wel verder. Zeg trouwens nooit nooit.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze is wel een hele leuke meid Arma
Echt zo één dat je zegt van die ook bij je blijft die alles voor elkaar heeft en alles op orde enzo? Dat ze niet zegt van, nou. ik ben er wel klaar mee. Zo één?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze is wel een hele leuke meid Arma
Ik ben zeer loyaal enzo. Maar ik woon over 3 weken en 5 dagen wel in Brussel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt zo één dat je zegt van die ook bij je blijft die alles voor elkaar heeft en alles op orde enzo? Dat ze niet zegt van, nou. ik ben er wel klaar mee. Zo één?
Dat weet je pas als je iemand jarenlang kent. Ik ken Whoopsy alleen van één meet. Maar ze ziet er erg leuk uit en is erg aardig. Ow en ze heeft me dronken als ik was naar het station begeleidquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt zo één dat je zegt van die ook bij je blijft die alles voor elkaar heeft en alles op orde enzo? Dat ze niet zegt van, nou. ik ben er wel klaar mee. Zo één?
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ben zeer loyaal enzo. Maar ik woon over 3 weken en 5 dagen wel in Brussel.
Toch weer studeren. Was het werken na 7 jaar wel zat, glazen plafond enzo. En nu ik single ben kan ik mooi naar het buitenland. Ga je mee?quote:
wat een onwijs schattig meisjequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:46 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Hehehe! Net goed, stelletje vuige breezahs.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niemand opgevallen dat zeker de helft van de hyve sletjes in dit topic hun profiel leeggehaald heeftna publicatie hier
![]()
hehe FOK! is watching youquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niemand opgevallen dat zeker de helft van de hyve sletjes in dit topic hun profiel leeggehaald heeftna publicatie hier
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Nou ik ben wel klaar met studerende tiepes. Die weten namelijk nooit wat ze nu precies willen. You get my point? Of snap ik het niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Toch weer studeren. Was het werken na 7 jaar wel zat, glazen plafond enzo. En nu ik single ben kan ik mooi naar het buitenland. Ga je mee?
zijn ze klaar studeren en enorm veranderd, vertrekken zequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou ik ben wel klaar met studerende tiepes. Die weten namelijk nooit wat ze nu precies willen. You get my point? Of snap ik het niet?
Ik denk dat ik nu pas weet wat ik wil. Ik ga in ieder geval nooit weg bij iemand voor ik geprobeerd heb het probleem op te lossen. En soms valt het niet op te lossen, dan blijkt achteraf altijd weer dat het inderdaad een goed besluit was om er niet mee door te gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou ik ben wel klaar met studerende tiepes. Die weten namelijk nooit wat ze nu precies willen. You get my point? Of snap ik het niet?
Ze heeft geen eens de moeite genomen om het te proberen. Laat staan erover te praten. Ik dacht dat alles goed zat. We hadden lol en het was altijd gezellig. Het gelul dat proberen geen zin meer heeft krijg je er bij mij niet in.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu pas weet wat ik wil. Ik ga in ieder geval nooit weg bij iemand voor ik geprobeerd heb het probleem op te lossen. En soms valt het niet op te lossen, dan blijkt achteraf altijd weer dat het inderdaad een goed besluit was om er niet mee door te gaan.
Pwnd. Maar geen zorgen, over een paar maanden ben je alleen maar erg blij dat het afgelopen is. Kun je weer lekker achter de chickies aan, lekker je wilde haren verliezen en dan kom je er ineens weer een tegen waarvan je denkt 'waauw' en dan krijg je die eerste fasequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze heeft geen eens de moeite genomen om het te proberen. Laat staan erover te praten. Ik dacht dat alles goed zat. We hadden lol en het was altijd gezellig. Het gelul dat proberen geen zin meer heeft krijg je er bij mij niet in.
Ow jah dat wil ik wel geloven dat het allemaal weer terug komt. Mezelf kennende gaat dat ook weer heel erg snel gebeuren. Maar ik wil een tijdje afstand nemen ervan. Eerst maar eens mijn hoofd op orde brengen. Als je je zo snel weer in een relatie stort dan kan dan niet gezond gaan werken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Pwnd. Maar geen zorgen, over een paar maanden ben je alleen maar erg blij dat het afgelopen is. Kun je weer lekker achter de chickies aan, lekker je wilde haren verliezen en dan kom je er ineens weer een tegen waarvan je denkt 'waauw' en dan krijg je die eerste faseweer terug enzo. Jammer dat geen van de bovenstaande sletten in aanmerking komt.
![]()
WTF men?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze heeft geen eens de moeite genomen om het te proberen. Laat staan erover te praten. Ik dacht dat alles goed zat. We hadden lol en het was altijd gezellig. Het gelul dat proberen geen zin meer heeft krijg je er bij mij niet in.
Insoquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
DIT GAAT FOUT!
Whoopsydaisy is geen hyvesslet, dus kappen nu met dit geflirt..
Ik moet al die snollen niet Inso. Ik wil een lieve meid.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan jou ook geen moment alleen laten hea!
Goftedomme!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze wilde nog een baby en trouwen twee maanden geleden ouwe.
vrouwen kunnen acteren als de beste menquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze wilde nog een baby en trouwen twee maanden geleden ouwe.
Eerst even rondpompen als verwerking en daarna ga je maar op zoek naar een lieve meid. Focking homo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik moet al die snollen niet Inso. Ik wil een lieve meid.
Ok ouwequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:53 schreef Jarno het volgende:
Maar we kleppen morgen wel bij, ik ging net offline.
Ik gedraag me echt als een mietje hè?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eerst even rondpompen als verwerking en daarna ga je maar op zoek naar een lieve meid. Focking homo.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
DIT GAAT FOUT!
Whoopsydaisy is geen hyvesslet, dus kappen nu met dit geflirt..
Ja. Je lijkt wel een *ril* metroman *ril* .quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik gedraag me echt als een mietje hè?
Waarom heb jij geen foto's in je fobo? Ik wilde je net gaan keuren voor Arma.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow jah dat wil ik wel geloven dat het allemaal weer terug komt. Mezelf kennende gaat dat ook weer heel erg snel gebeuren. Maar ik wil een tijdje afstand nemen ervan. Eerst maar eens mijn hoofd op orde brengen. Als je je zo snel weer in een relatie stort dan kan dan niet gezond gaan werken.
Wil je mijn hyve wel mailen. Maar alleen als die niet op internet komt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto's in je fobo? Ik wilde je net gaan keuren voor Arma..
PM maar en ik hou het privé. Alleen even gluren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wil je mijn hyve wel mailen. Maar alleen als die niet op internet komt.
Beter plan. Zie dit topic: Bewerkte userfoto's #48.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
PM maar en ik hou het privé. Alleen even gluren.
Keep on flirtin'.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Beter plan. Zie dit topic: Bewerkte userfoto's #48.
Als jij dan klaar bent met studeren en weet wat je wil in het leven dan zien we wel verder.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig. Spreek je over een maand of 6?
Foto's van de shoot zijn ook leuk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Beter plan. Zie dit topic: Bewerkte userfoto's #48.
Arma, je bent een schatje maar ik denk dat ik beter dan wie dan ook weet wat ik wil. Ja, ik wil jou!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als jij dan klaar bent met studeren en weet wat je wil in het leven dan zien we wel verder.
Post zequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto's van de shoot zijn ook leuk.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
Ga door kinders, ik heb m'n velletje al naar achter geschoven..
OMG! Het is wel een leukerd he?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Keep on flirtin'.
ARMA! ARMA! DEES MOET JE HEBBE!
Er staan leukere hierboven.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
OMG! Het is wel een leukerd he?
OMGquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Arma, je bent een schatje maar ik denk dat ik beter dan wie dan ook weet wat ik wil. Ja, ik wil jou!![]()
Ja, en ze wil je!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
OMG! Het is wel een leukerd he?
Inso.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
Ga door kinders, ik heb m'n velletje al naar achter geschoven..
Nu zit mn velletje weer helemaal naar voren!quote:
Is dit een live verslag?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nu zit mn velletje weer helemaal naar voren!
Naar achteren..
Naar voren...
Als ze uit Brussel terug is dan is ze van harte welkom.quote:
Jonge, waarom wachten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ze uit Brussel terug is dan is ze van harte welkom.
Ik heb een huis en een tuin op het zuiden en alles wat een vrouw maar wil.
Ja.quote:
Ik ken niet veel, maar ik ken wel geintjes maken als iemand zich rot voelt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik kom niet meer bij. Lachen is het beste medicijn. Inso
Alsof ik daar een handleiding voor nodig heb.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Alvast een handleiding voor Arma:
Beffen doe je zo
Van wie niet? Fock die lui, we hebben toch open grenzen en shit. Maak je er een weekendtripje van, door de week gewoon werken en met je matties chillen en in de weekenden verliefderig doen en mad porno.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ouwe Brussel! Daar mag ik geen eens meer komen.
Ik zie hier wel wat in. Is ze er nog?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Van wie niet? Fock die lui, we hebben toch open grenzen en shit. Maak je er een weekendtripje van, door de week gewoon werken en met je matties chillen en in de weekenden verliefderig doen en mad porno.
SEX dude, R&P is ook niet mijn ding. Niet lullen. Gewoon neuken. En ik bats wel je moedah!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Alsof ik daar een handleiding voor nodig heb.![]()
Ik ben geen R&P type
Ik ga Merel wel troostenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Open een eigen topic heaumeau!
ONDER JE ARMA!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zie hier wel wat in. Is ze er nog?
wat een vuige broyeur ben je toch ookquote:
Ze zal de eerste niet zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze ziet je aankomen met je plofharses en buik.Hahahahaha!
Nog niet eens PM! Hoeft ook niet. Ik heb tijd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Insomaniac het volgende:
Zitten jullie al aan de msn kinders?
freshly picked daisyquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wanneer komt de One night in ...... film uit?
Begint je velletje te slippen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:28 schreef Insomaniac het volgende:
Arma! PM, NU!
ARMA OPPASSEN!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als jij d'r niet wil, schaak ik d'r wel Arma,.
You know you love me long timequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
ARMA OPPASSEN!
Die vuige Griekse piemol haalt alles binnen,. Niemand weet hoe, maar hij slaagt elke keer.
.
Ik wil alleen Armaquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zelfcircumcisie is okquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een scheurtje in..
Grijns niet zo naar, enge lafpad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
You know you love me long time.
Je enige echte mailhoer..
No shit Sherlock.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik wil alleen Arma![]()
En het is 'je suis amoureux'. Als je al niet eens fatsoenlijk frans kunt, houdt het voor jou HIER op. Toedeloe.
Vraag 1 van bovenstaande gewillige hyvessletten of ze er een kusje op willen geven.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een scheurtje in..
Aye, we gaan wel op de fiets hoor. Dus je gaat achteropquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Grijns niet zo naar, enge lafpad.
Kan ik morgen eerst bij jou chillen? Dan kan ik meteen vanaf werk door
Afblijven jullie gieren!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat zal het zijn. Toch ben ik nu al afgeknapt op je. Kutgriek.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
No shit Sherlock..
Of je kent het verhaal niet dat aan de quote vastzit, dat kan ook natuurlijk..
Ik ga je even een PM sturen. Weet dat je daar heel trots op moet zijn. Ik stuur niet iedereen een PM.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Vraag 1 van bovenstaande gewillige hyvessletten of ze er een kusje op willen geven.
En Inso zo kijken:![]()
![]()
Ja dag! Ik hou van m'n leven ik ga NIET bij jou op de fiets! Je wordt om de dag aangereden mafkees!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aye, we gaan wel op de fiets hoor. Dus je gaat achterop
Welk een drama.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Toch ben ik nu al afgeknapt op je. Kutgriek.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Toch ben ik nu al afgeknapt op je. Kutgriek.
Regel maar eten voor ons voor morgen. Of gaan we eerder weg dan dan bij moaz langs?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Welk een drama.
Sorry, ik ga nu even in een hoekje zitten krassen. Even denken hoe ik hier overheen ga komen.
DAT HET 2 KEER IN 2 WEKEN TIJD GEBEURDE WAS TOEVAL!!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja dag! Ik hou van m'n leven ik ga NIET bij jou op de fiets! Je wordt om de dag aangereden mafkees!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:39 schreef Insomaniac het volgende:
Ze speelt hard to get Daggla, maak anders even je speciale drankje voor haar..
Denk nou maar niet dat die Wilders-adepten je ontzien omdat er een Nederlands meisje bij je achterop zit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
DAT HET 2 KEER IN 2 WEKEN TIJD GEBEURDE WAS TOEVAL!!!!!
Falafel baby.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:40 schreef Insomaniac het volgende:
Of gaan we eerder weg dan dan bij moaz langs?
Ik dacht dat jij een jongetje was!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Denk nou maar niet dat die Wilders-adepten je ontzien omdat er een Nederlands meisje bij je achterop zit..
bij een nymf hoef je de knopjes niet in te drukken, die zijn altijd geilquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Kwestie van de JUISTE knopjes indrukken. Dan ben ik heel erg lief. En nog een nymf ook!
Kut, typo!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een jongetje was!
Huuu nee, geen Jamin! Ik neem m'n falafel mee naar binnen, lekker kanen en kijken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Falafel baby.
En even naar de Jamin natuurlijk.
Maar goed, chickies voor Arma regelen dus. Chickies zat op het internet Arma.
Ze bieden zich zelfs aan.
Vrouwen die zeggen dat ze nymf zijn overschatten zichzelf meestal, is mijn ervaring.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Kwestie van de JUISTE knopjes indrukken. Dan ben ik heel erg lief. En nog een nymf ook!
Inso is alles behalve een jongetje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een jongetje was!
BEK DICHT OVER MIJN ZUSJE VIEZE RAT IK BEN HET NOG NIET VERGETEN MET JE SMERIGE PAUPERBEK! Geen wonder dat ze nu lesbisch is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen dat ze nymf zijn overschatten zichzelf meestal, is mijn ervaring.
De eerste die mij bij kan houden moet ik nog steeds tegenkomen iig.. Nou ja, Inso kent er 1 die heel ver kwam.
. (
. )
Maar goed, knopjes dus. Elke vrouw is altijd wel lief hoor, dus jij ongetwijfeld ook.. Mijn eerste ervaring was alleen ietwat negatief. EN NEE DAT IS NIET MIJN SCHULD.
Jij begon over mijn Frans terwijl je er niets van begrepen hebt.!
Oh, nou ja.. Ik wil een zakje snoep. Jellybeans ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Huuu nee, geen Jamin! Ik neem m'n falafel mee naar binnen, lekker kanen en kijken..
Jij mag niet kwijlen bij mijn naam. Voor straf duw ik morgen mijn grote penis in je Griekse homopoepgat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inso is alles behalve een jongetje..
Op en top chick.
Inderdaad, elke andere man hierna zou sowieso een domper zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
BEK DICHT OVER MIJN ZUSJE VIEZE RAT IK BEN HET NOG NIET VERGETEN MET JE SMERIGE PAUPERBEK! Geen wonder dat ze nu lesbisch is..
Ok jij wint.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, elke andere man hierna zou sowieso een domper zijn.
*even naar die opmerking op m'n hyves refereert*.
Doe maar reserveren, niet Arisch uitziende meneer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh, nou ja.. Ik wil een zakje snoep. Jellybeans ofzo.
EN JE KRIJGT NIETS. Moeten we trouwens nog kaartjes reserveren?
Ik zie er trouwens als een op en top Arier uit. Waarom zouden Wildersjosti's mij aan willen rijden?
Ben ik niet het meest perfecte voorbeeld van succesvolle intergratie? Ik doe het zelfs met Nederlandse chicks.
NEE, dan word ik verdrietig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ok jij wint.
Ik ga hard huilen en krassen. Ben maar trots..
Nee, jij begon over mij 'schaken'.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen dat ze nymf zijn overschatten zichzelf meestal, is mijn ervaring.
De eerste die mij bij kan houden moet ik nog steeds tegenkomen iig.. Nou ja, Inso kent er 1 die heel ver kwam.
. (
. )
Maar goed, knopjes dus. Elke vrouw is altijd wel lief hoor, dus jij ongetwijfeld ook.. Mijn eerste ervaring was alleen ietwat negatief. EN NEE DAT IS NIET MIJN SCHULD.
Jij begon over mijn Frans terwijl je er niets van begrepen hebt.!
Doe ik morgen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Doe maar reserveren, niet Arisch uitziende meneer.
En dan heb jij commentaar op mijn Frans?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik wordt niet geschaakt, ik wordt verleid of ik verleid zelf.
Oei.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, jij begon over mij 'schaken'.![]()
Ik wordt niet geschaakt, ik wordt verleid of ik verleid zelf.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dan heb jij commentaar op mijn Frans?,
,
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hioly crap, voor een allochtoon als ik is dit zelfs tenenkrommend..
Altijd!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doe ik morgen.
Wel even helpen herinneren he..
Geeft niets popje, lekker rustig aandoen hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:55 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
ik ben met 10 dingen tegelijk bezig, ja! Al aangepast.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |